Ik heb roodblond haar en heb 3, maar die vind ik eigenlijk echt te koel voor bij mijn haar, dan moet ik het alsnog bijtekenen met een potloodje waar meer warmte in zit.
Vind die van Mac tot nu toe het fijnste, of shu Uemura maar die is moeilijk te krijgen.
Jep sluit ik me bij aan, vind dit de fijnste die er is! Na Tweezerman vind ik die van MAC wel ok!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met iets qua skincare. Mijn huid is nu zo droog dat het echt schilfert. Heb gewoon constant losse stukjes huid op - vooral - m’n neus en als ik met m’n hand over m’n kin in wang wrijf dan raakt de huid ook los.
Ik drink genoeg dus dat zal het probleem niet zijn, wat kan ik nog meer doen behalve hele dure producten aanschaffen?
Edit: ik gebruik trouwens geen gezichtsmake-up en dergelijke! Alleen oog make-up.
Misschien jouw huid ontlasten van direct water op het gezicht en een micellaire reiniging gebruiken met een watje? En bijvoorbeeld een olie als pure jojobaolie als dagcreme.
En kan ik dat gewoon bij bijv. Kruidvat kopen? Heb je tips qua merken?
Ik gebruuk al jaren Jojobaolie tegen velletjes, gewoon die van de Tuinen/Holland & Barret.
Als ik google op jojobaolie krijg ik de droge olie van de Ayurveda Rituals lijn als optie, is dat iets soortgelijks? Want die heb ik wel gewoon thuis, dus kan ik direct gebruiken.
Ik denk het wel, zou naar de ingredientenlijst kijken of er geen parfum in zit en het 100% het ingredient is van jojoba olie.
De droge oliën die ik zie op de Rituals website zijn allemaal bestemd voor massage (trekt nauwelijks in de huid) of lichaam en haar (vol parfum).
Er zijn genoeg mensen die de blauwe pot van Nivea gebruiken op hun gezicht maar doorgaans is de regel toch echt dat je geen bodyproducten op je gezicht gebruikt omdat de huid op je gezicht gevoeliger is.
Nee, zou ik niet doen, je moet echt de pure hebben. Die van Rituals kan prima op je lichaam maar ik zou hem nooit op mn gezicht gebruiken.
Ik heb vitamine E olie van dr organic (ook bij holland and barrett), vind die ook erg fijn en ze hebben daar vaak 1+1 acties. En ik heb ook borage seed oil van the ordinary die ik heel fijn vind voor m’n droge wangen (maar die stinkt wel vind ik). En ik heb ook Biodermal PCLE creme uit de pot waar ik soms een dikke laag van opsmeer.
(Ik heb zoals je merkt ook een heel droge huid en smeer me ‘s avonds helemaal in haha)
Heeft iemand een aanrader voor dé must have blush? Had er veel vroeger best veel maar heb alles weggedaan omdat ik geen blush gebruikte. Nu wel dus wil weer een mooie collectie opbouwen
Ik heb het benefit cheek-a-thon palette (ze hebben meerdere uitvoeringen, er is ook net weer een nieuwe) en daar ben ik heel blij mee!
Verder heb ik laatst een bushduo van jouer besteld (pas twee keer gebruikt want zit toch thuis), maar dat heeft ook wel favoriet potentie.
Welke stap gebruiken jullie face oil? S ochtends voor de moisturizer of erna of s avonds?
Echt een specifieke faceoil, of bijv. Jojobaolie? Ik heb altijd geleerd dat je het van dunne naar dikste/vetste substantie moet werken. Ik gebruik Jojobaolie daarom als laatste stap.
Nars Orgasm ja! En ik vind Charlotte Tilbury Pillow Talk Cheek to Chic ook geweldig voor de afwisseling.
oeeh jaaa hourglass ambient lighting/blush palette (LE achtig geval) heb ik ook en is ook zoooooo mooi
Die ziet er ook mooi uit! Heb alleen geen idee nu welke als eerste te kopen haha maar mijn laatste aanschaf was het Hourglass Ambient Lighting palette dus nu denk eerst Nars Orgasm of Cheek tot Chic