Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik heb flushed van sleek nog ergens liggen

Ah ik ben nu helemaal enthousiast! Ik ga 'm deze maand aanschaffen :hugs: :hugs: Dankjewel voor je uitgebreide reactie!

1 like

Heb al de knoop doorgehakt dus het is niet meer nodig. Toch bedankt!

Er kan best veel fout gaan met zelf highlights/baby lights of iedere andere vorm van lights te zetten. Als je de folie alleen al verkeerd dicht vouwt kan het al gaan vlekken en blijf je zitten met een soort panter printje wat moeilijk op te lossen is. Ook pakt de blondering weer anders op eventuele uitgroei en al geverfde punten waar je ook rekening mee moet houden omdat anders het bovenste stuk veel lichter wordt dan het onderste stuk. En dan nog als je ze te snel of te laat uitspoelt zit je met te warme of juist te witte plukken.

2 likes

Tip van Phi! Mijn favo maskertjes (vooral het leave on masker) zijn in een hele goeie aanbieding:

Ik heb lang, ietswat krullend haar wat de neiging heeft pluizig te worden als ik het niet regelmatig laat knippen. Ik was al een tijdje eraan toe om naar de kapper te gaan, en het is nu erg droog en pluizig. Ik gebruik normaal geen conditioner, omdat m’n haar er vaak zwaar en stijler van wordt, maar ik denk dat ik het de komende tijd nodig zal hebben om m’n haar een beetje toonbaar te houden. Hebben jullie aanraders?

:weary::weary:

Oke oke! Mn kapster zei (hoe kan het ook anders) hetzelfde :joy: ga een toner ophalen morgen. En een collega gaat mijn haar knippen op mijn werk.

2 likes

Zoals al is verteld is die van anastasia sowieso top. Mocht je dit te duur vinden dan is die van l’oreal ook erg aan te raden. Is een stuk goedkoper en heeft in principe dezelfde werking. Ik gebruik die nu ipv de anastasia pomade

1 like

Niet belerend bedoeld, maar weet je dat er ook een haartopic is?
Als ik jou was zou ik kijken naar een olie, ik vind deze heel fijn:

En dit serum is ook erg fijn, ik heb ook een lichte slag in mn haar en als ik deze gebruik gaat mn haar serieus meer krullen:

Dank je! Ik gebruik al biosilk olie dus ik weet niet of deze dan iets toe zouden voegen? Was specifiek op zoek naar een conditioner omdat ik die nu niet heb. Gebruik je zelf ook conditioner? Ik merk dat m’n haar ondanks de biosilk heel pluizig blijft, maar dat is altijd zo als het eraan toe is om geknipt te worden.

Nee, ik gebruik zelf geen conditioner, maar ook geen Biosilk. Ik ben er gene fan van want het zijn voornamelijk siliconen en die doen niks voor je haar. Die val L’oreal bevat sowieso geen siliconen, echt een aanrader! Die van OGX wel zo uit mn hoofd, maar is niet het eerste ingrediĆ«nt (volgens mij bij Biosilk wel?), dus dat kan nog vind ik.

1 like

Is iemand bekend met de producten van Eleven?

Nu ik niet meer naar werk hoef voorlopig wil ik een keer mijn haar ā€˜verven’ met zo’n gekleurde spoeling die dan 10 wasbeurten blijft zitten in een grappig kleurtje. Ik heb alleen donker bruin haar. Ik begrijp natuurlijk dat het effect nooit zo mooi wordt als bij blond haar, maar heeft iemand misschien ervaring met een spoeling/kleur die wel iets van een gekleurd (tijdelijk) effect geeft?

Jaaa @Freya of naar het krullentopic? Daar delen veel meiden tips!

Jaaaaa heel fijn! Goed op te bouwen in dekking van licht tot medium. Ik vind ook de finish heel mooi en natuurlijk, zelfs als ik meerdere laagjes doe om hem dekkender te maken. Ik heb laatst al mijn derde tube gekocht!

1 like

Poee dat vind ik lastig te zeggen. Ik heb de een na lichtste (vanilla nude) en die is mooi geel van ondertoon. Dat vind ik bij mezelf het mooist.

Ik gebruik vaak de temptalia matrix voor het vinden van mijn beste kleurmatch. Dan voer je een foundation in die je nu gebruikt en de foundation die je wilt kopen en dan geeft de matrix aan welke kleur wss de beste match is.

1 like

Ik vind 'm ook goed! Heb net als Bakkes de lichtste kleur.

1 like

Welk potlood gebruik je om bij te tekenen?

Ja dan zou ik een natuurbruin pakken! Zou het dan ong 4 minuten laten zitten en kijken of je het donker genoeg vindt, zo niet dan gewoon iets langer laten zitten.

2 likes

Haar man doet het voor haar, al 9 jaar.

Ik volg haar al lang op insta, en eens in de zoveel tijd zie ik het op haar stories. Ze gaat het komende week weer doen.

1 like