Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Midnight recovery oil van kiehl’s

1 like

Hmmm nee ik vind die van mij juist lekker ruiken!

Stonestreet is iets koeler dus je kunt er iets meer me shape, maar qua kleur kun je m hebben hoor!

1 like

Het zal wel persoonlijk zijn, mijn vriend vond m ook naar van die ontharingscreme ruiken :frowning: Nou ja, krijg je er van als er geen parfum in zit haha

Weet iemand een mooie en fijne tinted lip balm? Ik zoek eentje die best wat pigment heeft maar niet een roze/rode kleur. Meer nude/bruin! Ik smeer al vaak met een lippenbalsem, maar ik vind m’n lippen mooier als ze een tintje donkerder zijn, dus dit dou de perfecte uitkomst zijn!

Fresh Sugar Lip Balm, ik denk dat jij Honey wel mooi zou vinden. Anders Black Honey van Clinique, of een Burt’s Bees Tinted Lip Balm!

1 like

Ik vond 'm ook heel vies ruiken, heb de fles na twee keer gebruiken weggegeven.

1 like

heb je deze nog te koop?

Heeft er iemand ervaring met de website verzorgmarket? Mijn favoriete mascara (Max Factor Clump Defy) is kennelijk uit het assortiment en zij hebben er nog een aantal op voorraad, ik wil ze daar bestellen, maar ik ken de website verder niet.
En weten jullie misschien een fijne vervanging voor als ik de mascara echt nergens meer kan krijgen? Het is vooral het borsteltje wat volgens mij fijn werkt, het is een wat grotere borstel met ‘‘haartjes’’ van plastic.

Foto van de mascara

Ik gebruik m ‘s avonds, ik douche eigenlijk altijd ‘s avonds en ook niet iedere dag want blijf met deze deo echt zeker 2 dagen fris dus voor mij is elke dag douchen dan niet nodig. Ik heb er geen last van dat het in moet trekken ofzo, niet anders dan andere stick deo’s iig.

1 like

Ik heb de laatste jaren altijd MAC studio fix fluid gebruikt, maar het lijkt of hij tegenwoordig niet meer zo mooi op mijn huid ligt. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe foundation, maar met zoveel opties is het moeilijk een keuze te maken. Ik heb een redelijk vettige huid (maar ook aantal oneffenheden die niet geaccentueerd mogen worden) en de meeste foundations blijven niet lang mooi op mijn huid. Liefst medium dekking, ik heb vrij veel rode plekjes die wel verdoezeld mogen worden.
Het moet ook in een heel lichte kleur te krijgen zijn (bij MAC heb ik NC10). Mijn budget is tot 40 euro ongeveer, maar als er een interessante low-budget is des te beter. Iemand tips?

Wat voor primer gebruik je er onder? Of skincare

Skincare the ordinary moisturizing factors en eucerin oil control gel creme spf50. Ik laat het altijd wel een tijdje intrekken voor ik met make-up begin. Primer op de moment geen, ik heb er al een aantal geprobeerd maar merk met de meeste niet veel verschil.

Thanks!! Las ook dat de Douglas weer open is! Wie weet kunnen daar ook weer testers gebruikt worden (maarja misschien ook niet bedenk ik me nu…) Maar zoja kan ik ook eventueel beide kleuren snel vergelijken voordat ik de verpakking van de gekochte bronzer open maak

Hm skincare klinkt wel goed opzich. Ik vind de studio fix sowieso niet zo heel mooi, welke heb je al geprobeerd? Double wear van Estée vind ik heel fijn, ik vind m niet te dekkend maar sommige mensen vinden dit echt de dekkendste foundation die er is haha. L’Oréal heeft er ook een in een tube, Infallable heet die volgens mij. Misschien is een Foundationpoeder iets voor je in de zomer?

@Rapsody nee douglas heeft geen testers op dit moment! Golden light is echt mijn favo, is ook de best verkochte, en stone Street is net wat koeler. Ik ben ook NC20/25 en kan ze allebei gebruiken, als ik wat meer wil showen gebruik ik stone Street maar over het algemeen eigenlijk altijd golden light. Als je twijfelt zou ik m gewoon omruilen voor een golden light, dan weet je zeker dat je er blij mee bent.

2 likes

Ik heb een soortgelijke deo van Rexona. Ik douche in de ochtend en gebruik 'm daarna. Laat 'm even intrekken en gebruik een velletje wc-papier om nog even langs m’n oksel te gaan zodat het niet vlekt.

Wel al veel verschillende in het verleden: max factor facefinity (kreeg ik puistjes van), max factor cc cream (niet dekkend genoeg) maybelline superstay (te donker), the ordinary serum foundation (ligt niet zo mooi op de huid), bourjous healthy mix (te donker). En dan vergeet ik er sowieso nog wel. Sowieso zijn praktisch alle drogisterij foundation te donker in de lichtste kleur, denk dat die l’oreal dus niets voor mij gaat zijn. Ik heb ook een gevoelige huid en krijg vrij snel puistjes.
Tegen foundationpoeder sta ik wat sceptisch, ik heb de indruk dat die allemaal eerder lichte dekking geven.
Double wear van Estée lauder wil ik inderdaad al een tijdje proberen, maar durf niet zo goed vanwege de prijs aangezien mijn huid dus vrij lastig is in het vinden naar een bijpassende foundation.

l’oreal is ook bij de Douglas verkrijgbaar en dan meestal in meer kleuren dan bij de drogisterij. Wellicht dat je zo toch iets kunt vinden?

1 like

Deze heb ik bij de big bazar zien liggen. Ik koop daar altijd de Max factor transform mascara( enige winkel waar ik die nog kan vinden), en ze liggen altijd samen in een bak. Ik weet niet of er een big bazar in de buurt zit?

1 like

Oh fijn! Dan ga ik daar even kijken!