Wat grappig. Is het dan een nieuwe formulering of gewoon hetzelfde als vroegah?
Ik hoop een nieuwe formule want het creaste als een malle!
Hebbes (2004).
weg haha
Heb nu een week het palette van Kim Chi en ik vind hem zo fijn! Heb zelf blauwe ogen en de tinten zijn nude richting rood en dat staat verrassend leuk! Hebben jullie nog meer aanrader voor fijne paletten? Heb ook een hoop van revolution, maar die willen echt niet blenden bij mij!
Morphe!
Oooh ja die paletten zijn zo enorm mooi! Hoop dat ze lekker blenden, want ik ben best een noob en daarvan afhankelijk hahaha
Welke penselen heb je? Doet ook een hoop
Zou inderdaad voor IPL kiezen, worden de pigmentvlekken en couperose met dezelfde behandeling aangepakt. Houd wel rekening met kans op een paar dagen zwelling als het om je wangen gaat. En sowieso SPF gebruiken zodat het niet erger wordt.
Ik heb er twee van RT en ook een fijne van primark
Ohja nog iets waar ik echt gek van word, elke keer probeer ik huidproducten en ik krijg echt van ieder product onderhuidse puisten en kleine rode bultjes. Snap er niks van, want ik kijk wel goed naar de ingrediënten en naar m’n eigen huidtype, herkent iemand dit?
Gebruikt hier iemand een facetrainer? En merk je echt verschil bij je kaaklijn bijvoorbeeld?
Ik heb wel een roze coucou roller en die is heel fijn vooral onder de ogen en ja wanneer ik wat opgezwollen huid heb, maar is de facetrainer heel anders?
Wie weet een fijne lippenbalsem met een goede spf?
Ik vind die van Dr. Organic heel fijn, hebben ook veel verschillende soorten. Ik haal ze altijd bij Holland & Barret.
Wat is jullie favoriete primer die ik bij etos of Kruidvat kan halen?
Ik moet morgen naar de drogist voor vitamines etc, dacht dan kijk ik meteen even snel voor een primer.
Die van rimmel! Witte tube met blauwe dop.
Ik heb nu al paar weken ontzettend last van droge oogleden. Soms een beetje branderig en schilferig. Smeer er nu af en toe bepanthen op, maar heeft iemand nog een goeie tip?
Heel kinderlijk eigenlijk, maar die van essence vind ik fijn! Zeker omdat hij roodheden verbergt.
Heb jij zelf ervaring met laseren @PizzaFunghi ? Volgens Youtube is zo’n Yag/Ytag laser erg effectief tegen die vaatjes, maar dat is wat anders dan IPL toch ?
Ik ben van plan minder Foundation te gaan dragen (help ik ben stiekem nerveus hiervoor). Zie je dan geen groene waas iod? Het is voor concealer onder m’n ogen en kin.
Moet heel eerlijk zeggen dat mijn theorie hierover ene beetje verwaterd is, maar laser werkt op 1 golflengte, dus met 1 target. Dus met een kop pak je effectief 1 doel aan. Denk aan vaatjes, maar ook beharing op de donkere huid. Hier zijn aparte koppen voor.
IPL is zeg maar meer breedspectrum. (behandelbaar) Pigment en couperose vaatjes liggen vaak oppervlakkig en dicht bij elkaar qua diepte, waardoor je met dezelfde kop tegelijkertijd bij de vaatjes en het pigment komt, waardoor ze allebei behandeld worden.
Werkt misschien minder effectief dan de nd yag, maar geeft ook hele mooie resultaten. Vaak is is een IPL behandeling ook iets iets goedkoper dan laser. Toen ik nog behandelde deed ik eerst IPL bij couperose, omdat de vaatjes vaak op verschillende dieptes liggen (breed spectrum werkt dan beter) en als er dan echt nog koppige plekjes over bleven konden deze met de laser gedaan worden. Maar eigenlijk werden met de laser voornamelijk de vaatjes rondom de neus gedaan die heel hardnekkig zijn, vooral bij mannen en been vaatjes.
Hopelijk is het zo iets duidelijker voor je.
Ik heb voor het eerst mn wimpers en wenkies geverfd (met Apraise, zelfde idee als Refectocil maar was wat goedkoper).
Was echt super simpel, ik zou het iedereen aanraden om te doen als lockdown activiteit. Als het misgaat zit je toch binnen, maar het is moeilijk om t fout te doen.
Ik ben donkerblond met lichte highlights en had kleur Light brown 3.1, het is eigenlijk echt te donker voor mij helaas. Ik begin er nu aan te wennen, maar vind het nog steeds best donker na 3 dagen, dus denk dat ik ze wat dunner ga epileren ( ) en met lichte oogschaduw oplichten als ik naar buiten moet.
Mn wimpers heb ik gedaan met kleur Black, zijn ook donkerder, maar dit zie je bij mij nauwelijks als ik ze niet krul. Wel chill dat ik nu wat meer wimper heb voor de makeuploze dagen.