Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Neeee niet dunner epileren!! Is het echt TE donker dat je denkt wenkies waar ga je met het meisje naar toe, of gewoon net iets te donker naar je smaak? In dat laatste geval zou ik je huid de komende dagen extra goed reinigen en vooral je wenkbrauwen, dan vervaagt het ook al iets.

1 like

Ik gebruik hem zelf ook zonder foundation! Je ziet niet echt een groene waas, maar je moet er wel met een poeder overheen

1 like

Heb ik ook nu echt extreem, ik gebruik amandelolie die ik bij Holland en barret haal.

Als het echt extreem droog is gewoon lekker dik insmeren paar avonden achter elkaar en met sokken aan slapen.

1 like

Ik doe dit met kokosolie en dat helpt ook goed!

Pink peppermint foot lotion van Lush, wondermiddeltje! Helpt overigens ook tegen zere voeten en tegen spierpijn weet ik uit ervaring (zit Arnica in).

3 likes

Heeft iemand ervaring met dit product of een soortgelijk product?
Dit lijkt mij dus echt top en op YouTube staan best goede recensies maar ik ben bang dat dat allemaal spon is.

Ik voel me echt een oma nu ik dit zeg, maar sinds wanneer zijn Zoeva kwasten zo duuuuuur?! Ik ben wel toe aan een nieuwe set, maar ze kosten inmiddels gewoon €90. Dat is gewoon twee keer zoveel als mijn eerste set. Bizar

En ik heb vorige week mijn eerste Ofra highlighter binnen gekregen (All of the lights), maar ben er niet mega enthousiast over. Zitten vier kleuren in, maar op mijn gezicht lijken ze allemaal exact hetzelfse. Alsof voor elke kleur de zelfde glitterdeeltjes zijn gebruikt. Meh, had er meer van gehoopt

Ik gebruikte ook altijd Le Volume en YSL. Ze smudgen beide, maar ik houd van dat volume. Max factor 2000 calorie en Essence bye bye panda eyes smudgen beide niet en vind ik heel fijn.

1 like

Wat voor penselen zoek je nog?

Ja die heb ik! En werkt gewoon goed

1 like

Ik vind die chanel mascara ook mega erg smudgen… heb daar normaal nooit last van. Ik heb nu weer gewoon lash paradise van l’oreal en dan heb ik het niet meer

Thanks beiden! Het is na een week of 2 een stuk minder conker geworden! Of ik ben er aan gewend geraakt haha! Gelukkig niet geepileerd!

Wow wat een chill idee! Had je dat zelf bedacht of las je dat ook ergens op internet?

Ik wil graag haarvitaminen slikken van de drogist. Welke raden jullie mij aan? Ik ga stoppen met de pil en ik wil zo min mogelijk haaruitval :sweat_smile:.

Heeft iemand ervaring met de retinol van Meditopics? Ik gebruik normaal die van Paula’s choice maar die is zo duuhuur.

1 like

die msm pillen ofzoiets toch? Hebben veel meiden hier geslikt! Ik dacht @kali maar kan er ook helemaal naast zitten (dan sorry voor de tag)

Ik heb overigens geen haaruitval gehad toen ik stopte met de pil en wist ook niet dat dat een ding was eigenlijk :flushed:

1 like

Ik wil weer wimper extensions… heb altijd one by one gehad; maar wat is nou dat 2D of 3D precies? 2 of 3 wimpers per wimper haartje?

Ja 2 of 3 wimpers per haartje. One by One is meer verlenging van je eigen wimpers en niet perse veel dikte of volume, als je echt heftig wil kun je Russian volume doen

1 like

Ja alles waar russian bij staat is meestal geen goed idee bij mij :joy: ben al russian genoeg zonder! Ik ga gewoon weer voor one by one denk ik. Lekker puur natuur

5 likes

Iemand een tip voor een goede, matte, echt gele oogschaduw? Ik heb wel een maar die is halverwege de dag verdwenen :unamused: