Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Mijn hele routine bestaat ook uit Dermalogica! Iedere maand heb ik een behandeling. Prijzig, maar je krijgt er zeker wat voor terug. :ok_woman:t5:

1 like

Ik vind Dermalogica zooo fijn! Heb heel lang geleden gewerkt bij een salon waar ze er mee werkten en ook trainingen gevolgd, gebruikte het toen en mijn huid was ZO mooi. Mis het echt maarja :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

2 likes

Had de laatste tijd een beetje een doffe, getextureerde huid (hele dag thuis > geen makeup > geen ochtend skincare oei) maar ik gebruik nu weer het Kiehl’s Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate Serum (dat heb ik gecopypaste) en nu ben ik weer glad en glowy!!!

12 likes

You got me at getextureerd! Ik ga deze ook halen als ik wat dingetjes heb opgemaakt

Ik vind zelf de SPF50 van Rituals heel fijn. Die smeer ik op, trekt direct in en je voelt er daarna niks meer van.

Ik heb er deze van biodermal, nu in de sale bij de Bijenkorf zie ik.

1 like

Misschien op de onlinedrogist? De meeste apotheken hebben het wel.

Ik gebruik nu spf50 van Australian gold, de minerale versie, khiels heeft ook een hele fijne, ook 50 dacht ik (een fluïde die je van tevoren even moet schudden) en van Paulas choice in een blauwe tube die ook matteert.

Gebruik ze afwisselend, als ik een wat vettere huid heb pak ik hem van Paula en als het normaal is pak ik die van Australian gold. En als ik een drogere huid heb pak ik weer een andere van Paula van de calm lijn. Maar deze gebruik ik het miste.

Gebruik ook bijna alleen spf met minerale filters.

1 like

Ik op mijnhuidonline! Is vaak ook een aanbieding. Die van biodermal die hieronder wordt genoemd vind ik okk top

1 like

Misschien vind je deze stick ook fijn:

Ik streep daarmee m’n sproeten, voorhoofd, bovenlip en wallen af omdat ik geen sproeten, pigmentvlekken en rimpels wil, daarna gooi ik de stick in m’n tas en doe ongeveer om het uur opnieuw.
Is alleen niet matterend of intrekkend. Het geeft je eerder een glow.
Beetje zo:

Maar ik vind dat juist mooi bij mezelf en het is zo lekker handzaam en je hoeft niet aan je gezicht te zitten

4 likes

Ik vind hiervan de zonnecrème heel fijn! Heb ook deze fluide en vind die andere wat prettiger smeren. Maar allebei goed. @grace En heel regelmatig 1+1 bij Kruidvat of Etos.

Het is trouwens die met iets van anti age erop

1 like

Ik zag bij de Etos mini-tubes van dr.Leenaards. Ik heb een meegenomen maar nog niet geprobeerd, maar misschien is het een tip.

Ik gebruik sinds vandaag Petal Fresh. Ik gebruik de seaweed en arganoil. Vind wel dat de geur wat snel vervliegt na het wassen, maar dat zal wel komen doordat de troep die in andere shampoos zit er niet in zit.
Had jij ook gelijk minder snel last van vet haar? Want dat was voor mij de voornaamste reden (plus dat het dierproefvrij en vegan is) om over te stappen op Petal Fresh.

1 like

Ah dat durf ik niet te zeggen, ik was m’n haar sowieso niet zo vaak dus het is wel wat gewend en wordt ook niet zo snel vet meer.

1 like

Ik heb hem volgens mij al heel vaak hier aangeraden, maar dit is mijn favoriete:

1 like

Ik heb me gister rot gezocht naar een zonnebrandstick. Ik heb een nieuwe tattoo laten zetten op mn schouder, dus een plek die snel verbrand. Ik wil graag een stick want lekker handig, maar bij geen enkele drogist te vinden (ja, voor de lippen maar dat is me te vet).

Iemand tips?

@PrincessPeach deze misschien?

Douglas heeft er ook een van eigen merk, €8 ofzo. Vind hun zonnebrand heel fijn.

@Spaarlampvolgens mij wilde je iets linken maar de link werkt niet.

1 like

Nee ze verwijst naar mijn post 4 posts boven jouw vraag waarin ik zo’n stick aanraad

4 likes

M’n favoriete créme van Yves Rocher is uit assortiment en ik vind de vervanger niet fijn. Sowieso wil ik een nachtcrème die ik kan kopen bij Etos, Kruidvat of Holland & Barrett. Ik heb een droge, gevoelige huid die ook acne prone is. Heeft iemand een tip? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Oh, haha, het was nog te vroeg blijkbaar! Thanx!