Is je huid dan daarna niet vettig? Want dat vond ik echt een vreselijk gevoel bij die van Lush. Dan ging ik alsnog allemaal reinigers gebruiken om van dat gevoel af te komen. Alleen het principe vond ik wel fijn, dus misschien is dit iets.
Een budget tip is de squalane cleanser van The Ordinary! Is een soort olie die je op je droge gezicht aanbrengt en dan afspoelt. Lijkt een beetje op die take the day off balm van Clinique.
Hmmmm heel klein beetje! Als je er water bij doet dan wordt het een klein beetje milky. Maar ik doe altijd een double cleanse met een andere reiniging nog, dus dat vette effect heb ik niet. Als je geen 2 reinigers wil gebruiken dan zou ik een toner gebruiken daarna.
Die heb ik al, maar daarmee krijg ik de mascara niet weg! Te hardnekkig haha
@Spaarlamp Wat doet een toner dan precies als ik vragen mag?
Ligt er een beetje aan welke toner je hebt, maar over het algemeen hydrateren, huid herstellen, ze kunnen licht exfolieren, kalmeren enz.
Ja goed! Was helemaal niet pijnlijk, en ben heel erg blij met het resultaat! Denk wel dat m’n linkerkant een touch up nodig heeft, die is iets minder goed gelukt dan rechts. Maar ik kijk het nog even aan.
Heeft iemand ervaring met Ylonn raka, Avoyd of een andere lotion terug ingegroeide haren? Ik gebruik nu The Ordinary peeling solution maar dat doet niets tegen ingegroeide haren. Scrubben werkt ook niet.
Oh fijn! Wacht het idd een weekje ofzo af! Maar ik had ook (links) een touch up nodig hoor, is best normaal
Geen antwoord, maar zou ik ook graag willen weten.
Op Reddit las ik trouwens ook goede dingen op TendSkin, maar die is wel duurder dan die @Daelyss aanraadde
Ik heb ylonn raka een tijdje gebruikt en ik had toen het idee wel echt minder jeuk, bultjes en ingegroeide haren te hebben na het scheren. Ik gebruik het nu niet meer omdat ik door de lumea alleen nog maar hele zachte haartjes heb en daar doet het niks voor.
Als je een gevoelige huid hebt zou ik het alleen echt afraden, het is behoorlijk heftig en irriterend (en heeft ook een nogal intense, kruidige geur)! Alles bij elkaar kan ik het medium aanraden, het maakte ingegroeide haren minder, maar het is irriterend en je moet het eigenlijk vrij consequent blijven gebruiken.
Verder wel heel tevreden over hoe bestelling, betaling en bezorging via hun site ging!
Leukkk ik vind dat ook altijd leuk om te zien
Dit is de mijne momenteel, doorn in het oog van mijn vriend (er ligt nog heel veel meer verspreid door de badkamer) maar we wonen hier pas net en we hebben nog geen goede badkamerkast
Ik heb een tijdje PFB Vanish gebruikt. Werkte top, maar het prikte wel een beetje omdat er vrij veel alcohol in zit.
Je hebt al veel tips, maar ik wil Lush Ultrabland hier nog aan toevoegen!
de mascara van kiko die ik nu gebruik geeft mijn wimpers instant spinnenpoten, heeft iemand tips voor een goede separerende mascara?
Ik gebruik y.lonn en bevalt me goed! Niet als ik het heb geschoren maar even dag later, dan prikt het niet zo. In het begin leek het net alsof ik ging vervellen, maar daar ben ik nu doorheen en heb lang niet zoveel meer jeuk
Je hebt naderhand je handen gewassen hè?
Dat was ook mijn fout altijd en dan kreeg je zo’n super duidelijke streep, nu smeer ik mijn hele lichaam in (nouja armen nek en gezicht want de rest ziet toch niemand) met Bondi Sands en een handschoen. Als ik klaar ben was ik mijn handen heel voorzichtig zodat er geen gekke vlekken bij mijn knokkels en tussen mijn vingers komen en dan pak ik de handschoen (die dan al een beetje is opgedroogd) en ga daar nog heel zacht mee over de bovenkant van mijn handen (niet heel hard drukken bij je knokkels en tussen je vingers) en rondom mijn pols zodat dat “wasrandje” weg is zeg maar.
Sowieso een handschoen! Helpt echt