Het Beautytopic #2 (Deel 1)

@PrincessPeach deze misschien?

Douglas heeft er ook een van eigen merk, €8 ofzo. Vind hun zonnebrand heel fijn.

@Spaarlampvolgens mij wilde je iets linken maar de link werkt niet.

1 like

Nee ze verwijst naar mijn post 4 posts boven jouw vraag waarin ik zo’n stick aanraad

4 likes

M’n favoriete créme van Yves Rocher is uit assortiment en ik vind de vervanger niet fijn. Sowieso wil ik een nachtcrème die ik kan kopen bij Etos, Kruidvat of Holland & Barrett. Ik heb een droge, gevoelige huid die ook acne prone is. Heeft iemand een tip? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Oh, haha, het was nog te vroeg blijkbaar! Thanx!

Ik wil graag een nieuwe haarborstel. Ik heb nu mijn oog op een Rock & Ruddle borstel. Heeft iemand hier goed ervaringen?

@VickyViolence Jij hebt er eentje toch? Heb even op zoekresultaten gezocht haha.

1 like

Geen ervaring mee, maar zag hem toevallig getipt worden door Elise van de blonde tigers! Ze vond hem vergelijkbaar met een mason pearson. Was er toevallig vanmiddag ook naar aan het kijken :smile:

1 like

Ik dus precies hetzelfde hahaha. :raising_hand_woman:t3:

1 like

Heeft iemand een goeie tip om je tanden witter te krijgen? Behalve echt laten bleken. Ik heb op dit moment een invisalign beugel en merk dat mij tanden/rondom de attachements echt verkleurd is.

Ik wil onder de zonnebank gaan maar weet niet echt hoe dat werkt haha. Adviseren de medewerkers daar je gewoon? Kom je dan een aantal keer per week tot je een beetje de goede kleur heb bereikt? En kopen jullie daar zo’n creme?

Ja ik weet dat het slecht is maar ik ben het beu en zelfbruiner heb ik geprobeerd maar niet m’n ding

Als het de eerste keer is kan je dat aangeven bij een medewerker en dan leggen ze uit welke types zonnebanken ze hebben en aan de hand daarvan kies je er eentje die het beste bij je huidtype past. Je kan de eerste keer beter een minder sterkere kiezen dan een sterkere, zonde als je de eerste keer meteen verbrand omdat het te sterk was.

Ik ga al een tijdje niet meer onder de zonnebank, maar voorheen ging ik eerst twee keer per week om het op te bouwen en na een tijdje een keer per week om de kleur te behouden, soms zelfs een keer per twee weken. Ik gebruikte iedere keer wel een crème (met bronzer) omdat ik m’n kleur dan mooier en dieper vind. Heb ook weleens zonder geprobeerd, maar dan is het resultaat toch wel wat minder mooi.

1 like

Thanks!
Koop je die creme dan daar? Of beter van tevoren bij Kruidvat oid

Ik kocht het altijd daar. Heb op een gegeven moment maar een fles gekocht omdat het voordeliger was dan telkens een zakje :joy:

1 like

Haha ja inderdaad! Ik moet zeggen dat ik makkelijker naar mijn paddle brush van Aveda grijp want ik weet niet goed hoe ik die R&R schoon moet maken. Eén keer heb ik 'm gebruikt toen er droogshampoo in m’n haar zat, gvd nog steeds zitten er restjes in :joy:

Hoelang moet je nog beugelen? Ik had dat ook tijdens mijn invisalign behandeling. Als je beugel eruit mag maken ze alles weer mooi, evt wat slijpen/polijsten. Bij mij waren de verkleuringen daarna weg. Ik gebruik wel altijd oral-b whitening tandpasta

Ik draag heel graag deze ‘foundation’, eigenlijk is het meer een BB cream te noemen. Hij heeft in ieder geval hele mooie subtiele dekking en zorgt ervoor dat mijn tint net wat egaler wordt, want ik heb veel last van roodheden.

Het probleem is dat deze foundation in NL niet meer te krijgen is dus ik ben op zoek naar een vervanger. Ik zoek dus een hele luchtige formule, met genoeg dekking dat mijn gezicht wat meer egaal is, maar op echte plekjes zal ik toch concealer gebruiken. Iemand aanraders?

De tinted moisturizer van Laura Mercier is denk ik net te licht dan? Misschien is de light wonder van Charlotte tilburg iets?

De light wonder klinkt goed! Wel prijzig, maar als hij het echt waard is… Heb je daar zelf al ervaring mee?

Die heb ik ook gehad, vond 'm nog vrij dekkend eigenlijk.
Hij is hier al vaak voorbij gekomen, maar misschien is de Bare With Me Tinted Skin Veil van NYX wat voor je? Hier is een voor-en-na fotootje hoe die er op mijn gezicht uitziet.

1 like

Van welke shampoo/conditioner krijgen jullie echt van dat zachte/shiny haar? Ik blijf maar zoeken naar een goede shampoo