Ik vind de Brow Wiz ook heel fijn, gebruik hem al een paar jaar in taupe. Ik doe er wel enkele maanden mee, en teken er vrijwel elke dag m’n wenkbrauwen bij.
Ik gebruik de clean blonde damage rewind, ik heb de normale clean blonde ook gehad maar daar werd mijn toch al droge haar echt touw van
Hahaha!
Waarom heb je nu toch voor mason pearson gekozen?
Door alle vergelijkingsreviews haha. Daar vonden ze de R&R wel fijn, maar Mason altijd toch wel fijner. Ze R&R had vooral scherpere nylon pinnetjes die bij sommigen pijn deden. En de Mason was in de aanbieding. En tja, onze vakantie naar Canada gaat niet door dus ja, dan maar hier aan uitgeven.
Oh ja, en de R&R was maar de helft goedkoper uiteindelijk.
Waarschijnlijk ben ik al veeeeeel te laat hiermee om het nog te redden, maar wat kan ik doen tegen striae? Zowel strepen die witter als mijn eigen huid zijn als een stuk donkerder.
Is deze krultang net zo goed als de kleinere? Als in dat het net zo lang blijft zitten maar dan minder krullen.
Ik heb beide en met deze vallen de krullen toch sneller uit mijn haar. Sowieso, hoe groter de krul/golf, hoe sneller 't eruit gaat.
Ik zou eens kijken naar een exfoliant bijvoorbeeld bij Paula’s Choice of the ordinary (salicylzuur bijvoorbeeld). De website van Jetske Ultee heeft mij ook heel erg geholpen qua huidverzorging. Die neus strips werken volgens mij maar tijdelijk.
Ik heb ook beide en de smalle blijft bij mij 2 a 3 dagen zichtbaar, de brede maar 1 dag
@Jeg @slurfhondje @VickyViolence bedankt voor jullie reacties! Dan laat ik deze krultang aan mij voorbij gaan.
heeft iemand ervaring met zoiets:
haar krullen duurt zo tering lang maar heb stijl flut haar waardoor ik er deuzig uitzie.
icm beetje beachspray ofzo??
Goede tip! Ik ga proefjes bestellen
Ik heb zoiets, maar het geeft je geen krullen maar echt golven/wafelachtig. Heeft echt zo een ouderwetse look.
En als ik half random wat deuken maak? Ik wil gewoon stoer haar
https://www1.pictures.livingly.com/mp/_tPDT_X4WCol.jpg
Zoiets
Heeft iemand ervaring met één van deze scheermesjes? Die van Yionn of een Safety Razor. Weet iemand misschien ook het verschil? Twijfel of ik er een zal aanschaffen aangezien mijn favoriete wegwerp scheermesjes blijkbaar niet meer worden geleverd. 
Dan kan je denk ik beter voor een dikkere krultang gaan. Heb even een filmpje opgezocht
https://m.youtube.com/watch?v=WGkxeC_TNug#menu
Ik heb er een, maar het wordt eerder zo: 
Misschien als je het niet te lang laat opwarmen dat het dan wat ‘losser’ valt.
(Let niet op het domme plaatje, maar het komt het meest in de buurt)
Haha dat plaatje 
ja echt raar, dalijk gaan mensen dat echt proberen. Kom je bij iemand thuis die dat ijzer in de keuken heeft staan, stop jij even je haar eronder…ehh… sorry ooit gezien op een plaatje 
Haha ben benieuwd wat de textuur dan word