Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Kiko intense colour long lasting eyeliner.

1 like

Heeft iemand hier die (nieuwe?) foundation van bourjois geprobeerd? En bevalt deze?

Ik mis de tijd waarbij je drugstore make up kon googelen en Google er meteen 10 blog reviews incl swatches uitspuwde. Over deze foundation vind ik tot dusver niks?

5 likes

Ik mis die tijd ook, maar het heeft zich tegenwoordig verschoven naar youtube. Ik zie daar wel aardig wat reviews staan. Misschien iets om te checken?
Vind dat wel vervelend, want ik ben altijd opzoek naar reviews in situaties wanneer ik geen filmpjes kan bekijken.

3 likes

Je kunt een tangleteezer uit elkaar halen, ten minste die van mij wel.

1 like

Ik heb deze besteld, en ik krijg hem morgen binnen. Ik laat wel weten wat ik ervan vind!

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Verkooptopic

Aranka heeft een review op haar site staan zag ik net.

1 like

Ja ik heb het ook gelezen, het ziet er goed uit :slight_smile:

1 like

Ik heb hem gister gebruikt toen ik uitging. Hij is heel erg dekkend en mat. Ik heb nu een droge huid door het weer, en het benadrukt wel de droge plekjes. Maar ik heb heel de avond/nacht niet hoeven bij poederen, en hij bleef echt goed zitten. Ik denk dat hij vooral geschikt is voor de normale/ vette huid.

1 like

Ik wilde een nieuwe mascara proberen en had de Better Than Sex mascara van Too Faced gehaald, was benieuwd vanwege de hype. Hij maakt mijn wimpers mooi vol, daar ben ik wel tevreden mee, maar het borsteltje is zo groot dat ik steeds mijn halve ooglid mee onder klieder… Vooral onhandig als ik ook oogschaduw op heb.

Heb je het al eens geprobeerd door een spiegel onder je kin te houden? Dan kijk je naar beneden en is de kans kleiner dat je je oogleden aanraakt. Verder maakt het niet uit als je knoeit, gewoon op laten drogen en dan kun je het zo wegvegen met een wattenstaafje zonder je oogschaduw te verpesten!

Nee, bedankt voor de tip! Dat tweede heb ik 's-ochtends geen geduld voor :sweat_smile:

1 like

Haha snap ik, ik doe altijd eerst mijn make-up en ga daarna ontbijten dus heb er dan wel tijd voor, anders gewoon wattenstaafjes in je tas doen en onderweg doen haha.

Ja, ik poets het nu inderdaad als ik er nog aan denk voor ik weg ga, en anders onderweg. Maar toch irritant, ik doe het zo en koop als deze op is wel een andere (tenzij je andere tip helpt :)).

Iemand ervaring met traangoot-fillers?

Ik heb daar interesse in, niet per se voor de donkere kringen maar vanwege de rimpeltjes onder mijn ogen. Het valt extra op met concealer, dat gaat echt in die lijntjes zitten waardoor het meer opvalt.

Zouden fillers hierbij helpen, of is botox dan beter?

Welke concealer gebruiken jullie? Hebben jullie ook last van rimpeltje onder de ogen? Ik heb too faced Born this way en estee lauder double wear concealer, maar blijf rimpeltjes krijgen. Poeder het soms ook af maar dan wordt het juist erger. Iemand wellicht een goede tip?

Edit: @ZusjevanJoost zie nu pas jouw reactie. Toevallig over hetzelfde onderwerp haha. Ben ook benieuwd of zoiets wellicht zou helpen.

Ik denk fillers? Die vullen dat op. Je hebt bijv ook een kraaienpoot behandeling met fillers. Botox word in de spieren gespoten

@Dotje, toevallig! Ik heb niet echt rimpels, zonder concealer zie je ze amper (maar wil wel graag concealer omdat ik donkerder kringen heb onder m’n ogen). maar met concealer ook na afpoederen zie je na een uur rimpeltjes onder mijn ogen. Vind ik echt heel storend.

@Karl_Lagerfeld kraaienpootjes zitten aan de zijkant he? Het zit er echt onder. Dan klinkt filler wel logischer ja.

Yesss er is een glossier popup store in london als mijn zus daar is :money_mouth_face: ik heb mijn bestelling alvast doorgegeven

5 likes

Ik heb afgelopen zomer een tube zonnebrandcreme (factor 30) gekocht. Maar een klein beetje gebruikt en sindsdien staat ie in een kastje (in het donker dus) en vind het zonde om hem weg te doen. Ik heb binnenkort flink wat zonnebrandcreme nodig maar dat moet wel echt factor 30 zijn. Ik weet dat de beschermingsfactor een jaar afgenomen is, maar is dat na 4 maanden ook al zo? Of kan ik hem nog prima als factor 30 gebruiken?