Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Jongens, ik heb een mascara tip nodig. Ik had namelijk altijd deze, maar die is uit het assortiment :sob:
image

Eisen:

  • moet extreem volume geven, echt vavavoem wimpers (deze heeft bijv vezels waardoor je echt spinnenpoten to the max kan creëren :sweat_smile:)
  • waterproof
  • liefst niet te duur

Ik heb denk ik het volledige Kruidvat/Etos assortiment gehad, en ik vind niks goed genoeg… ik wil MEERMEERMEER wimpels, volume, dikte, haha
Ik wil best meer uitgeven aan een mascara, maar dan moet ik wel weten dat hij doet wat ik wil. Heeft iemand een tip?

Ik heb de benefit roller lash, de travel versie

1 like

Hoe lang blijft BS bij jou zitten? Ik heb echt het gevoel dat er bij mij wat fout gaat, ik doe het meestal voor het slapen gaan op gescrubde benen en dan spoel ik het ‘s morgens pas af. Ik heb dan één dag hele mooie bruine benen, dag 2 is nog wel oké, maar een stuk minder en op dag 3 is het al weg.

Zijn er mensen die hun haar conditioner-only wassen? Of de curly girl method gebruiken? Welke producten gebruiken jullie?

Heeft het te maken met hoe je je afdroogt? Droogdeppen ipv wrijven scheelt vaak al. En aanbrengen op schone (gewassen), droge benen scheelt ook de helft is mijn ervaring. Ik doe vaak ‘s morgens scheren en scrubben, ‘s avonds onder de douche nogmaals alleen mijn benen even insoppen en afdrogen, en daarna aanbrengen. Blijft de hele week goed zitten. Wel icm droogdeppen ipv wrijven, en elke dag bodylotion smeren.

Ik zou even hier kijken: Krullentopic

Daar zijn veel meiden die CG doen!

1 like

Dankjewel!

Ik heb ook sproetjes gezet met zelfbruiner werkt echt heel goed. Heb er wel een aantsl bij gezet hahaha

3 likes

Ik heb vandaag voor het eerst mijn nieuwe zonnebrandcreme van Paula gebruikt. De resist anti aging dagcreme voor de vette/gecombineerde huid met fysieke filters. En de eerste indruk is goed. Heb een gecombineerde huid die einde van de dag echt vet is.

Toen ik heb aanbracht merkte ik dat hij meteen al matteerde en een soort zacht laagje op de huid legde. Heb hem nu een werkdag op en mijn huid voelt nog steeds redelijk mat aan, op mijn voorhoofd iets minder, maar stukken beter dan normaal.

Hopelijk morgen geen rare rode vlekjes, want dat heb ik wel met veel spf’s, vooral met chemische filters.

2 likes

Ja normaliter ga ik dan douchen rond een uur of 8 en scheer en scrub ik onder de douche en tegen 11 uur ga ik dan zelfbruinen (gebruik die handschoen) en de volgende ochtend spoel ik het af en dep ik mijn benen droog.
Ik gebruik wel de light/medium versie, heb jij die ook?

Jep, dezelfde kleur en gebruik ook de handschoen. Ermee slapen lijkt bij mij ook niet te werken, gek genoeg. Ik doe het dus meestal rond uur of 1900, spoel het om 2300 af en ga dan naar bed. Dan zijn mijn benen bruiner dan wanneer ik er onafgespoeld mee ik bed stap. Begrijp ook nog niet helemaal hoe dat werkt.

1 like

Ik merk dat het bij mij sterk af gaat op mijn lakens als ik het op jouw manier doe. Voor mij was de beste methode met bondi Sands: benen scheren en scrubben ‘s morgens + bodylotion. Dan rond de middag de zelfbruiner aanbrengen, een paar uur laten inwerken en dan afspoelen met water en inderdaad droog deppen. Ook had ik het gevoel dat mijn benen langer bruin bleven als ik tijdens het zelf tannen ook matig in de zon kwam!

1 like

Stinkt deze self tan? Ik vind dat bij St Moriz en bij die van Kruidvat zo vervelend

1 like

Ik heb mijn wenkbrauwen geverfd (en mijn 00s haarplukjes) en ik ben er echt blij mee! Had het live gedaan voor een paar vriendinnen en zij waren ook onder de indruk, dus nu mag ik hun wenkbrauwen doen als we elkaar weer mogen zien!

St moritz. Lekker cheap en goed donker verkrijgbaar

1 like

Ik heb hem 3 dagen geleden binnen gekregen. Voor mijn huid geeft hij geen problemen, maar ik heb niet zo een super gevoelige huid. Mijn vriend daarentegen heeft bij het minste product uitslag, en na 1 keer smeren ziet het er bij hem ook nog allemaal goed uit!

1 like

Hij ruikt minder sterk dan de gemiddelde zelfbruiner! Zeker niet geurloos, maar ik vind het minder storend dan bij andere producten. Ook de Marc Inbane vind ik niet storend qua geur, ook zeker een aanrader!

1 like

Ik heb deze! Hij is vrij klein en voelt zacht aan op de huis. Niet echt het idee dat het veel doet

Heeft iemand een foto van de nieuwe verpakking van die kruidvat eigen merk zelfbruiner bodylotion?

Ik ook @tantepollewop! Gevoelige kuthuid maar deze werkt heel fijn voor mij, nergens last van, niet vet, niet plakkerig, niet verbrand, niet allergisch.

2 likes