Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Yesss heb ook voor het eerst besteld! Voor €22,63 heb ik the Chocolates en the Nomad :heart_eyes: Welke heb jij besteld?

1 like

Zulu, want die is anders dan de 40 paletten die ik al heb hahaha en ehm de nubian coral om dezelfde reden :grinning:

1 like

Ik heb zin om ‘iets’ te verven en ik laat mijn haar maar met rust :joy: dus mn wenkbrauwen zijn het slachtoffer.

Hebben jullie aanraders? Is die van kruidvat oke?

Ik ben heel tevreden over Refectocil. Ik koop het online of bij een kapperswinkel. Als je het merk hier in de zoekbalk typt vind je meer fans.

3 likes

Nee die van Kruidvat is kut, doet echt niks.

@Stars 100% Sukkel-proof bestaat volgens mij niet, maar ik vind die mousse van Bondi Sands heel fijn!

1 like

Ziet er heel goed uit! Heb altijd al iets van MakeupGeek willen proberen.

&Other Stories gaat ook wat K-beauty producten van Huxley, Klairs en By Wishtrend verkopen en geeft tot 5 februari 20% korting op deze producten. Wel een klein assortiment, maar wel fijn dat het wat makkelijker verkrijgbaar is.

Ik meng ook twee kleuren. Gaat echt prima! Ik gebruik ook die grijze en een drupje zwart. Word bij mij niet echt grijs maar eerder een beetje assige donkerblonde tint.

1 like

Ze verkopen het alleen voor €10 Meer dan bij andere winkels! Ik zie namelijk het serum voor 39 terwijl hij bij little wonderland 28 euro kost…

Ik heb een proefje van olympea van paco rabane. Als je behoefte hebt om naar salted caramel siroop te ruiken is het een aanrader.
Als je bonbon lekker vindt, kan je deze misschien ook waarderen

1 like

Ik zei niet dat het goedkoper was :stuck_out_tongue: Voor zover wordt Klairs niet in de winkels verkocht, dus wat dat betreft is het wel een vooruitgang. Maar inderdaad, als je het geen probleem vindt om online te bestellen, dan zijn er zeker goedkopere verkopers.

Lancome Monsieur big werkt voor mij heel goed! Ik gebruik de waterproof versie icm een wimperkruller.

1 like

Same!! Bij mij werkt de monsieur big ook goed voor krul, zelfs de normale versie. Wel met wimperkruller van shu uemura

1 like

Weet iemand een mooie, budget witgouden highlighter (niet koel)? Liefst gewoon in de winkels te koop. Zoals deze:

https://www.luxplus.nl/product/mua-makeup-academy-undress-your-skin-shimmer-highlighter-iridescent-gold-75-g

Heb deze zelf gehad (toen nog wel een andere verpakking) en vond het persoonlijk een gouden highlighter met koele ondertoon. Gewoon bij Kruidvat te koop1

Iemand ervaring met een bepaald apparaat om je gezicht mee te masseren als extra stap in je gezichtsroutine? Bedoel geen ClariSonic of de Foreo, maar echt iets wat je gezicht masseert zonder je gezicht te reinigen.

Misschien een crystal roller?

Heb ik al haha, maar thanks voor het meedenken :blush:

Ik ben heel benieuwd naar je ervaring! Merk je verschil sinds je bent begonnen met het wimperserum?

@Sok Ik gebruik hem sinds hij verkocht wordt en zie geen verschil