Het Beautytopic #3

Haha ja hoor, had al zoveel potjes van The Ordinary dus wilde gisteren eindelijk beginnen aan mijn retinol maar ik zag vanochtend pas dat ik per ongeluk iets anders heb opgedaan wat ook in zo’n donker gekleurd potje zit (een B5 serum geloof ik, iets met hydratatie).

Een duidelijk teken dat ik hierna over moet gaan op iets anders en simpelers :joy: Ik dacht al huh het prikt helemaal niet ofzo, 0 irritatie, chill! :joy:

Thanks, ik ga haar volgen!

2 likes

Maybelline city bronzer :star_struck:

2 likes

Ik wilde ook City Bronzer aanraden haha

3 likes

Ik heb recent van deze een tweede gekocht, omdat de eerste helemaal op was, dat gebeurt me niet zo vaak met make-up! :sweat_smile:

En dan de lichtste kleur.

4 likes

Vind ik niet, al heb ik juist wel een warme kleur nodig doordat ik een beetje ginger-blond bent en koel ziet er juist daardoor heel raar uit.

2 likes

ik weet niet waarom maar ik heb twee aha’s van the ordinary gekocht maar weet eigenlijk niet hoe ik ze moet gebruiken :’)

in het verleden gebruikte ik pixi glow tonic wat ik erop kan laten en pads die je moest naspoelen met water

Welke heb je?

2 likes

Ik zou een extra stap invoegen door een exfoliant in te voegen. Probeer eens een mooie AHA, lactic acid in een milde vorm. Dat helpt met het opruimen van dode huidcellen en pakt je moisturiser ook wat beter. Het beste kun je dit 2/3 x per week doen. Voorzichtig opbouwen en een spf gebruiken!

5 likes

Ik zou voor een licht exfolierende toner gaan, dat doffe effect kun je ook krijgen door dode huidcellen.

3 likes

the ordinary lactic acid 5% en glycolic acid 7%

ik snap überhaubt net waarom ik beide besteld heb, alhoewel, jawel, ik vind TO gewoon super onduidelijk denk ik

2 likes

Ja, en AHA werkt wat oppervlakkiger en helpt daarom wat meer om een glow te krijgen. En BHA is meer voor een vette huid of helpt goed bij mee-eters enzo.

Ik zou bijvoorbeeld deze aanraden:

2 likes

Zo zacht mogelijk. Het kan best dat je een vochtarme huid hebt, omdat je de beste producten voor jou huid nog niet gevonden hebt.

1 like

Die is behoorlijk heftig, ik kan die niet verdragen op mijn gezicht, zelfs niet na jaren exfolieren. Wel geweldig spul voor keratosis pilaris armen en droge benen.

3 likes

Ik heb deze lichtblauwe van PC ook en heb ongeveer dezelfde huid. Vochtarme bij wangen en vettig bij voorhoofd en kin. Gebruik het al 5+ jaar en erg blij mee! Heb ook een beetje het gevoel dat het vettige wat beter in balans blijft op mijn voorhoofd en kin.

2 likes

Wat is dé fixing spray? (Finishing spray whatever) Liefst een die ik bij bijv. de Douglas in de winkel kan halen.

1 like

Urban decay!

2 likes

Ze verkopen UD niet meer toch?

1 like

Ik vind die van Morphe wel fijn, heel fijne nevel ook

1 like

Nee, zalando wel

3 likes