Het Beautytopic #3

Thanks voor de reactie (en @Nysmn)!

Helaas stonden de 2 foundations die ik wilde uitgerekend niet op findation haha. Heb uiteindelijk via een andere site (matchmymakeup.com) de catrice kleur uitgezocht en die van nyx op basis van swatches. Hoop dat het de goede kleuren zijn! :clap:t3:

Wil ook graag eens de nars soft matte proberen, maar vond ik toch een beetje te duur om zo op de gok via internet te bestellen haha.

NARS verkopen ze bij de Bijenkorf, misschien dat je 'm daar een keer kan proberen? Weet je zeker dat je de goede kleur hebt!

1 like

Ik denk erover om een Blush by three palette van Sleek te kopen, maar ik zou niet weten welke… dacht dat er een was waar Rose Gold in zat maar kan die ook niet vinden. Is er iemand die ervaring met deze dingen heeft en een oordeel kan geven?

1 like

Ik heb ooit een palette van sleek gehad met rose gold, een highlighter en een contour poeder. Daar was ik wel heel erg over te spreken! Dat was het face form palette volgens mij.

2 likes

Ja dat wil ik inderdaad ook doen! Maar brengen ze nu wel make-up aan ivm corona? Ging er eigenlijk vanuit dat ze dat nu niet doen

Bij Charlotte tilbury kijken ze welke kleur bij jou matcht, daarvan doen ze een beetje op een tissue en dat mag je zelf dan swatchen op je huid, denk dat Nars ook wel zoiets zal doen.

1 like

Hoe kan ik mijn powder puff ding van Laura Mercier het beste wassen? Dat ding is onderhand een gevaar voor de volksgezondheid.

3 likes

Ik heb die met rose gold. De andere twee kleuren zijn heel fel koel roze en heel fel oranje, allebei mat. Die gebruik ik zelf als bleek/blond persoon nauwelijks, omdat ze heel onnatuurlijk lijken bij mij. Rosé gold is wel echt heel mooi en heeft veel glans

1 like

In de wasmachine in een waszakje op 30 graden. Gooi je beautyblenders er ook bij

1 like

wasmiddel zonder wasverzachter neem ik aan?

1 like

Jep, je kunt er een beetje azijn bij doen

1 like

Kan iemand een SPF voor het gezicht aanraden die gewoon bij Kruidvat, Hema, H&B, apotheek, de AH misschien? verkrijgbaar is? Normaal koop ik Aziatische merken maar ik heb nog niets besteld of gekozen en nu het zonnig wordt wil ik snel iets in de winkel kunnen halen voor nu! Liefst geen gelstructuur maar iets als een hydraterende crème, zonder witte waas, niet te duur en geen vreemde reactie met make-up.

De garnier spray vind ik wel fijn

1 like

Die in zo’n deofles zit? Die heb ik al maar gebruik ik liever tussendoor! Ik zoek een crème om als basis op te smeren zeg maar

3 likes

Ja, die bedoelde ik inderdaad. Mac heeft wel een fijne maar is niet drugstore natuurlijk. Vrees dat ik geen andere aanraders heb :worried:

1 like

Kijk eens bij avene in de apotheek!

Ik was dinsdag in de Bijenkorf en zowel Nars als Mac matchen op kleur, doen het op een mengpalet en dan kan je het zelf aan brengen. Ze maken alles schoon met alcohol en je kunt je handen ook schoonmaken. Ze mogen niet aanbrengen, maar ik heb zo mijn kleuren gevonden!

1 like

Deze is met rose gold (iig als ik verschillende blogs moet geloven).

Ik heb dat palette met rose gold een jaar of twee geleden gekocht, en het is echt een van mijn favorieten. Vooral die blush is echt prachitg. Highlighter is ook erg mooi (net als de bronzer haha, eigenlijk zijn alle drie de producten erin echt top).

1 like

Ik heb al eens eentje van Avenue gehad maar ik vond die textuur niet zo fijn, vrij dikkig en zorgde voor rulletjes onder makeup. Ik weet wel niet meer welke het exact was. Misschien had ik een andere moeten nemen tho. Welke raad jij aan?

1 like

Wow. Ik heb net voor het eerst de ELF camo cc cream op gedaan en ik ben zwaar onder de indruk. Die dekking is echt bijna full coverage terwijl ik amper één pompje voor mijn hele gezicht heb gebruikt :scream: De kleur is wel iets donkerder dan ik had verwacht, maar niet onoverkomelijk en er is nog een tint lichter. Hoop echt dat het de hele dag mooi blijft, want dan heeft mijn NYX bare with me een waardige concurrent. Zeker omdat deze van ELF spf30 heeft

5 likes