Het Beautytopic #3

Thanks! Ik ga voor La Roche Posay!

1 like

Weet iemand een lekkere body lotion die verzorgt, makkelijk smeert (dus niet heel dik of in een pot) en een beetje neutraal, maar nog wel lekker ruikt?

Qua structuur vind ik de body yoghurts van The Body Shop heel fijn, ik weet alleen niet of ze die in een neutrale geur hebben en ze zitten ook nog in een pot :smile: Maar smeert heel lekker en trekt snel in! De tubes van Kneipp voldoen denk ik ook wel aan jouw eisen.

1 like

Ik blijf zelf altijd terugkeren naar Nivea Soft, hoeveel bodylotions ik ook heb geprobeerd. Lichte structuur, trekt vrij snel in, zachte geur.

1 like

Nivea be good met aloe vera, is heel dun, smeert makkelijk uit en trekt snel in zonder plakkerig te zijn. Ze hebben ook nog een andere geur geloof ik.

1 like

Ik heb ze eindelijk besteld en ze zijn vandaag binnengekomen :grin: Ben echt enorm onder de indruk van de kleuren l!

2 likes

@Peachpuff de body yogurts ken ik inderdaad en zijn heel lekker, maar niet helemaal wat ik nu zoek!

En ik ga kijken bij nivea, thanks voor de tips!

2 likes

Oooh! Welke heb je genomen? Heb je gewoon op hun site besteld?

Ja, ik bestelde deze + éen penseel en nog een duo roze liner. Had een 25% kortingscode gekregen en er zat free shipping op!

2 likes

Tips voor mascara met klein plastic borsteltje? Ik knoei teveel met die grote harige borstels en wil graag mooi uitgekamde wimpers ipv aan elkaar geplakt :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Kiko maxi mod misschien? Ik vind die van Mac met die blauwe dop ook fijn maar die heeft wel haartjes.

1 like

Maybelline sky high?

2 likes

Ik ging ook Sky High aanraden zoals hierboven :grin: de gewone lash sensational heeft ook een ‘kammetje’ trouwens.
De In extreme dimension van Mac vind ik ook een goeie, stekeltjes maar wel iets groter dan Sky high bijvoorbeeld.

2 likes

@Vanjie Ik heb wel de waterproof versie, anders heb ik echt sneue rechte wimpers. Verwijderen gaat bij mij prima met een cleansing balm. Ik gebruik nu die van the body shop en hiervoor die van elf, met beide gaat het prima.

Maar als je zulke mooie wimpers hebt als Flowers is dat idd niet nodig :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Volgens mij ben ik de enige die de sky high mascara niet zo fijn vind? 🥲 krijg er echt intense spinnenpoten van… geeft wel lengte, maar moet er altijd nog met een andere mascara of los kammetje doorheen om het een beetje te fixen

2 likes

Ik vind m ook niet zo fijn! Het borsteltje is voor mij te flexibel om lekker te werken en zelfs de niet waterproof versie krijg ik er amper af

2 likes

Ik heb vrij rechte fijne wimpers, en ik moet niet van die dikke mascara, want snel spinnepoten en die harige borsteltjes doet alles aan elkaar plakken. En ik hou van goed zwart, natuurlijk en verlengende mascara. Mijn twee favorieten op dit moment zijn:

Helena Rubenstein Lash Queen Feline Blacks. Het is een siliconen borsteltje, maar haartjes zo fijn als
een echt borsteltje. Resultaat is prachtig gesepareerde wimpers die toch duidelijk zwart zijn. Minder verlengend als mijn tweede favo, maar wel dikkere lashes, en daardoor uitgesprokener.

Hourglass Caution Extreme Lash mascara. Een mascara met echte haartjes… ja, sorry… Maar ik kreeg deze mascara bij een palette, en hell yeah, wat een geweldige mascara. Extreme? Nee, heel mooi natuurlijk, fijn separerend, goed op te bouwen, verlengend. En heel fijn, je wimpers worden niet keihard, maar blijven zacht en soepel.

Ik combineer deze graag. Met de Hourglas als laatste voor in de puntjes voor verlenging.

1 like

@Drawster wow, dat effect zoek ik! :heart_eyes:

Mooie kleuren! Als je ooit een look hier post, tag me :heart_eyes:

1 like

Wooow wat heb jij práchtige wimpers :heart_eyes:

3 likes