Het Beautytopic #3

Thanks! Fijn prijsje idd. Maar weer even een bezoekje aan de kruidvat brengen.

Eens met @Snoeptomaatje . Ik vind deze nog iets langer netjes blijven zitten en ik koop ze altijd in met 25% korting, dan zijn ze 6,10 of zoiets:

1 like

Super fijn :blush: heb je toevallig een linkje bij welke verkoper?

1 like

Ik heb altijd catrice oogpotloodjes en daarmee gaat het prima. Je hoeft ze trouwens niet weg te gooien, je kunt ook een halve cm er af slijpen toch?

Thanks! Ja misschien niet helemaal goede omschrijving, maar ik heb vaak zo’n draai ding, dus niet een “echt” potlood. Haal dan ook weleens een stukje af, maar dan gaat het heel erg brokkelen. Maar misschien moet ik voor een wat minder zacht potlood gaan. Ga komende tijd wat uitproberen :slight_smile:

1 like

Die Douglas variant heeft een ingebouwd slijpertje in de achterkant.

1 like

Ik ben wel fan van de Catrice 18h Color & Contour. Dat is zo’n draaipotloodje. Heb altijd de kleur Stella McBrowny.

2 likes

Ik heb em via een gekke route gekocht, daar is geen linkje van helaas. Maar hij is o.a. bij de bijenkorf te koop? En via dyson zelf volgens mij?

Thanks voor de aanraders allemaal. Wel een beetje keuzestress nu haha :laughing:

Ohhh :shushing_face: ik vroeg om de dupe haha niet de originele

Ooh sorry helemaal overheen gelezen! Ik zag airwrap en dacht: jaaaa! Geen ervaring met de dupe helaas.

1 like

Nee vind ik niet. Het werkt toch ook uit na een aantal maanden. Vriend van mij gaat ook om de 3 a 4 maanden wat ook neerkomt op 3 a 4 keer per jaar. Volgens mij is dat redelijk normaal toch? In ieder geval iedereen die ik ken doet dat.
Volgens mij zeiden ze dat toen ook bij mij, heb het 1x laten doen maar vind het toch niet heel erg nodig (nog), al zag ik wel verschil, maar ben niet meer teruggegaan.

Mocht ik me wel gaan ergeren aan mijn rimpel(s) ga ik wel weer

1 like

ik heb eeeeeindelijk de charlotte tilbury contour wand weten te bemachtigen en nu moet ik ZES dagen wachten tot het binnen is. :broken_heart:

2 likes

Ik heb deze van Kiko, zit ook een kwastje bij om te smudgen wat ik wel handig vind.

En ik gebruik ook heel vaak wenkbrauw poeder met een nat kwastje en zet daar een lijntje mee

1 like

Ja ik vond 3 keer ook wat veel. Doe zelf 2 keer per jaar.

1 like

Kan je een tweede lash lift behandeling doen als nog een paar wimpers in de Krul zitten of wordt dat niet mooi? Ben nu 7/8 weken verder na eerste behandeling en m’n wimpers zijn nu best slordig.

Ik heb er eentje van Babyliss en die bevalt prima. Curl secret ofzoiets. Kan wel alleen krullen maken.

Ik heb de Nars muliple stick gezien in een filmpje en vind het daar erg mooi op de wangen. Heeft iemand dit product en is het een aanrader? Ik heb meestal redelijk budget make up, dus dit zou voor mij wel een dure aankoop zijn.
Dank jullie alvast!

Ik vind ze mooi, maar niet wauw. Is cream to powder formule, maar je kunt het niet echt mooi opbouwen waardoor het een beetje cakey wordt ofzo. Ik zou voor dat geld eerder pinkgasm van Charlotte tilbury kopen. Nyx heeft een dupe voor die van Nars, maar die verkopen we natuurlijk weer niet in NL. :roll_eyes:

1 like

Fijne tip, dank je!

1 like