Het Beautytopic #3

Geen nieuw wasmiddel. En slaap op beide kanten wel

Leun je vaak met je hoofd op je hand aan die kant?

De kleurkeuze lijkt mij ook nog een moeilijke. Maar bij personen die het gebruiken ziet het er wel een cc cream uit die ik zoek.

Heeft iemand (ook) last van dunner wordend haar en er tips voor?
Tov 10 jaar geleden is mijn haar echt met de helft dunner geworden en voor andere mensen heb ik wss nog steeds een dikke bos, maarja voor mezelf voelt het als een zielig bosje en ik wil m’n haar gewoon terug. :sob:

Yep! Hele fijne CC cream, je kunt het zo dekkend maken als je zelf wilt. Ik heb een droge combi huid met diffuse roodheid en het dekt met 1 laagje al heel goed. Gebruik het in de winter met een beetje moisturizer eronder anders vind ik het toch te droog, maar nu met de lente/zomer alleen de CC cream met niks eronder.

4 likes

Ik ben op zoek naar een fijne bruine eyeliner die intens is van kleur en goed blijft zitten (maar waarbij je niet moet schrobben om 'm weg te halen). Heb er van nyx geprobeerd maar die waren of veel te slap qua kleur of kreeg ik niet meer van mijn oogleden af

Bobbi Brown espresso gelliner!! Sepiae chocolate shimmer zijn ook heel mooi. Ik gebruik zelf altijd zwart en dat is echt diep diepzwart en zit als een huis, kan er zelfs mee zwemmen, maar het gaat er heel makkelijk af.

4 likes

Fudge.

Ik heb een super droge huid met schilfers op het moment en ook een beetje gevoelig.

Ik heb ooit Dermalogica Barrier repair gehad, die was super fijn, smeerde heel fijn en ik had echt een laagje over m’n huid.

Weet iemand hier of er een soortgelijk product is dat bij de Douglas te krijgen is? Ik heb een cadeaubon, dus wil het liefst daar bestellen.

Of een andere moisturizer die goed werkt voor de droge/gevoelige huid? Ik hou niet zo van die witte dikke creme’s, maar veel meer van gelachtige substanties.

Ik heb wat serums van the ordinary en gebruik een toner, maar op het moment is m’n huid best gevoelig, dus gebruik ik alleen de toner.

Als er echt betere producten zijn van andere webshops dan is dat ook goed, maar het liefst dus van Douglas.

In de winter heb ik vaak droge plekjes en dan gebruik ik cicaplast van la roche posay (gebruik ik verder niet want heb een vette huid maar misschien dat je met een droge huid deze wel dagelijks kan gebruiken)

1 like

Heeft iemand ervaring met peachgasm van Charlotte T? De liquid blush? Ik twijfel of ik ‘m ga bestellen.

Hoe combineer je je make-up met een mondkapje?

#namasteetjes#tutorial pic.twitter.com/OYmBBciuuG

— martine sandifort (@msandifort) March 14, 2021
😁

La roche posay werkt echt goed om je huid te kalmeren en herstellen. Je hebt een lijn voor de overgevoelige huid en 2 lijnen voor extra hydratatie, dus ik zou even kijken welke het beste bij je past!

2 likes

Oh van dat merk heb ik wel vaker gehoord! Ik ga er eens naar kijken, dankjewel!

Mijn hoola bronzer van benefit is bijna op en ben wel toe aan iets nieuws. Iemand nog goede suggesties?

Ik heb de bronzer van Bobbi Brown in Golden Light. Die vind ik heel erg fijn! Doe er echt al heel erg lang mee. Enige bronzer die bij mij niet oranje uitslaat.

1 like

Heb hem even gegoogled, maar zeker mooie kleur. Even checken in de winkel of hij niet te licht voor me gaat zijn. Thanks voor je reactie!

1 like

Ik ben wel fan van de Nars bronzers, vorig jaar hebben ze een aantal nieuwe kleurtjes op de markt gebracht waardoor er wel meer keuze is voor koel/warm, mat/glanzend voor verschillende huidskleuren :grin:.

1 like

Ah ja die TrueSkin moet ik dan toch maar eens proberen! Ik hoorde van sommigen dat hij een beetje een masker-effect gaf, maar dat is bij jou totaal niet zo dus wie weet :blush:

En wat betreft de swatches: als je er zin in hebt om ze te maken dan lijkt het me super om te zien, maar als je geen tijd/zin hebt dan is het ook helemaal goed!

2 likes

Oh ja, ook wel een mooi merk inderdaad! Jammer dat winkelen nu niet zo heel toegankelijk is. Online make-up kopen vind ik nog wel tricky…