Nee, dat hoort zeker niet! Ik heb er minstens 20 van opgemaakt in de jaren en nooit dat probleem gehad. Misschien dat schudden het verhelpt? En anders zeker contact opnemen met de klantenservice!
ahh damnit! Ik was er al bang voor. Het schudden ervan helpt tijdelijk. ik bestel binnenkort nog wel een nieuwe en kijk dan of die langer mee gaat! Dankjewel in ieder geval <3
https://www.instagram.com/reel/CXYC8N6ldvC/?utm_medium=copy_link
https://www.instagram.com/reel/CW_YMdeAirk/?utm_medium=copy_link
Niet voor kerst maar voor oud en nieuw denk ik dat ik een van deze twee looks ga doen.
Oh wauw, die blauwe is zo mooi!
Ik ga denk ik classy smokey eyes + rode lipstick
CLASSIC CHRISTMAS MAKEUP TUTORIAL! Red Lipstick Hacks, Tips & Tricks for Beginners! | Brianna Fox - YouTube
Maar nu ik de opties van @Daelyss zie ga ik misschien ook voor meer glitter. Zal sowieso zaterdag (en maandag en dinsdag) even een fotootje delen van het resultaat
Ik heb net deze gemaakt voor de online kerstborrel op werk zo en ik moet zeggen⊠i look a little crazy
maarja is toch online
Ik ben een beetje op onderzoek uit hoe ik het beste heatless krullen kan maken in mân haar.
Dit is echt een klote ding;
Je haar er strak omheen draaien gaat wel, maar het gaat super snel los zitten en dan gaat het hele effect dus weg. Daarnaast zou je er mee kunnen slapen, maar dat is echt niet te doen, dat ding is veel te hard waardoor je totaal niet comfortabel kan liggen.
Een touwtje van je badjas gebruiken werkt beter, het haar blijft er beter omheen en daar is wel mee te slapen. Helaas zakken alle krullen zonder hitte bij mij heel snel uit, alleen de onderkant houdt een redelijke slag. Als ik krullen maak met hitte blijven ze ook alleen zitten als ik zoân taps toe lopende krultang gebruik, andere tangen werken ook niet, en anders met een stijltang.
Iemand nog andere ideeën?
Het enige wat bij mij een beetje werkt is met een elastiek, die om je hoofd doen en dan je haar er omheen wikkelen en dan slapen.
Werkt ook niet alle keren, soms is mijn haar net te nat of te droog en dan word ik wakker met niks.
Ik draaide mijn natte haar altijd in kleine knotjes, een stuk of 8 strak tegen mân hoofdhuid. Maar of dat nou zo goed voor je haar is⊠Werkte altijd wel! Bleef ook twee dagen zitten.
Bantu knots of de haarelastiekjesmethode. Heb ik altijd krullen mee en anders vlechten of twisten?
Mothercould op IG doet altijd sokken in haar haar en dat ziet er volgens mij prima uit!
Ik heb een keer de rietjesmethode gedaan. Het werkte wel maar was heeeeel veel werk en sliep voor geen meter
@grace @Yzile @Baratheon @Daelyss @Fotorolletje @Spaarlamp
Thanks! Met de rietjes heb ik ook gezien haha maar dat is me echt te veel werk
Sokken heb ik ook geprobeerd trouwens! Was inderdaad heel mooi maar het zakte binnen 30 min uit.
Met dat ding rondom je hoofd ook geprobeerd maar omg het was echt een rot werk om dat netjes te doen en had er geen geduld meer voor.
Bantu knots wordt mân hoofdhuid niet heel blij van denk ik, met haar elastiekjes ken ik niet, ga ik opzoeken!
Het lastigste is zorgen dat de Krul er langer dan een half uur in blijft. Alles zakt zo snel uit. Weet ook niet of het beter is met vochtig of droog haar, met of zonder mousse.
Ik ga vannacht wel weer de sokken proberen en eerst mousse erdoorheen doen, kijken of dat was is. Als er maar enigszins mee te slapen is
Het is de rubber band method op YouTube.
Ik doe het met de band/riem van een badjas. Wikkel mijn haar er omheen en zet het vast met een elastiekje per kant. Dan pak ik beide uiteinden en doe ik kruislings achter mn hoofd langs en dan knoop ik het op mn hoofd. Kan ik prima mee slapen dan
Wat is een crĂšme met een lekkere geur voor het slapen? Ik smeer er alleen mijn voeten mee in, dus hij mag best wat kosten en ik vind het niet erg als hij vettig is.
Ik smeer al jaren 's avonds mijn voeten in met Sleepy van Lush, die ruikt naar lavendel, maar op een warmere manier, en vind ik heerlijk. Ik ben de komende tijd echter niet bij een winkel in de buurt en aangezien het het enige product van Lush is dat ik graag gebruik, ga ik hem niet online bestellen.
Ik heb zoveel last van velletjes op mn voorhoofd en kin. Ik weet echt niet meer of het nou aan mân producten ligt of de combinatie hiervan of watâŠ
Mijn kin is sowieso wel een slagveld met bultjes en rode vlekken (denk hormonaal ivm anticonceptie maar dit kan ik momenteel niet veranderen). Maar die dingen kan ik nog wel weg werken met make-up. Maar die velletjes maken mijn make-up dus juist zo lelijk. Op mijn voorhoofd heb ik enkel last van velletjes, dus geen bultjes oid.
Ik denk dat ik een vochtarme huid heb en geen droge want ondanks de velletjes glimt mijn voorhoofd wel enorm.
Wanneer ik geen make-up draag krijg ik na een paar uur last van velletjes. Met make-up al veel sneller.
Dit doe ik momenteel:
Ochtend:
- Wassen met water
- Revolution 2% hyaluronic acid
- The ordinary natural moisturizing + HA
- Embryolisse concentré (deze enkel op kin en voorhoofd)
Avond: - Heimish all clean balm (enkel wanneer ik make-up draag)
- Cerave cleanser
- Revolution 2% hyaluronic acid
- Cerave hydraterende creme, soms meng ik hier nog the ordinary rose hip oil door.
Iemand enig idee wat ik kan aanpassen?
Er zijn mensen die niet zo goed tegen HA kunnen, waardoor er juist een soort droogheid ontstaat. Je zou dit eens kunnen vervangen met een voedende creme op glycerin basis?