Het Beautytopic #4

Ja Maybelline Superstay idd. Ik heb zowel de normale (met kleur aan een kant en balsem aan de andere) als de matte en zijn beiden even goed. Blijft echt op de plek en loopt totaal niet in lijntjes ofzo.
Wel goede waterproof remover in huis halen om het weg te halen en uitkijken dat je niet nog wat aan je vingers ofzo hebt als je aan de wasbak/lichtknopjes etc zit

4 likes

Jaa deze heb ik dus o.a maar bij mij is die lijn zo ‘hard’ en krijg hem niet uitgevaagd.

1 like

Ik ben niet zo heel erg thuis in skincare, maar ik merk de laatste tijd dat ik een steeds vettere huid/t-zone heb. Ik kan ‘s ochtends al wakker worden met een vet voorhoofd en gedurende dag voelen mijn kin en wangen ook erg vet. Wil iemand eens meedenken of ik de juiste producten gebruik?

O:
Foaming cleanser van Cerave
Toner Paula’s Choice
DagcrĂšme Cerave (SPF30) (deze trekt niet lekker in, blijft plakkerig voelen?)

A:
Foaming Cleanser van Cerave
Toner Paula’s Choice
NachtcrĂšme Cerave
Soms serum Paula’s Choice
2x per week exfoliant Paula’s choice (2% BHA)

Van PC gebruik ik de lijn voor de gecombineerde/vette huid.

1 like

Als je dagcreme niet goed intrekt en plakkerig blijft voelen is het duidelijk niet de goede creme voor je. Zou misschien een gelcreme proberen dan!

1 like

Ik zou sowieso een mildere cleanser gaan gebruiken. Of heb je dat al eerder gedaan en was het toen nog erger? Zie ook dit artikel over een vette huid:

3 likes

Ik heb tijdens mijn vakantie in Frankrijk wat make up gekocht. Heb heel lang amper make up gedragen maar dit heeft me weer helemaal enthousiast gemaakt. Loop nu regelmatig met een smokey eye naar de supermarkt.

Paulette van Tarte, was ‘maar’ 59 euro, pigment ervan is echt top.
Tart mascara die hier eerder werd aangeraden met de tubes. Deze vind ik heel erg tegenvallen. Borsteltje brengt heel fijn aan, volume en lengte is ok, maar hij geeft best af gedurende de dag. Had mijn bril van de week schoongemaakt met mijn lichte shirt, en er zat een hele zwarte vlek op. Gaat er ook af met koud water.
Vloeibare en vaste highlighter van Rare beauty. Super mooi.

9 likes

Ik heb hetzelfde palette gekocht op vakantie in frankrijk haha, en heb ook mijn enthousiasme voor oogschaduw erdoor teruggevonden! Zo’n mooie kleuren, liefde op het eerste zicht

6 likes

Ja ik was echt onder de indruk. Heb denk ik ook al 80% van de kleuren gebruikt. Meestal moet ik minstens 2 verschillende paletten gebruiken om matchende kleuren te vinden, maar hier zitten ook goede basic kleuren in voor een complete oogmakeup. Vond de prijs daarom ook meevallen, een pallet met 6 kleuren was ook al 52 euro.

1 like

Hebben jullie tips voor fijne make-up tasjes voor mee op vakantie? Ik heb nu een simpele toilettas met één groot vak, maar ik ben daar altijd alles in kwijt. Dus dan sta ik eerst dat hele tasje te legen voor ik een bepaalde kwast heb gevonden.

Je hebt van die toilettassen die je op kunt hangen (of plat neerleggen), die vind ik altijd heel fijn! Daarin zitten verschillende vakken en heb je goed overzicht. Ik heb ‘m jaaaaren geleden bij Primark gekocht.

1 like

Bekijk Without Lemon - Lederen Make Up tas - Cosmetica Organizer - Toilettas - Handig voor op reis - PU Leer - Elegant - Beige op: Without Lemon - Lederen Make Up tas - Cosmetica Organizer - Toilettas - Handig voor op... | bol
Ik heb zoiets, in het ene vak doe ik dan kwasten, echt handig!

3 likes

Ben er nog steeds niet overuit wat ik het handigst vind maar afhankelijk van hoelang ik weg ga/waar ik heen ga, wissel ik tussen:

Deze van The Flat Lay Co: Flat Lay Box Bags – The Flat Lay Co. - Zo handig omdat, de naam zegt het al, je hem helemaal plat kan leggen als je ‘m open doet. Mega overzichtelijk. En dan een kleine toilettas ernaast voor haarborstel, gezichtsverzorging, tandenborstel etc.

Of deze van good old Hema: beautycase met organizer 17x25x15 canvas - HEMA - Bovenin vak voor make-up en kwasten, onderin alle ruimte voor andere dingen. Heel praktisch maar wel groot voor enkel een weekendje weg wellicht. Sowieso heeft Hema echt handige toilettassen vind ik.

2 likes

Deze heb ik ook, maar dan van Shein (scheelt wat geld :wink: )

En wat kinder- en dwangarbeid en giftige stoffen “:wink:”

29 likes

Ik heb die van HEMA laatst gekocht en vind hem echt fantastisch! @George

3 likes

Ja hijs fijn met al die vakjes en ritsjes he? :heart_eyes: En echt prima prijs ook, valt me nu op hahahaha

4 likes

@George Ik heb ook die van de Hema voor op vakantie, handig en groot genoeg voor al make-up en wat juwelen. Ik heb dan nog een gewone plastieken toiletzak van womens’ secret voor douchegel, shampoo. Kan je makkelijker uitwassen als er iets uitloopt.

1 like

Het is dezelfde tas :wink:

“Hoogwaardig PU leer” geloof je het zelf? :joy:

Edit: Dames- en herenkleding, Online mode kopen | SHEIN

2 likes

Omdat ze op elkaar lijken? Denk je nou echt dat alles uit één gezellige fabriek komt?

2 likes

Ja.

Gekeken naar de bol.com verkoper/review/producten/artikelen/foto’s lijkt het mij op een dropshipper die zijn zaakjes via bol heeft lopen.

Dus ja, allemaal uit die gezellige fabriek. Waar de kinderhandjes het werk doen.

1 like