Het Beautytopic #4

De discussie wordt voortgezet vanaf Het Beautytopic #3 - #5334 door BiloxiParish.

Eerdere discussies:

5 likes

@Neusklem zeer dure vaseline met een smaakje

1 like

Purelan tepelklovenzalf werkt ook echt top tegen droge lippen

4 likes

@Neusklem Op zich werkt het Laneige lip sleeping mask wel goed bij mij, maar het verricht geen wonderen. Tot nu toe werkt tepelcrème van Kruidvat huismerk nog het beste. Maar vooral niet overslaan en blijven smeren (wat ik zelf overigens lang niet altijd doe).

2 likes

Heeft iemand ervaring met één van deze cc crèmes off aanraders?


Ik wil soms gewoon wat oneffenheden wegwerken in mijn gezicht zoals litteken van mijn neuspiercing en een iets egalere teint. Foundation vind ik kut. Ik gebruikte hiervoor garnier BB cream en op zich was die ook fijn, maar ik vond het is tijd om iets nieuws te proberen.

Gemengde huid, mn vettere tzone en droog rondom ogen, een spf erin is chill maar geen must aangezien het vaak toch niet zoveel schijnt te doen.

1 like

Ik vond die van Clinique op zich wel fijn, maar ik heb wel het idee dat cc cream, of in ieder geval deze dan toch, droger is dan bb cream. De droge huid onder mijn ogen en op mijn neus werd daardoor wel extra benadrukt dus een goede moisturizer is wel aan te raden. Verder was hij best prima al geef ik toch meer de voorkeur naar bb cream qua structuur. Dekt ook net iets meer heb ik het idee.

2 likes

Ik heb een tijdje terug de IT Cosmetics CC+ Nude Glow geprobeerd maar die was echt veeel te vettig voor mijn gecombineerde huid. Heeft iemand ervaring met de gewone versie of de oil free matte versie en zo ja, hoe bevielen die?

3 likes

Ik heb deze beiden niet gebruikt, maar ben wel echt fan van de Laura Mercier tinted moisturizer! Dekt voldoende maar niet zo dat je goed ziet dat je iets op hebt. Met spf 30

6 likes

Ik zag vandaag bij de Sephora dat ze een Laneige dupe verkochten van het eigen merk. Het stond ook echt in het schap van Laneige met “DUPE 4 EURO” ofzo erbij hahaha

edit: oh @Neusklem ik zie nu jouw bericht in het oude topic pas. Ik twijfel, het is wel een goed, soort van luxeproduct en hij gaat heel lang mee. Maar ik heb niet iets van wow dit MOET je echt kopen. Als je nog een dupe zoekt heeft Sephora er dus 1 haha

4 likes

Ik ben echt de natte droom van elke marketing medewerker, dus bedankt allemaal voor het weerhouden van de laneige aankoop!!
En zo’n simpele ziel als dat ik ben ga ik wel blindelings de tepelcreme aanschaffen dan haha. Het idee van een luxeproduct vind ik wel altijd heel leuk (kan/mag ook een dupe zijn), dat heb ik bij het smeren van tepelcreme op mijn lippen dan weer niet, maar soit. Dat neem ik op de koop toe. Ik wil hoofdzakelijk gewoon van die krokante lippen af

5 likes

Oogcreme werkt ook echt goed op je lippen!

1 like

Ik gebruik mn laneige eigenlijk meer als verzorgende lipgloss haha. Want hij geeft dus wel een mooie glans.
En bij mn adventkalender zat een chocolade versie en die ruikt naar nutella en geeft een mooie bruine gloss look.

4 likes

Ik heb een zelfde huistype en heb de gewone. Blijft goed zitten en wel mooi glowy!

2 likes

Jaaa dit!!! Laneige is de fijnste lipgloss die ik heb, want superglossy, niet plakkerig Ă©n verzorgend :heart:

3 likes

Ik vind Laneige ook echt top, er zijn vast goedkopere alternatieven, maar ik vind t gewoon heerlijk spul haha. Ik koop wel altijd de mini!

3 likes

Ik hou heel erg van de Avene b-protect SPF50 met een tintje

Ben echt al aan m’n 4e verpakking toe. Maakt nét een beetje egaal, niet te bruin voor m’n witte huid en is direct een spf.

@Neusklem En qua lippenbalsem heb ik onlangs de Drunk elephant lippe balm gekocht en die vind ik ook erg fijn moet ik zeggen! geurloos, fijn gevoel op je lippen

8 likes

Chill, deze was afgeprijsd dus meteen besteld om te proberen :grin: dankje! Heel benieuwd

1 like

Heeft iemand de Nyx bare with me concealer, ELF hydrating camo concealer en de Maybelline age rewind (geprobeerd)? Welke is het meest dekkend, welke is het meest hydraterend? Kortom: hoe zou je ze met elkaar vergelijken?

2 likes

Jaa, dat is ook mijn nummer 1 zonnebrand! Had eerst niet door dat er een bb-effect was en was helemaal verbaasd dat mijn huid er zo mooi uitzag :joy:
Hoop dat jij er ook zo enthousiast over bent!

6 likes

Elf, nyx, Maybelline. Maar elf vind ik qua kleuren heel stom en het wordt bij mij een Sahara onder m’n ogen. Die van nyx vind ik oké, uiteindelijk merk ik niks van het verzorgende aspect ervan dus ik zou voor die van Maybelline gaan.

4 likes