Het Beautytopic #4

hij is 9 euro dus dat valt mee hoor!

1 like

Heb toevallig een nieuwe mascara nodig dus ga deze proberen! maar @ZusjevanJoost deed jij er nou maar 2 weken mee oid?

2 likes

Hahahaha sorry moet hier wel om lachen. Wordt steeds korter @ZusjevanJoost

haha ik weet dat het kort is maar ik weet niet meer hoe lang

1 like

Het was 6 weken volgens mij!

1 like

Haha deze positieve ervaring had ik een paar jaar geleden ook, snap niet dat niet iedereen tubing mascara’s gebruikt! Ik moet me ook echt vaak inhouden om dit niet als ongevraagde tip te geven aan mensen die ik zie met uitgelopen mascara.

Ik gebruik zelf meestal geen andere make up, dus ook geen makeupremover nodig alleen ff warm microvezelwashandje.

4 likes

thanks :raised_hands: ik vertrouw alleen recensies van mede hooded eyes girlies

2 likes

Hoe krijg je in godsnaam die pads goed op je ooglid? Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar het lukt me gewoon niet.

De spiegel laag zetten zodat je naar beneden kijkt, dan hoef je je ogen eigenlijk net niet helemaal dicht te doen, 1 oog per keer (klinkt logisch vind ik maar zag een meid op TikTok allebei dr ogen tegelijk doen en ze vond het gek dat het niet lukte) en zorgen dat je de juiste maat pad hebt. Niet te lang, evt stukje afknippen anders, maar ook niet te klein want dan overkrult het en als ze te groot zijn dan zie je er niks van. En op je gemak veel lijm smeren zodat het goed vast zit.

Oh dit deed ik nog niet maar is heel logisch eigenlijk, zo doe ik ook m’n mascara op haha. Ik ga het morgen nog eens proberen.

Welke gebruik jij? Of heeft iemand anders aanraders?

1 like

Jaaaaaa yes wat super!!! welcome to the tubingclub 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

1 like

Ik gebruik ook de tubing mascara van ELF maar een grote jankbui bij mij overleefd het niet hoor.

1 like

Ik gebruik een set van Mrs Highbrow, heb daar destijds m’n cursus gedaan en vind het fijn. Als de lijm op is gebruik ik ook regelmatig gewoon wimperlijm.

2 likes

Haha ja 4 tot 6! @Kauai

Maar dat ligt niet aan deze mascara dat heb/doe ik met alle mascara’s zo, ook bijvoorbeeld eentje van Chanel.

Al probeer ik het nu een beetje te rekken

2 likes

Hahaha twee ogen per keer lekker handig ook zit je daar met je ogen dicht

2 likes

Blijkbaar wordt All fired up van Mac niet meer geproduceerd?? Ik zie wel een paar te koop maar als ik doorklik toch niet leverbaar?
Heeft iemand misschien thuis 1 liggen die je niet gebruikt?? Is mijn all time fav kleur …

1 like

Brengen jullie je elf tubing mascara op een andere manier aan dan gewone mascara?

Ik krijg het er echt niet mooi op

ik vond het ook minder mooi zitten dan mn favo mascara’s maar ik dacht miss zo’n wimperscheiderkammetje te proberen

2 likes

Oh daar heb ik geen last van! Ik doe het ook op de bovenkant van mijn wimpers, (doe ik met alle soorten mascara’s) zou dat helpen? Dus niet alleen onderop je wimpers aanbrengen maar ook bovenop en dan kammend naar beneden (en daarna weer vanaf onder naar boven)

Zo is het bij mij:

1 like