Zit nu sinds lange tijd weer The Voice te kijken, maar wat ziet Chantal Janzen er anders uit. Ik vind haar huid zo mooi nu. Weet dat ze botox heeft gedaan maar ben wel benieuwd naar wat nog meer
Mijn huid kan ook zoān glow-up wel gebruikenā¦
Grote kans dat Leco vandaag of morgen op insta post wat hij gebruikt heeft bij dr. Het is voor een groot deel wel makeup, als je op dr insta kijkt naar die videoās van de podcast met Tina heeft ze daar weinig tot geen foundation op en heeft haar huid wat vlekjes en oneffenheden.
Leco al iets gepost? ( heb geen insta)
Het viel mij toevallig op bij Kopen Zonder Kijken hoe egaal en glowy haar huid eruit zag, ben erg benieuwd naar dār skincare en foundation (en ja ja ja ze heeft ongetwijfeld vooral goede genen)
Ben echt even chagrijnig. Ik hou van blush, het is de enige make up die ik draag. Alleen alle kleuren die ik probeer lijken het steeds net niet te zijn ofzo. Voor het beeld: ben licht met sproeten, maar ook wel wat lichte roodheid in het midden van mn gezicht. Met peach (zoals mac gingerly) of alleen bronzer word ik te oranje, roze zorgt ervoor dat ik meer rood lijk. Ben nu op t punt dat ik denk laat maar, alleen dan voel ik me weer naakt.
Heb je al een roze blush met koele ipv warme ondertoon geprobeerd? Bij mij maakt dat het verschil (zelf lichte huid met sproetjes en wat roodheid).
Bij perzik, bronzer en roze blush met warme ondertoon (bijv orgasm van nars) valt mān gezicht een beetje weg ofzo, vind mezelf dan grauw.
Ja koel, warm, het valt allemaal gewoon mweh uit. Ik vind zelf peachy nog het best, maar soms zegt mn vriend ook opeens dat ik een oranje streep op mn wang heb ![]()
Lila al geprobeerd?
Ik heb denk ik een zelfde soort huid als jij. Ik gebruik Nars Amour en die vind ik mooi bij mij. Maar misschien is er ook nog winst te halen in hoe je het aanbrengt⦠soms pakt het bij mij ook heel lelijk uit, omdat ik te veel gebruik of het te laag aanbreng.
Nee ga ik proberen, goeie!
@Rompslomp Ja ik heb nu wat minder gedaan met een beetje roze eroverheen, omdat ik dacht miss heb ik wel blindness. Mn vriend zei in ieder geval dat het beter was ![]()
Je hebt ook van die kleurenanalyses waarbij ze naast een kleurenpalette voor kleding ook tips geven voor tinten in make up die goed staan bij je huid en haarkleur. Is iets dat ik op mijn verlanglijstje heb staan.
Ik zoek voor een bruiloft een mooie lichtroze lipgloss. Iemand goede tips?
Pat mcGrath heeft hele mooie en anders van Mac! Ik hou zelf van de bubbelgum roze kleuren maar ze hebben veel keuze qua roze
Fenty gloss bomb in fu$$y ![]()
Kiko 3d Hydra gloss heeft een heel mooie roze tint met lila glitter
Wat vinden jullie van de jetske ultee suncover? Ik gebruik voor elke dag een korean spf, maar vertrouw dat op een of andere manier toch minder als ik echt naar het strand ga ofzo. Is de suncover veel dikker/plakkeriger?
De reguliere variant of die speciaal voor je gezicht? Ik vind de gewone geen fijne gezichtszonnebrand als ik ook make-up wil dragen. Maar voor een dagje strand wel prima hoor!
Die speciaal voor je gezicht heb ik nooit uitgeprobeerd. Ik smeer zelf eigenlijk altijd Korean spf op mān gezicht (ook op het strand) en nooit mee verbrand.
De reguliere! Ik draag geen foundation oid dus hoef me geen zorgen te maken om make up, maar ik vind alles wat zo vettig of plakkerig is verschrikkelijk.
Goed om te horen dat korean spf ook kan. Op een of andere manier voelt het toch minder beschermend omdat het zo licht is maar dat zit waarschijnlijk echt tussen mn oren haha.
Ik vond die van jetske ultee niet lekker ruiken
is natuurlijk omdat er geen parfum enzo in zit maar daardoor vond ik het toch minder fijn, love die ambre solaire of bondi zonnebrandgeur haha
Hier sluit ik me bij aan! Echt een muffige geur. En ik kreeg er gele vlekken van in mijn witte t-shirts ![]()