Waar werk je dan en heb je ook ervaring met getinte huid? Ik wil best een keer langskomen eigenlijk!
Nyx studio perfect primer! Die is er ook in groen en paars maar ik heb zelf de gewone versie. Mijn droge plekjes in de winter worden er niet door geaccentueerd en mijn makeup blijft prima zitten.
Voor de zomer heb ik laatst Nyx shine killer gekocht. Maar ik merk niet zoveel verschil met studio perfect eigenlijk al kan dat ook aan mijn foundation liggen want als ik alleen shine killer smeer ben ik wel perfect mat.
Heeft iemand de Becca matte foundation toevallig getest? Serena heeft er wat over geschreven en het klonk wel aantrekkelijk, maar ja verspon. Hoor dus graag een andere mening?
Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar ik denk dat jij diegene bent waar ik mijn laatste forumreactie op had geplaatst op EGF , namelijk over de blush van bobbi in slopes en de bronzer in golden light. Gebruikte je slopes nu ook als oogschaduw? Ik heette eerst ook anders overigens dus nu twijfel ik haha
Ik vind die van Urban Decay echt geweldig, de Velvetizer. Ik heb mijn Laura Mercier poeder niet meer aangeraakt sinds ik deze in huis heb, oeps. Ik heb hem redelijk wat goedkoper bij Feelunique gekocht!
Haarshop.nl ! De tube en de ontwikkelaar kostten me samen ongeveer € 15 denk ik. Ik vind dit effect echt veel mooier dan mascara, superblij ermee!
Ik zoek een primer. Ben niet zon fan van die hele heftige siliconen goedjes, maar heb wel ns een vrij basic primer van clinique geprobeerd en die deed weinig voor de houdbaarheid van m’n foundation. Het liefst niet dat je gezicht heel erg mat, of juist glanzend wordt. Eigenlijk wil ik dus dat m’n make-up langer blijft zitten, zonder bijeffecten. Heeft iemand aanraders?
Ik heb de laatste tijd weer meer last van milia/gerstekorrels, maar ze zijn net te klein om met een naaldje weg te halen. Iemand tips om ze te voorkomen?
Heeft iemand ervaring met de concealers van tarte? Ik gebruik normaal altijd de concealers van Nars, maar vind deze toch wat droog en snel in de lijntjes kruipen dus ik zoek iets beters!
Weet jij toevallig hoe deze het doet op foto’s? Heb de laatste tijd zoveel last van flashback
Ik weet wel dat tarte shape tape redelijk droog is, vergelijkbaar met radiant creamy concealer van Nars maar dan nog iets droger
Ik heb opeens roos. Welke shampoo moet ik halen.
Ik heb niks geks op foto’s gemerkt so far!
Head & shoulders is echt die hard, maar je krijgt er enorm droog haar van dus dat is kut. Zou iets zonder siliconen proberen, andrelon kokosboost werkt bij mij goed.
die ga ik bestellen als ik geld heb dan! Misschien ook eens eindelijk proberen mijn wenkbrauwen te bleken dan, ging het al twee jaar geleden doen
als je aan shape tape denkt; die’s echt belachelijk droog
Dan sla ik hem over! Dankjulliewel
ik heb even teruggekeken hoe Miss Fame het deed want ik dacht dat hij wel Recectofil gebruikt maar blijkbaar niet haha
dan maar eens kijken bij die webshop, heb je aanraders?
ok dan bestel ik gewoon het goedkoopster product dat er is als het niet zoveel verschil maakt haha, denk ook niet dat ik het veel ga doen hoor tenzij blijkt dat mijn wenkbrauwen veel mooier zijn als ik er over zou verven
Nog even een vraag over de bijwerkingen van biotine. Kregen jullie hier puisten van? En bij biergist of die MSM pillen?