Het Beautytopic

Deze kan natuurlijk niet ontbreken! :nail_care::lipstick::haircut_woman:

1 like

Zeker niet! Ik ga weer volgen!

Heeft iemand hier ervaring met CHI haarproducten? Zijn best prijzig, maar overweeg ze te kopen.

Ik heb de hittebeschermer van CHI (bwuhh, newbie hier…geen idee hoe ik een plaatje plak. Maar als je googlet: chi 44 iron guard) en dat is echt vreselijk spul als je daarna een stijltang gebruikt. Het maakt je haar plakkerig en stug en niet op een lekkere manier. De Redken iron shape is fijner en vergelijkbaar qua prijs.

1 like

Voor wie nog een sea-salt shampoo zoekt die wel werkt: Hask heeft een hele goeie. Maakt je haar lekker stug.
Minpunt: stript je haarkleur :frowning:

Iemand hier die toevallig een dupe weet voor de Catrice HD photo finish foundation? Ik vind deze qua finish erg mooi, maar ik heb eigenlijk een wat lichtere foundation nodig qua kleur.
Liefst iets wat gewoon bij Douglas of Ici te vinden is.

Op het EGF was een topic over zomnebrandcremes maar weet niet of dat hier nu al nodig ik dus ik post maar even hier.

Ik gebruik sinds gisteren deze voor mn gezicht

En so far vind ik m top! Trekt snel in, mn huid voelt zacht na het smeren, geen vervelend bettig gevoel en geen uitbraak van puistjes oid. Oh en beschermen tegen de zon doet ie ook haha.

Edit: oeps ging iets mis met t linkje, nu wel een plaatje als het goed is

3 likes

Iemand hier met de Becca undereye brightening concealer? Hij blijft bij mij zo op de huid liggen door de vettige substantie en trekt in de lijntjes, misschien iemand tips over hoe ik m het beste kan gebruiken?

Ik heb een borstel en dat is echt de beste borstel ooit! (Maar hiervoor gebruikte ik wel gewone brostels van kruidvat).
Föhnborstel is ook heel fijn.
En ik heb een volumespray die ook heel goed werkt en lang mee gaat.

1 like

Iemand foundationtips voor mij? Ik heb met veel liefde de L’Oréal Cushion Foundation gebruikt, maar die is vrij prijzig en ik zie hem de laatste tijd ook nergens meer in winkels.

Wat ik zoek:

  • goedkoop
  • lichte dekking
  • goede match voor een droge huid
  • goede match voor een lichte huid

:anguished: Van die krijg ik juist puistjes!

Oh wat stom :confused: ook specifiek de variant voor de gevoelige huid?

Volgens mij wel, maar weet het niet 100% zeker! Dat zou normaal wel een hoop schelen denk ik. Heb hem weggegooid dus kan het niet meer checken.

Ja daarom heb ik idd ook voor deze gekozen. Nja ik blijf m nog wel even proberen want 2 dagen is op zich niks natuurlijk. Mocht t bij mij uiteindelijk ook drama worden dan meld ik t hier wel, dan hoeven anderen geen miskoop te doen.

1 like

Een corrector onder je concealer doet wonderen! Mac heeft die volgens mij in zo’n palletje zitten, Bobbi Brown, Estee Lauder of Urban Decay hebben het ook. NYX ook dacht ik.

Heb je wel de goede kleur corrector dan? Want eigenlijk moet de corrector er voor zorgen dat de verkleuring weg is en heb je alleen maar concealer nodig om er een mooi geheel van te maken. Welke kleur corrector, concealer en foundation heb je?

je haar in een rommelig knotje doen als je het hebt gewassen en dan zit het daarna ook zo. Tenminste bij mij en ik doe er niks aan.

Ik gebruik zelf altijd een stijltang hiervoor. En ik doe het dan ongeveer zo:


Vind ik altijd heel fijn werken en ik borstel het dan een beetje uit op de plaatsen waar het erg krult! Ik heb de Pearl Wand ook, maar daar werkt het inderdaad niet mee!
1 like

Hm, klinkt eerder alsof je corrector te licht is. Zijn je verkleuring meer paars/blauw of bruin/groen? Bij Paars/blauw heb je een bisque nodig, bruin/groen peach. Zou evt terug gaan en vragen of ze een bisque/peach (of desnoods peach bisque als je en paars/blauwe en bruin/groene verkleuring hebt) bij je aanbrengt. Je kan beter een donkerdere corrector pakken en dan een concealer in een (eigenlijk) te lichte tint, maar die heft het dan weer op en is het resultaat gewoon mooi egaal. En zou sowieso de creamy corrector gebruiken, die is dekkender.

Hee thanks! Ik heb bij m’n neus soms wel wat schilfertjes dus ik denk dat de Fit Me wel een goede is.