Het Beautytopic

ik heb de gewone 137, ze hadden er nog eentje in de winkel!
maar liep erna de bijenkorf in en toen zag ik BB in de sale en heb voor de rest BB.

Ah echt RT? die wil ik nu namelijk vervangen - die is blijven liggen op een festival

Ik denk dat ze champagnepop of Jomaloon de forummer bedoelt! :blush:

Ik heb het nu ook idd maar ervoor gedaan onder her mom van dat het dan eventuele laatste restjes make up kon verwijderen.

1 like

Ohh dan heb je geluk!!
Ja mijn RT is echt na al die jaren nog zo zacht, ben er echt heel blij mee en ben nog niks tegen gekomen dat net zo fijn is!

@apeiros
mijn favoriet voor poeder was de Suqqu Blush brush tot die gestolen werd op studiereis :’) nu is het constant afwisselen tussen de RT Blush Brush, Zoeva 101 (heb je wel een netje voor nodig om in vorm te houden) en de Zoeva 114
Ik vind de penselen van Estee Lauder merken eigenlijk niet zo goed voor de prijs, zou ze alleen kopen voor de geperfectioneerde vorm zoals de 217

Thanks voor de info! Wordt dus een applicatie want ik wil mooi uitzien die dag :joy:

De eyeliner bestel ik altijd via iHerb!

Woww door iherb zie ik nu het merk E.L.F. opeens weer. Dat was vroeger echt een hype omdat het allemaal zo goedkoop was toen, weet nog dat ik best veel had besteld. Bestellen mensen dat nog hier?

Ja, ik bestel weleens via de amerikaanse site

1 like

Wat is jullie favoriete setting powder? Ik ben nog steeds op zoek naar eentje die mijn make up mooier maakt en wat langer laat zitten. Prijs vind ik niet zo belangrijk!

Ik zweer bij Laura Mercier. Ik merk echt dat mijn makeup er langer door blijft zitten! Probeer vaak tussendoor andere wat goedkopere poeders omdat het altijd ff een fikse uitgave is, maar kom er altijd bij terug

Zelfde hier! Je hebt er maar een beetje van nodig, vind het echt een fijne poeder. Sowieso vind ik Laura Mercier een goed merk, ben ook gek op de Candleglow.

@WODKA @Honey @Jeg

Maar welk poeder dan? Want ik zie er meerdere online.

De Translucent Loose Setting Powder!

imagehttps://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41dvhrqKRmL.SX355.jpg

1 like

@WODKA @Honey @Jeg thanks! Ik ga mij eens in deze verdiepen. Hij zorgt er ook echt voor dat je make-up dus langer blijft zitten? En heeft het ook een tintje of hebben jullie transparante?

Ja bij mij maakt het echt verschil! Ik gebruik de translucent (die is niet spierwit ofzo)

2 likes

Ik heb het Revolution SophX palette gekocht. Maar goed dat hij zo goedkoop is. Wat een slecht palette. De Chocolate palettes zijn zó veel beter!

Ik bestel altijd bij Little Wonderland!

1 like

Ik ga mij ook maar eens wagen aan Laura Mercier denk ik. Houdt die ook goed mat? Zag trouwens laatst op eBay echt vet goedkope staan, maar denk eigenlijk wel dat het nep moet zijn :thinking:

Volgens mij heb ik dit ook wel eens op EGF gevraagd - maar weet iemand een goede kapper in Amsterdam? Kleuren & knippen (geen salon B aub)