Het Beautytopic

Je kan ook eens online kijken voor nummer 3. Daar hebben ze vaak kleinere flesjes én een stukje goedkoper dan bij de kapper zelf. Het is wel een aanrader om te blijven gebruiken. Maar als het er niet aan zit houd het op. Ik zou wel een ander verzorgend masker en/of conditioner blijven gebruiken om het gezonde er in te houden.

1 like

Ik snap het niet? Waar verstoppen ze hun kaaklijn// hoe werken die neusprotheses?

1 like

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

w a a r o m

Wow! Is dat niet gewoon SFX makeup? Zo lopen ze toch niet over straat hoop ik? Al zou je het niet zien dat het echt is. Stel je maar voor dat je iedere ochtend even je neus moet gaan kneden om op je gezicht te kunnen plakken.

Ik hoop dat het SFX voor de video is, maar in Azië weet je het nooit…

HUH!! What!
En wat is dat met die neuzen?! Hebben ze allemaal een nep neus :scream:

Ik heb een vraag! Op ellegirl gaf iemand een tip voor huidverzorging van volgens mij van het merk Ordinary, wat helpt tegen kleine bultjes op bijvoorbeeld je armen. Weet iemand wat ik bedoel? En welk product dat precies is?

Mijn dank zal groot zijn :raised_hands:t2:

Glycolic acid toner!
https://store.deciem.com/crossbar/cookieconsent?ReturnUrl=https%3A%2F%2Ftheordinary.com%2Fproduct%2Frdn-glycolic-acid-7pct-toning-solution-240ml%3Fredir%3D1

Wat is een lekkere BB cream voor de zomer? Lichte dekking, wat SPF, maar niet zo zwaar op de huis als sommige foundations?

Edit: zie dat mijn tube er ietsje anders uitziet, maar hij lijkt er op haha

ik vind deze heel fijn

1 like

Thanks! Deze heb ik vroegah inderdaad gehad en vond ik ook fijn, maar best wel glimmend en met dat “zonnebrand” gevoel wat dikke foundations soms ook hebben. Is dat nog steeds?

Hm hij is wel wat glimmend, maar heb daar geen last van omdat ik mat niet mooi vind. Maar vind hem zeker geen zonnebrandgevoel geven, dus misschien is de formule nu wel iets beter?

1 like

Ik vind de tinted moisturizer van NARS echt top, is geen BB cream maar wel lichte dekking, SPF 30 en geen glim/geeft niet af.

1 like

Bourjois CC Cream. Echt mijn ultieme favoriet.

1 like

Jaaaa!!! Dank :pray:t2:

Iemand aanraders voor een goede stick/cream oogschaduw? Merk dat ik te lang bezig ben in de ochtend met m’n oogschaduw en hoop dat dit het hele proces van m’n gezicht erop schminken versnelt.

Je moet ze toch nog uitblenden, dus ik vind het zelf niet zoveel sneller, maar ik vind de stick van Kiko echt wel heel goed. Heb zelf een donkerbruine matte (05) en een glanzende Mauve/peach glitter (36) en op reis vind ik het echt heel fijn.

Die van Kiko inderdaad en anders dit potje van Maybelline. Ik heb onlangs mijn tweede potje gekocht, ben er heel blij mee.

3 likes

Weet iemand een haar elastiek (geen invisibobble) wat niet uit je haar zakt?
De meeste elastiekjes glijden uit mijn stijle haar.
De invisibobble blijft eigenlijk perfect zitten alleen voor bepaalde soort staart of knot wil ik iets minder opvallends.

Ik ben persoonlijk nooit een fatsoenlijk elastiekje tegengekomen die beter blijft zitten dan de invissibobble. Misschien de kleur kiezen die het meest bij je haar past? En anders een minder opvallende stiek of wat dan ook er over heen doen, zodat je de Bobble niet meer ziet.

Ik weet niet of het werkt hoor, ik orobeer maar even mee te denken.