Mmm ok, tnx voor je reactie!!! Misschien dat ik het dan toch een keertje probeer daar
Oww ben echt jaloers haha ik trek echt altijd lang uit voor de Boots. Ik kijk gewoon naar de aanbiedingen en vaak zijn de meeste dingen wel in de aanbieding (shampoo die ze niet in NL verkopen, de klei maskers van LâOrĂŠal die hier duurder zijn, sleek cc Cream en meeste mascaraâs zijn ook vaak goedkoper). Nou niet echt heel concreet sorry ď¸
Ik vind het wenkbrauwpotlood van Soap and Glory heel fijn (aan de ene kant een stifje en aan de andere kant een soort kwastje). En geen Boots maar het serum van SuperDrug van hun eigen lijn vind ik echt geweldig. Ze hebben er een dag- en nachtvariant van, is maar iets van 3 pond en doet voor mijn overgevoelige huid heel veel goeds. (Ik baal er zo van dat ik maar 1 flesje van beide heb meegenomen.) En verder de cityblock van Clinique maar dan in spf40. Heeft een heel klein beetje kleur wat je huid net mooi egaliseerd. (In Nederland is alleen de spf 25 versie verkrijgbaar.)
Ik heb er foundation van Revlon besteld. Prima! Snel geleverd en inderdaad geen namaak volgend mij hoor.
Ik heb al iets soortgelijks van een Japans merk, maar bedankt voor de reminder! Dat ga ik ook inslaan haha
30ekkies neergelegd voor Laura Mercier oogschaduw stick. Niet te blenden die shit. Dat maybelline potje wat iemand hier laatst aanraadde werkt veel beter.
@LuckyLucy @Jeg oooh nog meer positieve ervaringen, fijn, bedankt voor jullie reacties!! Ik ben gek op viva la juicy glacĂŠ, maar die verkopen ze in nederland nergens en zij hebben een mooi prijsje, meteen maar even bestellen
In de Wisma Atria Shoppping mall (Orchard Road) zitten beneden de Etude House, TheFaceShop en de Sasa vlak bij elkaar. Daar kun je best veel K-beauty spullen vinden. En bij Watsons kun je Haba Labo toner krijgen. Vind ik echt een hele fijne toner met veel glycerine en hyaluronzuur, die je gezicht hydrateert en prept voor je producten gaat aanbrengen. Veel goedkoper en fijner dan de hyaluronzuur van The Ordinary.
Verder zit er een immens grote Sephora in de ION shopping mall en de beste aanrader is om naar de Hakuhodu kwasten te gaan kijken in de Takashimaya.
Ik! Echt een top penseel. Heb hem denk ik al wel vier of vijf jaar en is nog steeds als nieuw. Geldt voor al mijn brushes van die serie trouwens!
ik vind de potloodjes van Catrice heel fijn! Ze hebben nu ook een Brow Wiz dupe waar ik lyrisch over ben.
Hier hou ik van!!! Thanks!
Grappig, ik vind de poeder en het ânormaleâ potlood van catrice heel fijn, maar dat kleine uitschuifding dus helemaal niet! De punt brak steeds af en er zit zo weinig in naar mijn mening!
ben niet de goeie om advies te geven want ik gebruik altijd budget
Maar willemijn en martine van 2wmn/LLG zweren bij die chanel mascara. beautylab had ook een artikel over een dure mascara die zij heel fijn vindt, givenchy volgens mij?
Ik ben zelf gek op de ysl effet faux cils! Maar die van chanel hoor ik ook vaak goeie verhalen over zoals @Vanjie al zei!
Hopelijk bevalt het je!
Ik heb nu de Laura Mercier tinted moisterizer iluminating en ik vind âm evht geen 48 euro waard eerlijk gezegd vind ik de nivea bb crème een mooier resultaat geven.
@Salinger
Mascara is nou typisch een product wat bij iedereen anders zit. En zelfs als mensen ogenschijnlijk (see what I did there) dezelfde wimpers hebben, hebben ze nog andere voorkeuren.
Ik zou een aantal mini varianten van de duurdere merken kopen en dan zelf laten kiezen. Of gewoon een heleboel goedkope. Bij mascara vind ik persoonlijk niet dat duurder beter is.
Dit gezegd hebbende is mijn favoriet de catrice glam en doll mascara, de waterproof variant. Ik heb zelf korte rechte wimpers en deze geeft mij lengte en volume en houdt de krul erin.
Voor de mensen die het Kiehlâs Midnight Recovery Concentrate gebruiken, wat voor verbeteringen merken jullie aan jullie huid? Ik gebruik nu sinds een paar dagen een proefje maar kan niet zeggen dat het nou echt iets doet voor mijn huid, dus ben benieuwd of ik niet iets over het hoofd zie.
Deze wilde ik net noemen ! LancĂ´me hypnose drama vind ik echt geweldig. Krijg je echt veel volume van!
Ik had rode vlekjes op mân huid (vooral wangen), en dat is een stuk verminderd sinds ik dat gebruik!