Het Beautytopic

@Beautician heeft mij al een hele tijd geleden geholpen met de juiste kleuren uit te zoeken van Refectocil en ik gebruik het nog steeds elke maand! Echt ideaal en bij deze dus een zeer positieve recensie over het advies van Beautician haha.

2 likes

Dankjewel voor je antwoord! Welke verhoudingen gebruik jij om de juiste kleur te krijgen?

Echt iedere mascara geeft bij mij af op het wenkbrauwbot. Ik gebruik liever niet waterproof, heeft iemand de tip?

‘s Morgens goed je gezicht en oogleden reinigen (niet alleen met water). Ik had ook altijd van die afdrukken, kwam doordat mijn oogleden een beetje vettig waren. Dus: goed schoonmaken (ik doe gewoon met miccelair water) en licht afpoederen, dan moet het goedkomen.

1 like

Een beetje huidskleur oogschaduw daar doen. Dat is het enige wat bij mij helpt. Heb er zoals nu met warm weer meer last van maar ik moet op werk super vaak de vaatwasser in en uit ruimen en elke keer als ik hem open doe krijg ik zon stoomwolk in m’n gezicht dus dan kijk ik altijd heel dramatisch opzij hahaha anders worden m’n wimpers nat en gaan ze alsnog stempelen.

1 like

Heeft iemand de Huda Beauty baking powders al geprobeerd?

Heeft Serena dat niet laten doen?

Hebben jullie de nieuwe foundations van Beautyblender gezien? Heel drama op Instagram omdat er 24 blekere kleuren en 7 donkere waarvan 2 gewoon neon oranje zijn. Nikkietutorials had op haar story gezet dat ze de foundation niet ging reviewen.

Ja ik zag het 2 dagen geleden langskomen op twitter. Het gaat niet alleen over hoeveel kleuren je aanbiedt, maar ook over de verdeling. Zoveel lichte kleuren is gewoon uit verhouding en niet zomaar toeval of een foutje. Wel tof dat Nikkie nu vooraf al zegt dat ze het niet gaat reviewen, die heeft haar lesje wel geleerd.

5 likes

Er is trouwens al behoorlijk wat backlash op twitter en i.p.v. zeggen dat ze het gaan verbeteren of uitbreiden is dit de respons van beautyblender.

1 like

Ik vind het vooral veel medium kleuren als ik die foto zo zie, echt hele lichte kleuren lijken er ook niet tussen te zitten.

Wow die twee middelste rijen zijn bijna exact hetzelfde

https://pudding.cool/2018/06/makeup-shades/ medium kleuren is ook geen tekort aan hoor

in verhouding zouden er juist meer donkere tinten moet zijn omdat de ondertoon veel duidelijker wordt bij een donkere huid, als bleekscheet kan je daar nog mee weg komen.

1 like

Ik vind het wel een interessant contrast in vergelijking met een andere foundation die deze week lanceert; de Lush Slapstick.

1 like

Het ontgaat me wat de link te maken heeft met de foundations van BB? Ik heb het over het feit dat de meeste foundations van de lijn van BB vooral medium lijken (in mijn ogen!), en dat de lichte en donkere foundations ontbreken.

Daarnaast ben ik het er ook niet mee eens dat je als bleekscheet met een foundation met een verkeerde ondertoon weg komt, maar goed, dat is een andere discussie.

Op zich is 32 kleuren foundation fantastisch. Maar de kleurschakeringen zijn gewoon fout. Maak dan van elke kleurenfamilie hetzelfde aantal tinten. Vrouwen uit Zuid-Oostazie zijn anders dan die van Japan bijvoorbeeld. Arabische, Meditteraanse types,… veel mensen die hun kleur zullen vinden.

Ik wil wel dit:

1 like

Eindelijk het Zarqa serum gekocht. Ben benieuwd!

1 like

Huh? Stel je nu /een product niet kunnen gebruiken omdat je een bepaald huidtype hebt/ gelijk aan /een product niet kunnen gebruiken omdat je niet-blank bent/?

Want ik hoop dat je beseft dat huidskleur ietsje meer sociaal-politiek beladen is dan wel of geen droog hoofd hebben? :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik denk dat je het punt mist: influencers slaan zulke launches over omdat ze (gezeik in de comments willen vermijden of) hun invloed willen gebruiken om aan merken te laten weten dat het gewoon not done is om zelfs post-Fenty met zo’n treurige kleurselectie te komen.

7 likes

Waarom moet ik de welbekende bobbi brown kwast kopen? Is het echt zoveel beter dan een beautyblender?