Wat schrijf je mooi en indringend
Ik blog nog niet zo lang en doe het gewoon voor de fun. Ik ben gamer en wou mijn tijd aan de pc ook een beetje op een andere manier spenderen. Ik ben er een paar maanden geleden mee gestart om een medische ervaring te delen. Nu blog ik over vanalles wat (maar geen beauty stuff). Soms schrijf ik om te oefenen. Soms schrijf ik over doordenkertjes zoals deze:
Wat als je er morgen niet meer zou zijn?
Heel lief, dank je wel!! @Bakkes ja ik merk echt zo sterk hoe zwaar leerlingen het hebben onder sociale druk, echt verschrikkelijk. (Ik kan me dat ook nog wel herinneren van mezelf, maar ik dacht toen dat ik de enige was (haha) die dat zo ervaarde)
Ik schreef een update over James:
Mochten jullie graag lezen over popcultuur zoals films, boeken, series etc. dan raad ik mijn site www.geekish.nl aan
Jojoba olie is een lichte olie en een natuurlijke antioxidant. Lees hier meer over deze wonderlijke olie + 10 toepassingen.
De Beekse Bergen is een prachtig safaripark in Nederland.
Je kan er tal van activiteiten doen zoals op safari gaan met je auto, boot, bus of te voet.
Meer informatie kan je in mijn artikel terugvinden.
De Beekse Bergen - Safaripark
Pairi Daiza is een dierentuin gelegen in België. Lees hier meer over deze zoo en ontdek of deze de moeite waard is.
Wat jammer dat dit topic zo weinig levendig is! Ik schrijf zelf ook niet zo vaak meer, maar hierbij up ik m even, wellicht blaast dat weer wat leven in de brouwerij.
Ik schreef over hoe moeilijk het soms is om écht naar elkaar te luisteren - voor leerlingen, maar ook voor mijzelf:
Ik lees jouw verhalen altijd graag, dank je voor het delen! Ik vraag mij na het lezen van zulke “gevallen” altijd af hoeveel leerlingen er zijn geweest die minder kansen hebben in hun volwassen leven door de manier waarop we als samenleving onderwijzen.
Anyway, aangezien je het erover hebt dat het hier zo weinig levendig is: ik ben weer begonnen met bloggen! Babystapjes, maar ik vind het zeker leuk om weer op te pakken en iets “voor mijzelf” te doen. Verwacht geen hoogstandjes, haha!
Als iemand nog tips heeft voor leuke blogs hier uit Antwerpen/België (die van tuula volg ik al!), dan houd ik me van harte aanbevolen!
Lief, dank je wel. Ik vraag me dat ook af. Lastig wel, want deze leerling is normaal niet vooruit te branden. Meestal ook niet met zelfstandig werken. Maar misschien komt dat inderdaad door de focus of door de 10.000 afwijzingen die hij altijd al heeft gekregen. Echt zonde is dat.
Daarnaast vraag ik me al heel lang af of de schoolvakken die we leerlingen geven überhaupt nog wel houdbaar zijn in deze tijd. Ik ben ook niet per se voorstander van projectmatig onderwijs overigens. Maar ik zou vakken zoals psychologie, of relaties, of “omgaan met de Nederlandse wet en regelgeving” (of hoe je t ook wil noemen haha) of journalistiek/media zo nuttig vinden.
Heb je het allemaal verwijderd?
Hee! Ik kreeg een paar reacties op mn blog waar ik best van schrok. Toen heb ik de verhalen niet verwijderd, maar wel offline gezet, omdat ik het even niet meer wist.