Het complottheorieën topic

Kom speciaal hier om mijn lievelingscomplot met jullie te delen

35 likes

Heeft iemand de film ‘Don’t look up’ al gekeken? Hij staat nu op Netflix en ik ben net over de helft en vermaak me prima hahaha. Lachwekkend en tegelijk verdrietig.

Ik plaats bewust in dit topic omdat hij zo gaar is haha

9 likes

Ik zet hem echt nét aan, ben benieuwd haha

2 likes

Zag m in dat programma idd, ook weer met die onuitstaanbare zoetsappige glimlach.
@California hij wordt ook niet moe om te vertellen dat ie workshops voor de politie gegeven heeft…. Juist ja

https://www.geenstijl.nl/5162827/we-the-sheeple/

Hier ben ik het nou mee eens

1 like

Zegt de huisarts dat zomaar of echt na een onderzoek?

Joo wacht ik kom er nu pas achter dat isa kriens en lois kruidenier 2 verschillende mensen zijn!!! :flushed::flushed::flushed:

2 likes

Haha huh? :joy:die hebben behalve een grote mond echt NIKS gemeen.

1 like

Ja, want ik dacht soms Huh wie is deze maf? En daarna: Wow ik ben het juist met haar eens?? Ik dacht dat ze allebei lois heetten vgm… Snap mn verwarring nu ook niet meer

Je ziet haar gewoon afglijden. Ik vind haar echt doodeng.

2 likes

Volgens Isa is klimaat de volgende hoax :no_mouth:
@anon4775214 heel eng, wat heftig

2 likes

Oh mijn God deze vrouw… ze noemt het ook een “swaillant verhaal” :joy:
Ik weet niet of ik om deze uitspraken nou moet lachen of huilen

1 like

Kan het zijn dat haar insta weg is? Kan het niet vinden!

1 like

Nee je moet gewoon haar hele naam typen want ze komt niet naar boven als voorgesteld als je bijv alleen isa doet

Maar haar account is inderdaad slecht vindbaar hoor.

1 like

Oh hmm was juist een soort van opgelucht dat het account verdwenen leek te zijn

Wat een mafklapper. Met dr als je niet in de maatschappij past krijg je een labeltje. Terwijl volgens mij bij zeker een aantal stoornissen echt ook wel verschillen in de hersens te vinden zijn. Maar dat is natuurlijk ook niet echt.

Dat je alles omtrent covid in twijfel trekt is ergens nog soort van te begrijpen. T is een eng dodelijk virus dus als soort copingsmechanisme besluit je dat t niet zo is zoals t is. Maar ook nog eens klimaatverandering ontkennen. T was van de week 20 graden in alaska, van de zomer 50 in canada. Paar zomers terug hier zo abnormaal heet. Hoe kan je dat allemaal ontkennen. Tegen covid kan je jezelf nog beschermen. Bij t klimaat ben je kansloos als je op de verkeerde plek woont.

2 likes

Ik merk wel vaker dat mensen die niet in corona geloven hun complottheorie doortrekken tot het klimaat en de great reset in 2030 🥲

1 like

Nee dat zegt ze niet. Ik weet niet of ze dat doet. De huisarts heeft “ooit” gevraagd of ze niet bipolair is. Voor Corona zal ze vast andere obsessies gehad hebben.

Nu we toch aan het speculeren zijn ben ik wel benieuwd wat ze daar deed. Misschien spiraaltje verwijderen om met Jorn een zelfnadenkenbaby te maken :stuck_out_tongue: (die zegt namelijk regelmatig dat hij eerst nooit kinderen wilde maar nu wel graag een strijdertje op de wereld wil zetten)

1 like

Ik heb een keer een muts met zelf nadenken aan mn kassa gehad. En dacht alleen maar rot snel weer op aub.

1 like

Ik keek dus ook op haar account en vier van mijn bekenden volgen haar. Ik neem aan dat dat dan serieus is? Je volgt haar niet enkel om het vermaak, lijkt me.

2 likes