Het complottheorieën topic

Hopelijk voor het kind heeft zijn vader een andere mening.

2 likes

Ik was dit ook aan het luisteren en ook over feminisme. Ik trek vooral veel mijn wenkbrauwen op, ook over de hoeveelheid aannames die ze doet en hoop inderdaad dat de vader ook nog wat invloed heeft

1 like

https://www.ad.nl/buitenland/qanon-vader-vermoordt-kinderen-omdat-hij-denkt-dat-ze-slangen-dna-hebben~aeb7a278/

:open_mouth:

Geert die heeft een Twitter fittie met Baudet. Hij noemt hem ook gewoon gek haha. :clap: Klopt ook wel als je leest waar Baudet in gelooft. Hij heeft er op gereageerd in een Twitter draadje. Dat is rechtstreeks overgenomen van Qanon.

https://mobile.twitter.com/geertwilderspvv/status/1426538530038288388

3 likes

Die Jorn spoort echt niet. Hij plaatst stories over dat de Taliban een verzinsel is, en dat de ‘media niet eerlijk bericht over wat er echt speelt’ etc etc gatverdamme

4 likes

Jorn als in de irrelevante man van de toch al irrelevante Sanny?

Hoe kan het toch dat ze echt denken dat er niks waar is van wat er gebeurt in de wereld. Ongelooflijk. :grimacing:

Ja aan de andere kant vind ik het ook een soort van logisch dat die mensen ook hierbij weer hun vraagtekens hebben. Het zal me ook niks verbazen als het allemaal te maken heeft (volgens hun) met dat 2030 plan.

Ik ben erachter gekomen dat een ‘vriendin’ van mij hem volgt. Contact is al heel lang aan het verwateren en ik wist dat ze niet ging vaccineren maar ze geloofde niet in al die dingen hoor. En toch al die posts liken van hem waarmee ze toch duidelijk aangeeft dat ze niet in covid gelooft het dat het allemaal een vooropgezet plan is van de overheden. Heel jammer want het maakt ons nu echt te verschillend in denkwijze om het contact weer op te pakken. Ik weet niet eens meer wat ik wel met haar gemeen heb inmiddels.

1 like

Als George Floyd zich had gedragen :cry:

1 like

“En de meeste homo’s ook niet” want hij kent iedereen overal?! Loser

Het viel me al op dat hij dit consequent verkeerd zei, dat vond ik nogal dommig, hoe vaak is die term nou al voorbijgekomen, dacht ik… bedoel je dat dit expres is?

1 like

ah zo, ja same

Heb dit net beluisterd onder het schoonmaken

samengevat;
het stel van de retraite- boerderij (komt heel realistisch over) vindt Corona wel erger dan griep. Wil hun verantwoordelijkheid nemen en voert daarom deze maatregel in. Zijn niet voor discriminatie en denken ook niet dat ze hieraan bijdragen, willen dat het debat op zachtere toon wordt gevoerd, zitten op relationeel niveau (?) en willen ook niet teveel vooruit denken, zijn niet onderlegd in alle theorieën en cijfers etc en geven ook aan niet per se inhoudelijk in discussie te willen

Isa zit vol op overtuigings-stijl, snapt niet waarom van haar zoveel begrip wordt verlangd en waarom ze niet met harde vuist op tafel mag slaan. Ze hadden gehoopt dat het stel ook voor hen zou opkomen. Naar toekomst toe heel schadelijk. Ze blijft maar doorgaan met haar opsomming van oneerlijkheid blabla (wel onderbouwd). Die man is verbaal wat minder sterk

Vind het super irritant dat die presentator niet snapt dat iets als “discriminatie” opgevat kan of zou kunnen worden maar dan een gerechtvaardigd onderscheid oplevert. Dus in hun idee doen ze niet aan discriminatie en dat legt het stel ook goed uit maar dat willen Isa en die gast niet horen. Ze hadden een goeie band maar voelen zich nu in de steek gelaten

Het woord trillingsniveau komt overigens heel vaak voorbij!

2 likes

Heeft een van de twee partijen uiteindelijk water bij de wijn gedaan? Of zijn hun standpunten nog steeds hetzelfde?

Ja die vrouw (Ida) zei wel dat ze het allemaal zou meenemen en laten bezinken “dit blijft even na resoneren” en missh een volgende keer heel missh anders organiseren.

Hun voornaamste punt was ook; we zijn geen activisten en willen gewoon het overheidsbeleid volgen etc
Maar Isa vond dat een beetje laf.

Het doel vh oudere stel was ook niet per se: naar elkaar toe bewegen maar dat hadden Isa en Floris graag anders gezien. Ik zit wel op de lijn van dat stel maar missh voor een Isa gewoon onbegrijpelijk. Zij wil ook dat gevaccineerden blijven opkomen voor het grondrecht van niet-gevaccineerden. Recht op eigen lichamelijke integriteit en vrije medische keuze. In theorie volg ik dat deels wel maar het hele idee van groepsimmuniteit en vaccineren valt daarmee volledig weg, maar dat lijkt ze niet te snappen

3 likes

Tenminste niet op de IC terwijl we langzaam verdrinken door het vocht in onze longen

2 likes

Hahahaha wauw, dat hoofd van die jongen met die verbaasde en bezorgde blikken gefotoshopt op een filmpje van een totaal willekeurige man in een willekeurig zaaltje met een nog meer willekeurige wappie-stem eronder gemonteerd :joy:

2 likes

Er stond vanochtend iemand bij het schoolplein te schreeuwen dat we kinderen moeten voorzien van thuisonderwijs. Als je ze naar school(basis) brengt krijgen ze daar pleisters op waarmee het vaccin wordt ingebracht en iedereeen vervolgens onvruchtbaar is
Heb dit eerder ook al via FB een keer voorbij zien komen

2 likes

Koekkoek