Het complottheorieën topic

Dat Fadims klinkt echt als het afvalputje van het internet, iedere keer als het hier op dit forum voorbij komt.

6 likes

Is het ook! Ik weet ook niet waarom ik het mezelf aan doe om te blijven lezen…

Ik lees best graag posts van complotdenkers op instagram, Twitter etc. Vind het vermakelijk en van sommige punten vind ik het best goed dat er vraagtekens bij gezet worden omdat de MSM :stuck_out_tongue: dat verzuimt.
Maar sommige dingen zijn ook zoooo dom. Zo zag ik gisteren iemand die op instagram opriep om allemaal ons geld van onze rekening te halen omdat de bank ons geld echt niet allemaal heeft liggen wachten totdat wij het opnemen. ONS GELD CIRCULEERT GEWOON ROND OP ALLERLEI REKENINGEN VAN ANDEREN!!!

Duhh. Dit is toch gewoon les 1 economie op school?

21 likes

Laatst postte iemand over het boek: ‘waarheidzoekers’ deze heb ik direct gekocht!
Echt een mega aanrader!

2 likes

Deze podcast daarover (interview met de auteur door Johan Fretz) is ook een aanrader!

Techniekfilosoof Cees Zweistra over kwaadaardige complotdenkers - Brainwash - HUMAN

2 likes

Maar hoe gaan ze dan verklaren tegenover die anderen dat ze daar naar binnen zijn gekomen? Omkoping, nep QR-code…?

Thanksss!!!

1 like

Omg Jorn Luka gaat in zn programmaatje dé David Icke ontvangen.
Grote namen, mensen.

Heeft ie al een privéjet of boot geregeld? Hij plaatste daarvoor pas een oproepje omdat hij natuurlijk niet wil testen.

Ja typisch he. Hij heeft t het universum ingeslingerd dus als die postbodes daar een beetje willen opschieten, graag.
/trommelt ongeduldig op tafel

1 like

Nee, alleen de eerste menstruatie na het vaccin was een paar dagen later. Maar daarna weer normaal, ook geen andere afwijkingen. Misschien gebeurt het bij jonge vrouwen alleen? Ik ben 35.

2 likes

Nee hoor, merk er helemaal niks van.

2 likes

Ik had ook 2 keer een latere menstruatie maar is toeval denk ik. Was vroeger altijd regelmatig maar sinds een paar jaar af en toe een uitschieter. Zoveel factoren die daar invloed op hebben. Alleszins wel goed dat er onderzoek naar gedaan wordt.

1 like

Ik heb nergens last van

1 like

Ik ben in de ronde dat ik het vaccin kreeg na 3 jaar uiteindelijk zwanger geraakt. Love the vaccin.

39 likes

Wanneer patiënten mij vragen dat ze denken dat ze door het vaccin onvruchtbaar worden, sta ik op van achter m’n bureau en draai ik een rondje voor hen (dikke buik nu). Meeste raken dan wel overtuigd.

62 likes

Haha dit vind ik echt cool.

8 likes

Haha ik ook de ronde na het eerste vaccin.

3 likes

Hahaha goeie! Ik had een maand na mijn tweede vaccin een positieve test.

2 likes

Hmmm ik zie een verband!

1 like