Het complottheorieën topic

Dat het onderdeel is van een groot masterplan van de reptielen geloof ik ook nog steeds zeker niet hoor. Maar ik vind dit stukje eigenlijk al best zorgwekkend…

En als ik het stuk van metronieuws lees denk ik wel ‘ja, dan is de stap naar een sociaal kredietsysteem niet zo groot meer, zou dat dan ook…’ De coronapas zou tijdelijk zijn. Tuurlijk is het logisch dat ze daarop voortborduren, maar toch.

En dit idd.

1 like

Ja ik zeg ook dat er terecht zorgen zijn. Ook vanwege mogelijk toekomstig misbruik of ongewenst gebruik van deze technologie en de data. Ik zeg niet dat een sociaal creditsysteem nooit zou gebeuren. Ik zeg alleen dat ik niet geloof dat dit de intentie is van het invoeren van dit soort systemen.

Edit: er zit overigens ook wel ergens een grijs gebied. Er zijn delen van de overheid die dergelijke tracking/dataverzameling graag zouden gebruiken voor de uitvoer van taken. Bijv de veiligheidsdiensten… we moeten gewoon altijd kritisch blijven.

3 likes

David Icke kan ik nog niet aan maar ik luister het gesprek tussen Tijn Touber en Jorn Luka van de Trueman show op spotify.
Kennen jullie de theorie die die Tijn verkondigt in dat werkje van hem, Timebender?
Beetje lang verhaal maar is echt niveau L. Ron Hubbard.
Hij is ook niet vies van de humblebrag. Eigenlijk had ik moeten turven hoe vaak hij dat doet en hoe vaak hij “Timebender” zegt.

2 likes

Ik had vroeger ook de wens voor een nieuwe schooltas en toen mijn moeder zei dat mijn toen-huidige tas nog goed was, was die een week later opeens kapot. helemaal per ongeluk expres kapot gemaakt natuurlijk.

2 likes

Of isa het gelooft weet ik niet maar ik kan me bijna niet voorstellen dat jorn dit gelooft. Ik denk dat hij het gewoon ziet als een verdienmodel/gat in de markt omdat je op zijn site ook kunt doneren en hij een webshop runt etc.

Ik heb een keer een workshop van hem moeten doen, was ook een grote reclamestunt voor dat boek. Het is ook gewoon iets wat hij zelf uit zijn duim heeft gezogen dus waarom hij het nu als een of andere wetenschappelijke theorie brengt is me een raadsel

1 like

Kom speciaal hier om mijn lievelingscomplot met jullie te delen

35 likes

Heeft iemand de film ‘Don’t look up’ al gekeken? Hij staat nu op Netflix en ik ben net over de helft en vermaak me prima hahaha. Lachwekkend en tegelijk verdrietig.

Ik plaats bewust in dit topic omdat hij zo gaar is haha

9 likes

Ik zet hem echt nét aan, ben benieuwd haha

2 likes

Zag m in dat programma idd, ook weer met die onuitstaanbare zoetsappige glimlach.
@California hij wordt ook niet moe om te vertellen dat ie workshops voor de politie gegeven heeft…. Juist ja

https://www.geenstijl.nl/5162827/we-the-sheeple/

Hier ben ik het nou mee eens

1 like

Zegt de huisarts dat zomaar of echt na een onderzoek?

Joo wacht ik kom er nu pas achter dat isa kriens en lois kruidenier 2 verschillende mensen zijn!!! :flushed::flushed::flushed:

2 likes

Haha huh? :joy:die hebben behalve een grote mond echt NIKS gemeen.

1 like

Ja, want ik dacht soms Huh wie is deze maf? En daarna: Wow ik ben het juist met haar eens?? Ik dacht dat ze allebei lois heetten vgm… Snap mn verwarring nu ook niet meer

Volgens Isa is klimaat de volgende hoax :no_mouth:
@anon4775214 heel eng, wat heftig

2 likes

Oh mijn God deze vrouw… ze noemt het ook een “swaillant verhaal” :joy:
Ik weet niet of ik om deze uitspraken nou moet lachen of huilen

1 like

Kan het zijn dat haar insta weg is? Kan het niet vinden!

2 likes

Nee je moet gewoon haar hele naam typen want ze komt niet naar boven als voorgesteld als je bijv alleen isa doet

Maar haar account is inderdaad slecht vindbaar hoor.

1 like

Oh hmm was juist een soort van opgelucht dat het account verdwenen leek te zijn