Wij hebben allebei soms een dag dat we in introvert mode zijn en dan spreken we af om apart te eten. Ik heb vandaag lekker in bad gegeten Vind het zo chill dat dat gewoon kan en dat we elkaar daarin snappen.
Hahah dit is letterlijk mijn vriend. Ik las je berichtje voor waarop hij allemaal tips gaat roepen.
Wakker gemaakt worden door iets anders dan een wekker (en een huilende baby) is zoveel fijner!
Vroeger kon ik langer blijven liggen en kwam mân man ook altijd nog even naar de slaapkamer voor hij weg ging, mij wakker knuffelen.
Inmiddels hebben we 2 natuurlijke wekkers in ons leven, dus missen we dat moment wel eens. Als de oudste âgenoeg heeft geslapenâ horen we getrippel, gaat de lamp aan en dan horen we onze deur. Staat hij daar met zân knuffels, enorm schattig natuurlijk maar ja hij gaat wel tussen ons in liggen. Dus als we het op tijd horen gaan we nog even heel snel knuffelen en bij elkaar liggen voor er een stapel knuffels en kind tussen ons in ligt
Mijn vriend is een week op vakantie met vrienden en ik kon niet mee want moet gewoon werken. Hij is vanmorgen vertrokken en ik heb nachtdienst gehad dus lag te slapen. Kom ik beneden is t hele huis opgeruimd, ligt er een briefje op tafel met een heel verhaal over dat hij trots op me is en van me houdt, en het aller aller beste aan dat briefje is dat hij afsluit met âik heb de wasmachine voor je aangezet en de vaatwasser is schoonâ geeft me zo t gevoel dat we lekker een huisteam zijn, zoooo gezellig love this man
Mijn vriend noemde vandaag opeens een termijn waarop hij bij me komt wonen en hij wil een nieuw meubelstuk, maar neemt dan waarschijnlijk mijn oude (in prima staat) zodat we samen een upgrade voor in mijn/ons huis kunnen kopen . Voel me opeens heel volwassen (en dat na 30 jaar)
Het is echt fucking cheesy maar mijn vriend en ik vragen elkaar nog regelmatig opnieuw âverkeringâ. Dan hebben we een gesprek waar we allebei erg tevreden zijn over elkaar en hoe we er beiden over denken en dat dan eindigt met âmaar wil je verkering met mij?â.
Nu zei hij laatst wel van oooh dus zo gaat het eruit zien als een van ons gaat dementeren en niet meer weet dat we al verkering hebben
Thuis komen van bijna week elkaar niet zien en dat het eten dan klaar staat (we wonen niet samen).
Oh en het ging hierboven ook al over, maar ik vind het zo fijn om zelf geen wekker te hoeven zetten. Hij dealt ermee en maakt me na een tijd wakker als ik er ook uit moet.
En ik vind onszelf nog steeds cute met elkaar uitzwaaien en dan zo lang als we elkaar nog kunnen zien. Omgedraaid op je fiets zitten enzo.
Pas hadden we beiden haast dus kwam het niet goed uit. Kreeg ik een appje met sorry dat ik niet heb gezwaaid. Ik had zelf ook niet gezwaaid dus all good haha.
Oh en nog een klef geluksdingetje. Ik had nog nooit een kaartje gekregen van mijn vriend, tot vorige week. Zo schattig!
Wij gaan komende week op vakantie en ik ben echt een heks een week voor vertrek. Bij onze vorige vakantie resulteerde dat in een ruzie waarbij ik hysterisch snikkend op de bank zat. Toen al goed gepraat over verwachtingen uitspreken en dat ik ook om hulp moet durven vragen.
Dus voor deze vakantie voelde ik gister de bui alweer hangen, ik overzag het niet meer en mn vol raakte langzaam vol. Dus ik had aan mn vriend gevraagd of hij deze week op mijn vrije dag de middag vrij kan nemen, zodat we samen wat dingen kunnen regelen. Was het eerst nog lastig, appte hij vanochtend dat het gelukt was en bedacht ik me dat ik toch wel echt een lieve vriend heb
We zijn al 13jaar samen en we hebben voor het eerst met Kerst 2 nachtjes weg geboekt
Het zijn al woelige weken/maanden geweest nadat mijn vriend een ongeval heeft gehad, en nu ik fulltime werk en studies combineer⊠het zal zoân deugt doen om tijdens die periode ook geen andere familiale verplichtingen te hebben. Zo blij dat hij daarmee instemde en we samen op dezelfde lijn staan
Soms kan ik gewoon echt niet geloven dat ik zoân lieve vriend heb die ook mân beste maatje is
Haha ik zocht dus pas serieus of dit bestond!
Ik woon ook in het buitenland en ik ben zo blij dat ik een fijne band heb met mijn schoonfamilie en dat ze er altijd voor mij zijn en met allemaal dingen helpen! Vooral omdat je geen eigen familie dichtbij hebt. Heel fijn dat jij dat ook hebt!
We zijn bijna 3,5 jaar samen en ik lijk elke dag verliefder te worden op mijn vriend
Ahhhh
Mijn man en ik waren vorige week ziek en ik appte naar mân schoonmoeder dat ik gorillas (de boodschappendienst) wel ging missen omdat het zo fijn was dat we terwijl we ziek waren toch snel wat boodschappen in huis konden hebben. We verhuizen eind vh jaar naar t dorp waar mân schoonouders wonen. Stuurde ze terug: âdan ben ik jullie gorilla â zo lief haha
Mân vriend is een week weg voor zaken en we missen elkaar echt bizar veel. Is natuurlijk geen leuk gevoel, maar ook wel weer fijn om gewoon gemist te worden door iemand ook al zie je elkaar op korte termijn weer. Ben gisteren maar gewoon naar zijn huis gereden om in zijn bed te slapen zodat zijn geur een beetje om me heen hing
Als mijn vriend aangeschoten is gaat hij altijd opruimen, dus onze vrienden zijn net weg van een etentje hier en nu heeft hij me weggestuurd om Expeditie te kijken zodat hij âlekker met een podcast kan opruimenâ. Okeeeee
We zijn samen naar mijn familie in het buitenland en door covid is het de eerste keer dat hij ze ontmoet en het klikt zo goed. En dat maakt mij zo gelukkig, want deze familie is mij heel dierbaar en dit was zo belangrijk voor me.
Wij zijn een weekje weg met mijn vrienden (normaal gaan we een lang weekend, maar iedereen kan toch thuiswerken, dus hebben we besloten dit keer langer te gaan), en ik was bang dat het allemaal wat te intens zou zijn voor mijn vriend, die ze nog niet zo goed kent (kende) en vrij veel alone-time nodig heeft, maar ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee en ben blij dat we morgen naar huis gaan, en hij zou best nog wat langer willen blijven
Whaha van dit effect heb ik nog nooit gehoord.
Komisch. Gaat dat dan wel nog op een soort enigszins logische manier?
Hahaha ja mijn vriend is de schoonste/opgeruimdste van ons twee. Alles is daarna gewoon brandschoon
Gisteren met mân vriend uit eten gegaan ergens in BE. We hadden niet per se een plan bij wie van ons we gingen slapen, dus allebei een tas met de hoognodige spullen meegenomen. Hij gaf aan best moe te zijn en wilde liever niet meer zo ver naar mij reizen, snap ik. Dus besloten dat we in principe allebei naar ons eigen huis zouden gaan tenzij ik mân laatste trein zou missen (ging al om 20.50) want dan zou ik mee naar hem gaan. Die had ik inderdaad gemist. Maar de trein naar zijn huis kwam ook pas een uur later en dan zou het alsnog 2 uur reizen zijn⊠het was gisteren echt super koud en hard aan het waaien dus we wilden eigenlijk niet wachten en zo lang reizen. Dus toen hebben we daar besloten om te kijken of we op de bonnefooi een hotelkamer konden boeken. Bij het 3e hotel hebben we uiteindelijk een kamer genomen, daarna nog de stad in gegaan om voor mij een slaapshirtje + tandenborstel en tandpasta te kopen en toen terug naar de meest shittie en shady kamer ever Maar het was wel gezellig! Alleen ZO KOUD dat we echt niet anders konden dan dicht tegen elkaar aan liggen en toen heeft âie me helemaal warm lopen wrijven want ik lag gewoon te rillen. En vanmorgen lekker clichĂ© typische zondagochtend muziekjes in bed geluisterd
Zo blij met mn vriend gister tien maanden samen, komt ie aan met een mega boeket en dat is zo enorm blij met me is. Heeeerlijk cheesy maar echt love it. En toevallig had ik taartjes gehaald want ik zocht een goed excuus voor taart dus het was feest. Stiekem vind ik het heel leuk om dit soort kneuterige âmijlpalenâ steeds te vieren.