Het geluk dat een relatie heet

toch maar even de blije tegenhanger aangemaakt, voor relatieblijheid!

5 likes

Hahahaha deze titel. :joy:

1 like

Een makkelijke bron voor seks

17 likes

Welk geluk?

11 likes

Over geluk valt niet zo veel te vertellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Handig indien ik een gat in de muur geboord wil hebben ( :joy_cat: )

9 likes

is dat niet ook een of andere bekende uitspraak van een schrijver ofzo?

Ik heb diner op bed gekregen!

11 likes

Moest je dit topic eigenlijk openen van Admin2, @Nescio ?

Ik vind het zooo fijn om te knuffelen met mijn vriend. Knuffelend in slaap vallen, knuffelend wakker worden: echt fantastisch.

9 likes

Ik sluit me aan bij het knuffelen. En ik vind het heerlijk als mijn vriend vertelt wat voor leuks of schattigs ik deed in mijn slaap. Bijvoorbeeld als hij later naar bed komt dan ik, dan grijp ik hem blijkbaar soms helemaal vast of duw ik mezelf helemaal tegen hem aan. (ja ik hou van verhalen waarin ik heel leuk ben)

14 likes

Ik vind het gewoon fijn om samen te zijn. Te chillen, iemand te hebben om mee naar dingen te gaan en dat dat vanzelfsprekend is :slight_smile:

5 likes

Ik had buikpijn vanochtend. Mijn vriend ging toen heel lief over mijn buik aaien en toen zei hij ineens heel lievig ‘stel dat daar nu onze baby in zat, een nieuw leventje van ons samen’
Dat vond ik wel lief, terwijl ik echt (nog) geen kinderwens heb ofzo.

19 likes

Mijn vriend doet dit ook! Ik probeer altijd zo gek mogelijke feitjes te bedenken haha en dan is het elke keer “ja dat ook maar belangrijker dan dat: ik hou van je!!!”

2 likes

Ik deed vanmiddag een middag dutje, toen kwam ik thuis en had hij boodschappen gedaan en alles gekocht wat ik terloops had gezegd die middag. Dat ik een nieuwe joggingbroek wilde, dat ik zin had in chocolade en hij had allemaal fruit gekocht omdat ik ook zei dat ik mij niet zo lekker voelde. :hugs:

11 likes

Zo lief!

Ik vind mijn relatie de allerleukste haha, we zijn mega snel gaan samenwonen (5 maanden na onze eerste date), maar alles is gewoon zo fijn en we vullen elkaar goed aan en dagen elkaar uit. Alles voelt heel vertrouwd bij hem en toch leer ook vaak weer iets nieuws over hem.

5 likes

Kreeg je daar veel commentaar op van de omgeving?

Eigenlijk niet echt! Het is ook best geleidelijk gegaan, we hebben niet aangekondigd dat we gingen samenwonen, maar het was gewoon ineens zo. En mensen weten toch wel dat ik doe wat ik wil. :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn vriend is heel rustig terwijl ik vaak nogal aanwezig ben, dus gisteren waren we aan het fietsen en dan zit ik ondertussen allemaal hysterische nummers te zingen. Dan kijkt hij mij soms aan van: god wat heb ik mezelf toch aangedaan. Zelf moet ik er vaak om lachen en gisteren zei hij zo lief, die lach van jou maakt alles goed <333 was zo lief

5 likes

Oh zo leuk om te lezen dit allemaal :heart_eyes:
Vriendje komt net thuis met croissantjes, love him.

3 likes

Dat we meteen wisten dat we bij elkaar hoorden en dat dat na bijna 13 jaar nog steeds zo voelt. Is het echt fijnste gevoel in de wereld.

14 likes