Het geluk dat een relatie heet

Dit vind ik lief. Ik zou het trouwens net als jij ook heel leuk vinden als m’n partner mijn naam zou laten tatoeëren. Ieder z’n ding.

Mijn partner is pas helemaal terug naar huis gelopen omdat hij zijn trouwring vergeten was om te doen. Voelde niet fijn zonder. Dat vond ik ook lief :blush:.

10 likes

Ik vind dat soort gebaren gewoon schattig.

Dat zou ik ook super lief vinden!

4 likes

Ik lag vanmiddag in bed te huilen en toen kwam m’n man bij me liggen en probeerde me op te vrolijken maar dat lukte niet zo. Stuurde hij de hond naar boven om bij mij te liggen en was hij de woonkamer gaan schilderen! De woonkamer die we een half jaar geleden nog in mijn ‘droom kleur’ schilderden en waar ik nu al wat anders mee wilde :stuck_out_tongue_winking_eye: super lief dat hij niet gewoon gek wordt maar het gewoon doet. En deed ik m’n schoenen aan om te wandelen vanavond had hij ineens de fietsen en fietskar voor de hond buiten gezet en gingen we een stuk fietsen en wandelen, was echt heel gezellig.

22 likes

Een van de leukste dingen aan een relatie is dat je samen elkaars successen kan vieren :smiling_face_with_three_hearts:.
M’n partner heeft na jarenlang hard werken een heel mooie functie binnengehaald. Ik hoor het hem deze week steeds tegen andere collega’s en klanten vertellen (we werken allebei thuis) en word elke keer helemaal trots en blij voor hem.

35 likes

Ik ben vanmorgen door mijn rug gegaan. Maar ook echt erg. Bij een simpele handeling (bed verschonen). Ik zat echt te huilen van de pijn. Lig nu op advies van de huisarts op bed met een kussen onder mijn knieën.
Heb jankend mijn vriend gebeld. Ik zei ook dat ik alleen maar kon huilen en dat ie best mocht ophangen maar hij heeft me gerustgesteld en komt zo hierheen, maar niet nadat hij eerst boodschappen heeft gedaan met zijn buurvrouw die slecht ter been is. Ben zo blij met zo’n zorgzame man :smiling_face_with_three_hearts:

En heb dan wel geen liefdesrelatie met haar maar mijn moeder is ook een heldin. Ze is al twee keer geweest en heeft me terwijl ik brulde van de pijn naar de wc geholpen.

Ik hoop maar dat dit snel over is want ik heb echt nog nooit zo’n pijn gehad :sob:

17 likes

(Oohh nee even offtopic maar je bent hopelijk al wel aan de pijnstillers? Diclofenac en paracetamol erin, snel!)

Wel echt fijn hoor, een zorgzame partner :heart: zou toch eigenlijk de norm moeten zijn, maar hoor vaak genoeg dat het anders is

3 likes

Ja zit goed aan de pijnstillers en mijn moeder komt zo met een warmtecompres.
En idd, zou zeker de norm moeten zijn, maar helaas zijn er toch ook veel types die dat woord niet kennen.

Mijn vriend heeft echt niks aan mij nu. Enige dat we kunnen doen is een serie kijken. Vindt ie niet erg zei hij. Gelukkig maar haha

Ben alleen wel bang dat ik ga brullen van de pijn als hij er is en dat is wel echt lelijk. Ik zei dat net aan de telefoon zegt ie: “Niet zo moeilijk doen, je bent niet lelijk en je hoeft niet naar een gala toch dus ophouden” haha :laughing:

4 likes

Aahh nee bij je partner mag je toch gewoon lelijk en stom zijn af en toe. Ik moet zeggen dat ik mijn eigen vriend nooit lelijk vind eigenlijk. Als hij veel pijn heeft of verdrietig is dan breekt m’n hart alleen maar en wil ik er voor hem zijn. Dat is bij jullie vast ook zo!

5 likes

Oh klinkt echt pijnlijk, hopelijk wordt het snel beter en gaan de pijnstillers zn werk doen.

Wat betreft elkaar op z’n slechts zien, bij ons is de relatie daardoor alleen maar beter geworden en voel ik me nog meer op m’n gemak bij hem, dus daar hoeft je vast niet bang voor te zijn! Je vriend klinkt super lief, laat hem maar lekker voor je zorgen want volgens mij doet ie dat met liefde!

4 likes

Dat is waar. Ik kan hem onmogelijk lelijk vinden zelfs niet als ie heel ziek is.

@Bailey ik moest gewoon een beetje huilen door je berichtje. Ben een beetje een wrak haha. Hij is ook zo lief :heart:

Ik ben net zelfstandig heel even uit bed gegaan. Lijkt er dus wel op alsof de pijnstilling wat werkt. Nog steeds ontiegelijk pijn maar hoefde niet te gillen dus dat vind ik verbetering.

Moeder is onderweg met krentenbollen :smiling_face_with_three_hearts:

En nog even een update: door alle rust en goede zorgen is de pijn inmiddels gereduceerd tot een zeurende kramp. Ik kon vanavond naar de verjaardag van een vriendin dus kon er ook lekker even uit. Mijn vriend reed, dus dat was ook fijn. Ben echt opgelucht dat die vreselijke pijn verleden tijd is.

15 likes

We zijn zoveel jaar getrouwd en mijn man was jarig en we hebben zulke leuke cadeaus gehad. Tijdens het jubileum allebei een duur cadeau wat echt onze dromen zijn, was even veel geld maar echt iets wat we nooit voor onszelf hadden gekocht. En ik had als verrassing een nachtje weg geregeld want mijn man wil dat steeds graag. Mijn ouders kwamen oppassen en wij hebben heerlijk niks gedaan zonder kind. Of ja in een luxe hotel geslapen en bij een semi-chique restaurant gegeten, supergezellig.

Ben na al die jaren nog steeds zo gek op hem, ik dacht dat ik dat nooit bij iemand zou hebben want mijn aandachtspanne is echt kort, ook met mensen.

34 likes

Mijn vriend gaat een weekje weg en ik niet want ik heb geen vrij van mijn werk. Nou moest hij weg om de trein te halen voordat ik thuis kwam dus we konden geen gedag meer zeggen. Maar ik was wel al onderweg naar huis vanaf werk en hij was onderweg naar het station. We reden toevallig op dezelfde snelweg, alleen ieder in een andere richting. Toen belde hij mij en gingen we allebei in de meest linker baan rijden zodat we elkaars auto voorbij konden zien rijden. Toen we elkaar bijna kruiste gingen we de afslagen opnoemen die we zagen, helaas zag ik hem net niet maar hij mij wel :pleading_face::pleading_face:

Overigens in een stad met 3,9 miljoen inwoners dus extra leuk om elkaar dan te spotten haha!

62 likes

Ah zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Er zit hier vaak een dakloze man op een bankje vlakbij ons huis. Mijn vriend maakt vaak even een praatje met hem en toen had die man laatst gezegd dat ie zo’n zin had in koffie, dus had m’n vriend thuis koffie voor hem gehaald :heart: Ik zie ze nu vanuit het raam weer kletsen dus ik ben benieuwd wat de vraag van vandaag is haha. Ik vind het lief dat mijn vriend altijd met iedereen een praatje maakt en alle ‘vaste’ dakloze mensen hier in de buurt kent en ze goed behandelt.

48 likes

Mn vriend komt sinds dag 1 dat we samen zijn op mn vrije dag koffies brengen (op bed) en dan nog even bij me liggen (hij werkt dan vaak thuis). Ik hoop dat ie dat blijft doen tot we bejaard zijn :heart::older_woman:t4:

7 likes

Ben vorige week geopereerd dus kan nog niet echt goed koken etc., dus ik appte m’n vriend dat ik niet wist wat ik moest eten (wonen niet samen). As we speak wacht ik op m’n verrassingseten wat hij net voor me besteld heeft! Ben heel benieuwd wat het wordt :grimacing: :joy:

16 likes

En wat heb je uiteindelijk gegeten?
Gisterenavond was ik echt ff niet lekker door alle menstruatie klachten. Nu was ik helemaal vergeten om maandverband te halen.
Nu is hij dat gaan halen, precies de juiste en ik kreeg een reepje chocolade.
Is misschien voor sommige niet speciaal, maar voor mij wel. Mijn vorige exen deden sowieso raar en dom over ongesteld zijn en mijn vriend shamed me gelukkig nooit hierover.

11 likes

Het was een build your own vega gerecht met oa zoete aardappel, (geroosterde) zaden, kikkererwten en nog veel meer. En falafel (die was heeel lekker) ernaast. Veel te gezond voor een zaterdagavond eigenlijk haha maar wel lekker

15 likes

Ik had m’n vriend gisteren opgehaald van een festival en toen zijn we daarna nog samen door gereden naar een feestje van een vriend van hem. Nu ligt ie lekker naast me uit te brakken met m’n kat naast hem en elke keer als ik naast me kijk denk ik jeetje wat ben je toch leuk en knap :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes