Het geluk dat een relatie heet

Crisis hier. Maar ik probeer vooral de positieve dingen te benadrukken dus: mn vriend is net speciaal naar de supermarkt gereden voor mn lievelingseten: italiaanse bol met filet american en gekookt ei + verse jus <3

Heel lief

10 likes

Mijn vriend maakt altijd ontbijt op bed voor me als ik bij hem slaap (meestal 1 keer per week), zo schattig :’)

2 likes

We zijn nu ongeveer een jaar samen. Pasgeleden wilde ik een lief briefje voor mijn vriend achterlaten voor als hij thuiskwam die avond (ik zou een paar dagen weg zijn) en ik was op dat moment in zijn huis. Dus op zoek naar een pen trok ik een laatje open en toen vond ik een handgeschreven briefje van hem aan zijn familie met zoiets als “Als jullie dit lezen is me helaas iets overkomen en ben ik er niet meer
” en daarna dat hij graag wil dat ik dan ook betrokken word in de verdeling van zijn bezit. Ik moest een beetje huilen, omdat ik de gedachte dat hem iets zou overkomen heeeel erg vond, maar ook omdat ik het zooo lief vond dat hij daarover nagedacht had en dat hij speciaal dat briefje had geschreven.

20 likes

Wow aan de ene kant best lief maar aan de andere kant ook heel confronterend lijkt me :scream:

Mijn vriend en ik noemen elkaar heel walgelijk en debiel ‘babeh’, inclusief idiote uitspraak. We hebben allebei geen idee wanneer het begonnen is maar we doen dit nu al jaren. We proberen het wel alleen te doen als we met z’n tweeĂ«n zijn, want dat doen we andere mensen niet aan haha.
Vaak zeg ik dan ook babeh, als ik geen zin heb om op een vraag van hem in te gaan ofzo, en dan zegt hij:’ don’t babeh me babeh!’. Ik ben ook vaak ‘the babeh’, of ‘a babeh’. Dan zegt ie bijvoorbeeld:’ tonight ill spend time with the babeh!’ Verder hebben we hele denkbeeldige gesprekken in ‘babeh’ taal hahaha :joy: Het is zo stom en misselijk maar toch blijven we het doen haha.

20 likes

lief! veel geluk :sparkling_heart:

Mijn vriend en ik hebben zoveel domme grapjes of “stukjes” die we opvoeren dat ik echt denk dat mensen ons debiel zouden vinden als ze alles zouden weten. Bij heel veel dingen weet ik niet eens waar het vandaan komt of hoe het begonnen is haha.

11 likes

Ik vind mijzelf erg. Ik heb voor het eerst een vriend met een echte serieuze baan
 Dus we hebben het over de kat tuinproof maken enz. Zegt hij ‘ja ik denk nog wel even na want dingen ontwerpen is wat ik doe’. Ik vond dat zo sexy klinken haha.

Oké nu moet ik maar weer normaal doen.

6 likes

Wanneer is de kat tuinproof? :thinking:

Ik snap dat je smelt. Mijn vriend gaat de tuin konijnproof maken inclusief enorm hok/ren en gaas onder de grond. De konijnen zijn van mij dus ik vind het superlief :heart_eyes: We hebben nog niet eens een huis en hij begint er zelf steeds over :two_hearts:

5 likes

Ah dat is ook wel heel lief. :heart:

Hier gaat het in eerste instantie om zijn eigen kat maar omdat ik waarschijnlijk erbij kom wonen met mijn kat moet die dus ook in de tuin blijven haha. En uhm
 We gaan in september met zijn tuin beginnen. :slight_smile:

2 likes

Nu in de trein op weg aar huis om mijn vriend wakker te seksen!!! Hoop dat hij net zo enthousiast is als ik over dit idee

17 likes

En
 was hij net zo enthousiast haha?

Ja was het ook wel inderdaad. Twijfelde ook of ik het hier moest plaatsen, maar ik vond het toch ook vooral heel lief dat hij ook in dat opzicht goed voor me wil zorgen.

1 like

Ik grapte dat ik friet wil en nu is mijn vriend aan het frituren :grin:

7 likes

Ik vind het zo fijn dat als ik een luie dag heb en rotzooi wil eten hij altijd voor mij naar de winkel wilt gaan haha. Ik hoef maar te zeggen dat ik lui ben maar wel honger heb en hij doet z’n schoenen al aan. En dat ik dan 2 zakken chips en 3 pakken koekjes/chocolade/nootjes wil vindt hij helemaal niet raar of veel en dan neemt hij altijd nog een extra verrassing mee. En dan samen 3 uur lang in bed series kijken en alles opeten, heerlijk

Maar ook, als ik dan weer besluit om gezond te doen en calorieën te tellen doet hij altijd met me mee omdat hij het zielig vindt om lekkere dingen te eten terwijl ik naast hem zit. Dan zitten we samen de hele dag romantisch alles in te voeren op MyFitnessPal haha

19 likes

Haha nee gvd mission failed, hij was echt helemaal out kreeg hem met geen mogelijkheid wakker. Gelukkig werd er in de ochtend gecompenseerd

1 like

Ik was een beetje sad omdat we de laatste tijd niet zoveel meer samen doen. Vorig weekend was hij naar Defqon en dit weekend had hij een vrijgezellenfeest. We wonen samen dus ik ben dan meestal gewoon alleen thuis, aangezien mijn vriendinnen allemaal in het weekend moeten werken. Hij zit ook in de avonddienst en vanaf volgende week in de nachtdienst voor 5 weken, dus we lopen elkaar lekker mis. Kreeg ik vannacht ineens een appje: ‘Help me herinneren, vrijdag barbecueen op het balkon of gourmetten, jij bepaald!’ Toch wel lief dat 'ie aan dat soort kleine dingen denkt.

9 likes

Ohhh dat is echt zo leuk!:heart_eyes:

1 like

Mijn vriend doet vaak alsof de robotstofzuiger en onze gigantische porg onze kinderen zijn. Ik wil geen kinderen en heb nogal een hekel aan ze, en voor hem geld hetzelfde maar ik vind het toch wel heel leuk dat als we een film ofzo kijken Porg en Bernie er ook bij mogen zitten

8 likes

Hahah zo herkenbaar hierboven, bij ons hebben de planten ook allemaal een eigen naam + persoonlijkheid, waarmee we dan hun (gebrek aan) groei en algemene plantengezondheid proberen te verklaren.

8 likes