Het geluk dat een relatie heet

We zaten gister in de trein project runway te kijken (alleen al dat hij dat altijd met mij wil kijken, hoe schattig) weer zo te lachen met z’n tweeën over een stomme handbeweging die we telkens deden en dan vind ik het zooo gezellig met hem. Echt fijn zo’n vriendje-beste vriend relatie waar je elkaar zo lief vindt maar ook vooral zo gezellig.

5 likes

Haha, goed om te weten dat wij niet de enige malloten zijn die dit doen!

Ik pakte zojuist een shirt uit mijn kast dat ik bij mijn vriend heb gewassen. Nu ruikt dat naar zijn wasmiddel en dus naar hem en elke keer dat ik het ruik maakt mijn hart een klein sprongetje en mis ik hem.

14 likes

Gister hadden m’n vriend en ik onze matras op de grond voor de tv gelegd om voetbal te kijken en het was zooo gezellig. We hadden pizza’s besteld en veel chocolade en chips gekocht dus het was één groot vreetfestijn.

Kreeg vervolgens ook nog de slappe lach omdat hij zei: oh Macaron is er ook. Ik zeg heh wat? Hij zei: Macaron, de Franse President, zit in het publiek. Hij dacht oprecht dat het Macaron was ipv Macron, onze liefde voor eten zit heel diep zo te zien hahahahaha

27 likes

Goalsss

Aaaah dit is zo lief!!!

1 like

Soms kijk ik naar 'm, vooral 's nachts als ie zo lief ligt te slapen, en dan denk ik: hoe kan het dat deze helemaal van mij is :heart_eyes:

5 likes

Ik had even niet door welk topic dit was (hoera, kortetermijngeheugen) en ik las je zin en dacht “zo voel ik mij ook over mijn vriend zijn kat” (stiekem toch ook van mij).

3 likes

Ik heb sinds kort een baan waarvoor ik om 6 uur op moet staan, en mijn vriend gaat dan ook uit bed om een verse cappuccino voor me te maken. Daarna gaat hij weer terug naar bed, echt zo lief

35 likes

Goals! Zo lief

1 like

O
M
G
:heart_eyes:

1 like

Mijn vriend kwam net thuis met een bos roze rozen :blush:

25 likes

Ik grapte dat ik zo’n goede vriendin was, omdat ik koekjes had gebakken. Toen knuffelde m’n vriend me en zei: je bent niet alleen een goede vriendin, je bent ook een goed persoon.

21 likes

We zijn op vakantie en het is zo fijn :relaxed:
Echt even wij samen en een beetje chillen, wandelen, spelletjes spelen en onze eigen domme grapjes maken.
En als aanvulling op de tampons die hij altijd bij zich heeft: toen we aankwamen in het huisje en onze spullen gingen opruimen heeft hij het tasje met tampons en maandverbandjes naast de wc gezet ‘want het is vast heel kut als je die nodig hebt en nog moet gaan zoeken’

En hij heeft een seksdroom over mij gehad :sunglasses:

14 likes

Het scheelt denk ik dat hij met zussen is opgegroeid en tampons vroeger al wel grappig speelgoed vond :joy:
Maar een man die zich er voor schaamt zou ik echt vreselijk vinden, dan wen er maar gauw aan

3 likes

@Goldenmilk @gradje hahah die van mij heeft zelf altijd een aantal tampons in z’n tas, die geeft hij dan aan vriendinnen als ze er 1 nodig hadden.

Een keer stond ik erbij toen een vriendin van hem aan een ander meisje vroeg of ze een tampon had, en hij zo heel triomfantelijk: ‘ik heb er eentje! Maar… ik weet niet welke maat je draagt want ik heb maar 1 soort’. Dus wij proesten van het lachen, dacht hij dat iedere vrouw een bepaalde maat heeft in tampons en dat ie anders niet past ofzo hahaha

38 likes

Ik was gister bloed en bloedchagrijnig en voelde me ook niet helemaal topfit. Uiteindelijk lagen we in bed en was ik nog steeds kribbig en het liefste wilde ik gewoon even een potje janken (last van hormonen I guess haha). Ik zei tegen hem dat ik zo chagrijnig was en dat ik eigenlijk gewoon zin had om te huilen waarop hij zei “Kom maar lekker bij me liggen, als je wilt huilen dan huil je toch gewoon even, dan is het er misschien allemaal even uit” En toen knuffelde hij me en toen gingen de sluizen open hoor hahaha

25 likes

Ik ben 3 dagen/2 nachten heel impulsief met mijn vriend weggeweest met een tentje naar de zee. En het was zooo ontzettend leuk en spontaan allemaal.
Leed: nu wel sad om terug thuis te zijn en hem een paar dagen niet te kunnen zien haha.

6 likes

Sinds ik zwanger ben, voel ik me steeds zo extra verliefd op mijn vriend. Hij is zo enthousiast, betrokken en lief voor mij :blush:

26 likes

Ahhh wat leuk! Gefeliciteerd!