Wow wat veel! Wat knap van hem! Daar mag je zeker trots op zijn (en hij natuurlijk helemaal)!
Ik hou in het algemeen van chips maar als ik ongesteld moet worden heb ik echt Pringles cravings. Normaal merkt hij het als het er aan zit te komen en komt hij thuis met een bus wat ik dus al super schattig vind (soms moet ik dan ook huilen want hallo hormonen en schattigheid), komt hij gisteren dus ineens met een boodschappentas vol bussen Pringles aanzetten! Met als rede dat de hitte normaalgesproken al niet te doen is dus moet je nagaan als je ook nog eens loopt te bloeden
Hebben jullie ook een amandelprikker? Haha
Ik vind het zo fijn dat mijn vriend na de seks altijd vraagt of ik nog naar de wc moet. Zelf vind ik normaal dat moment altijd zo akward, maarja wil ook geen blaasontsteking dus dit is echt zo ideaal
Jij poste laatst toch over iets van bij je schoonouders in de tuin wonen, is dat het geworden of hebben jullie iets anders gevonden? Wel heftig hoor een jaar lang klussen! Succes haha. Zijn jullie al lang samen?
Hahaha! De nood is hoog, hup!
Mijn vriend en ik wonen vanaf februari samen, maar we kunnen niet wachten om een nieuw stekje te gaan zoeken haha. Ik studeer momenteel nog dus we hebben een huis gekocht van 1 loon. Een boven appartement met 3 slaapkamers en een balkon. We verlangen alleen zo erg naar een tuin dat we binnen 5 jaar hopen te verhuizen haha.
Ik ben vandaag 3,5 jaar samen en het voelt als een eeuwigheid
Hebben jullie ook weleens periodes dat je opeens weer helemaal verliefd bent??
Wij zijn nu 3,5 jaar samen maar de laatste weken ben ik opeens weer zó verliefd. Als hij werkt zit ik thuis heel de dag naar z’n foto’s te staren en liefdesliedjes te luisteren en als hij dan thuis is volg ik hem de hele dag als een puppy door het huis. Wil mezelf het liefst aan hem vastplakken.
Zit al sinds gisteren liedjes voor onze bruiloft te zoeken (hebben totaal geen trouwplannen).
I blame het stoppen met de pil haha heb anders geen idee waar dit vandaan komt.
Aaaah zo leuk is dat he, zullen we naar ‘een of andere vage locatie waar voor hem geen hol aan is’, is goed schat, jij blij ik blij.
Loop ik weer als een of andere veel te blije kleuter duiven te spotten en hij is gewoon tevreden met mijn blijheid <3
Mijn vriend is een hekje aan het plaatsen in de tuin en ik lig met hoofdpijn op de bank en de hond loopt echt gruwelijk in de weg, maar elke zoveel minuten neemt hij toch even de tijd om even met hem te spelen. Krijg er spontaan rammelende eierstokken van
Mijn vriend en ik hadden vandaag matching outfits aan, zo een beetje ANWB-gehalte.
Dus toen hebben we een ANWB-koppel-fotoshoot gehouden met ons konijn hier in de woonkamer. De foto’s zijn gigantisch lelijk maar we hebben ons kapot gelachen.
Echt een hele fijne zondag gehad waarop we niks hebben gedaan, beetje slenteren, eten en klef zijn. Vanmorgen had ik echt geen zin om hem achter te laten terwijl ik moest werken, maar dit maakt het dan weer iets beter
Ah echt super lief dit!
We hebben tot half 3 s’nachts whisky gedronken en gesprekken gevoerd over bodypositivity, feminisme, seksisme en homofobie. Zo aantrekkelijk dat hij bewust bezig is met deze onderwerpen, erover leest en erover wil discussiëren (al hebben we wel vaak bijna dezelfde mening, maar dat soort diepgaande gesprekken zijn echt tof). En daarna heeft ie een guided meditation voor me gedaan waardoor ik heel lekker in slaap viel ️ Nu alleen een beetje brak onderweg naar werk na vanochtend vroeg op te zijn gestaan om ontbijt voor m te regelen. Zo mega gelukkig met deze
Ik ben echt door de hel gegaan en teruggekomen dit weekend en nu brengt mijn vriend me iedere dag naar mijn werk om me een beetje te ontlasten (half uur rijden, dus uur rijden voor hem in totaal). Afgelopen dagen kwam hij me ook halen. Echt zo lief want hij heeft vakantie dus zou eigenlijk kunnen uitslapen.
Kreeg zomaar bloemen van hem! Vind ik heel lief
Wat lief. Ben je een beetje oké inmiddels?
Haha aaahw lief!