Nee, zeker is dat niet wat ik wil gaan doen. Echt om op te laden, te doen wat ik wil op dat moment. Voor mijn vorige relatie is dat idee ontstaan, maar het kwam er niet van want ik kreeg dus een relatie en hij vond dat niet oke… nu wilde ik het alsnog maar kon het door andere omstandigheden niet (werk, financieen). Nu kan het eindelijk maar heb ik dus een relatie en ik denk het is nu of nooit. Maar het voelt wel alsof hij het me niet gunt, al snap ik dat het hem onzeker maakt.
Ik vind het niet gek hoor dat je alleen op vakantie wilt. Mijn vriend is in de 1,5 jaar die we wat hebben (naast werk waar hij ook voor weg moest) zo’n 6x alleen weg geweest of met vrienden (soms een week, soms een weekendje, langste was 11 dagen). Hij heeft hobby’s waarvoor hij moet reizen om die uit te kunnen oefenen en ik kan die hobby’s niet beoefenen en heb er ook het geld en de ervaring niet voor. Daarnaast vindt hij het ook fijn om af en toe even op zichzelf te zijn. Natuurlijk doen we ook dingen samen en stemmen we het af en hij draagt ook bij aan dingen die ik niet zou kunnen betalen en hij wel.
Natuurlijk vind ik het soms ook moeilijk hoor. Zeker als mensen dan vragen waar hij is en ik dan de reactie krijg ‘zonder jou?’ Maar ik weet ook dat het niks met mij te maken heeft of wat hij voor mij voelt. Ik zou het ook heel rot vinden als hij het gevoel heeft dingen niet meer te kunnen doen omdat hij met mij is. Ik hoop voor je dat het je vriend ook lukt om dat vertrouwen te krijgen.
Ik ben trots op hem.
Vorige week zei ik in wjekw dat ik twijfelde of ik wel/niet moest zeggen dat ik met Fred (als het gesprek hoe dan ook over Fred gaat, wordt hij pissig, als hij pissig is gaat alles over Fred) ging verven. En de vorige keren toen ik aan zoiets moest denken flipte hij. Dus ja ik wilde het wel ff serieus brengen ook al is het voor mij geen big deal.
“Ik moet wel ff iets opbiechten en ik denk niet dat je er blij mee bent ”
Ik zag ook echt aan zijn blik dat hij dacht dat de wereld verging
“Nou?”
“Ik ga met Fred hoffen volgende week”
“Oh is dat het? Oke.”
En even later stond hij vrolijk voor de kast kleurtjes uit te zoeken voor mij en wenste hij me heel veel plezier. De enige voorwaarde die hij ‘stelde’ was dat ik ️ zijn naam deed naast mijn kunst en dat bedoelde hij zelfs als geintje! Zo fijn dat hij het zo positief heeft opgepakt
En zometeen krijg ik wel een vragenvuur wie die gozer nou is en wat ie doet en welke verf die gebruik heeft en waarom ik geen foto van hem gemaakt en wat zijn mening is over a b c d x y z, maar dat komt wel goed want die gozer heeft exact dezelfde meningen en ideeën als hem :’)
@Noomie @goldenmilk @lijnewiets @Oma @Matilda @Ficus @Protagonist
Hopelijk tag ik goed, even een update!
Ik ben veilig aangekomen!!!
Vandaag vond ik echt zenuwslopend, hij heeft me gebracht en uitgezwaaid en heel erg zijn best gedaan niet te laten merken hoe kut hij dit vind.
Voel me er nu wel beter over, maar ik wil zulke situaties niet elke keer… been there done that!
Denk dat zijn onzekerheid en manier van ermee omgaan ook komt omdat hij eigenlijk nooit echt een relatie heeft gehad… op zijn leeftijd snap ik dat je dan misschien (overdreven!) bang bent om het weer kwijt te raken.
Niet dat ik het goed wil praten. Ik blijf op mijn hoede, maar dat zou ik door mijn ervaring weer doen met elke man.
Ik was stiknerveus al toen we naar Schiphol reden. Heb ook echt gedacht, waar ben ik mee bezig, ik stap ZO ver uit mijn comfortzone. Ik kan ook gewoon niet gaan…
Zie dan allerlei rampscenario’s en sja dan ben je wel op jezelf aangewezen.
In het vliegtuig zat ik naast twee vrouwen en het was gezellig, houden contact.
Toen ik het vliegtuig uit was, en naar de bagageband liep, viel alles van me af. Ik ben er dacht ik.
De bus was vol op wat enkele plaatsen na, dus vroeg ik aan een vrouw, mag ik naast je zitten?
Op mijn ticket zag ze de hotelnaam en ze zei, daar moet ik ook heen.
Hele tijd gekletst, ook voor het eerst alleen op vakantie.
We wisselden nummers uit en checkten tegelijk in. Ja hoor, onze kamers naast elkaar.
Super toevallig, we hebben ook even samen gegeten.
Al met al een super start en nu zit ik lekker buiten bij de bar met live muziek aan de GT
Wat leuk om te lezen! Heel veel plezier!
M’n huisbaas heeft vandaag een gigantische stapel bouwmaterialen in onze tuin gezet en mijn vriend stond daar heel ernstig naar te kijken toen we thuis kwamen. Ik vroeg of hij zich afvroeg waar we dat materiaal moesten laten maar hij zei: “Ik denk nu alleen maar aan de slakken en padjes die daar normaal zitten.” Hij kijkt ook ‘s avonds altijd even hoe het met z’n padden gaat haha.
Dit is gewoon mijn relatie. Inclusief lengteverschil en dat ik op random momenten zo bij hem ga staan. Hahaha.
Ik heb vorige week en vandaag de auto van m’n vriend geleend om naar m’n werk te gaan. Vorige week appte hij toen ik in de auto zat ‘kijk in het dashboardkastje’ en zat er een reep Milka oreo in. Toen ik vanochtend wegging, riep hij weer ‘kijk in het kastje’ en nu heeft ie er zo’n stokje met allemaal spekjes eraan ingedaan haha.
De dochter van mijn vriend en ik gingen een hele grote zeemeermin tekenen en toen kwam mijn vriend helpen. Maar wel hebben vooral gelachen eigenlijk over het feit dat ze niet zo goed gelukt was
En toen mijn vriend mij weg bracht heeft hij wel heel erg zijn waardering uitgesproken over hoe ik omga met de situatie en dat was wel even fijn.
Mijn vriend raakte in een depressie toen wij net iets kregen. Dit was echt ontiegelijk zwaar voor ons beiden, maar ik heb er nooit aan getwijfeld. Hij heeft hulp gehad en alles. Sinds mei heeft hij fulltime gewerkt weer en hij is zelfs een nieuwe opleiding begonnen dit semester.
Ik zie hem elke dag vrolijker worden en ik ben zó trots op hem (en ook op ons). <3
Aah mag je ook echt super trots op zijn. Wat goed!
Ik vind het zo leuk dat ik jou ik elk topic tegenkom, haha.
Je lijkt me zo’n leuk mens
Haha jaa viel mij ook al op!! Super lief en insgelijks !
vriend, in oncomfortabele pantalon: ik wil zo ff een andere broek aantrekken
ik: wil je een huispak?
hij: alleen als er pailletjes aan zitten. hee hoe is het eigenlijk met…
ik: nou daar is wat mee, geloof ik.
hij: laat maar, mag ik de vraag intrekken? straks vraag ik nog hoe het met…
ik: Dries Roelvink gaat?
vriend: ja, die.
Is niet oké hoor, als je elkaars zinnen af gaat maken
Ik vroeg gister grappen aan mn vriend of die mee wou doen met de veganchallenge dit jaar (ik heb vorig jaar meegedaan en ben sindsdien vegan). Ik had verwacht dat die nee zou zeggen want hij vindt vaak dat die al genoeg doet (hij eet enkel soms nog zuivel en vis). Maar hij zei dus ja hoor natuurlijk, zoveel moeite is dat niet!
Nou ik denk dat ik hem sindsdien al ongeveer 10 x sexier vindt
Ik kon gisteravond niet in slaap komen terwijl ik vroeg moest opstaan. Toen is m’n vriend uit bed gegaan en heeft hij de katten gehaald en bij me neergelegd voor knuffels
Ahh ik smelt!! Niks is fijner als knuffelen met je kat!
Ik was gisteravond een beetje onverklaarbaar sip en toen ging mijn vriend thee zetten en zelfs koekjes bakken om me op te vrolijken. Zo liehieeef