Klopt sorry! Het leed bestaat niet meer dacht ik, beetje stom maar moest het even kwijt…
Wilde het niet verpesten voor anderen. Ik weet ook wel dat hij gek op mij is, maar dat was m’n vorig partner ook van de een op andere dag niet meer.
Toen we naar huis liepen vroeg hij wat er was dus noemde ik alles op waar ik mee zat en vooral die meid dus.
En gewoon boos dat mijn ex me zo beschadigd heeft dat ik om zoiets twee uur me afzonder en niet kan stoppen met huilen.
Dat je steeds meer ontdekt wat het met je heeft gedaan en wat dat betekent voor de toekomst als het om vertrouwen gaat, en nog vervelender; dat ik mezelf en mijn eigen verantwoordelijkheden totaal voorbij loop omdat ik continu met hem bezig ben, veel te veel wil doen/geven omdat ik bang ben dat ik anders weer niet goed genoeg ben.
Hij reageerde super lief. Ik had verwacht dat hij een beetje geïrriteerd zou raken, maar dat was hij totaal niet.
Hij knuffelde me alleen maar en probeerde me over alles gerust te stellen en mee te denken hoe het anders kan.
En vanmorgen deed hij dat nogmaals, terwijl ik gewoon vrolijk was.
Dat hij er zo mee omgaat vind ik mooi gezien zijn gebrek aan ervaring als het om relaties gaat.

En een date die aankomt met Ben en Jerry’s omg 
Ik krijg gewoon weer de slappe lach, hoe merk je nu dat die ene traan weg is?