Het geluk dat een relatie heet

Een maand geleden liepen we in het land waar we elkaar ontmoet hebben om half 6 dagelijks nog half lam de berg op naar ons verblijf en gister waren we heerlijk degelijk samen het bed aan het opmaken om half 10 om vervolgens vroeg te gaan slapen :joy::heart:

3 likes

Ik heb hier wel eens verteld dat vriend zo ontzettend druk is met z’n eigen bedrijf, nu had hij voor tweede paasdag vrij genomen, zijn we naar het strand geweest en het was ZÓ fijn!! We hebben elkaar echt weer ff gevonden volgens mij. We hebben echt een paar uur op een terras gechilld, in het zand gelegen, geknuffeld… En zo onwijs hard gelachen met elkaar, we hebben zo’n kuthumor samen, die niemand snapt. Hij was op een gegeven moment even stil, keek in het luchtledige en zei opeens: “Ik heb opeens zo’n realisatiemomentje, ik vind je écht heel leuk en ik hou zoveel van je. Ja, ik vind je echt heel leuk. En we gaan op een dag echt kindjes krijgen en ik heb zoveel zin in het nieuwe huis met jou” En toen moest ik janken, haha!

Het is zo fijn om verliefd te mogen zijn op je beste vriend. <3 Ik vind dat echt een lifehack hoor, om te daten met het soort mannen dat gefriendzoned wordt, dat zijn de liefste.

34 likes

Ik had echt niet verwacht dat ik na 3,5 jaar nog zo gelukkig met iemand kon zijn :heart:

We wonen nu sinds een maand samen en het is echt zo leuk en gezellig. Het gaat zelfs nog beter dan eerst! Het scheelt ook wel dat we een half jaar zo ongeveer hebben samengewoond in zijn studentenkamer van 14 vierkante meter, dus we kenden elkaars (rare) gewoontes al. Zo fijn!

11 likes

Mijn vriend was vrij vandaag dus hij lag nog op bed toen ik naar werk ging, en toen ik doei ging zeggen was het eerste wat hij zei toen hij zijn ogen opendeed een hele oprechte en enthousiaste ‘wat zie je er leuk uit!’. Nu kom ik net thuis, staat er zelfgemaakt knoflookbrood op tafel en is 'ie lasagne aan het maken. Ik vind t wel wat, zo’n huisman :blush:

29 likes

Iemand een idee voor een cadeautje voor m’n vriend voor zodra we 3 jaar samen zijn? Ik ben echt inspiratieloos :sweat_smile:

1 like

Misschien een activiteit? Ik weet natuurlijk niet wat je budget is.
Mijn vriend en ik zijn in mei een jaar samen. Ik heb het hele jaar lang (als de stalker die ik ben) de dingen die hij leuk vindt of wil doen, opgeschreven in een lijstje. Ik heb alvast een stormglas gekocht, dat stond ook op het lijstje haha. En ik koop kaartjes voor de bios erbij denk ik :blush:

2 likes

Wil je verkering met mij?

7 likes

Ik ben ziek en had mijn vriend aan de telefoon net. Hij: lieverd, leg nu even de telefoon van je oor want ik ga koffie zetten en anders is het geluid heel hard!
Awww

15 likes

Mijn vriend en ik hebben ons ingeschreven voor een nieuwbouwproject en in de eerste week van mei krijgen we te horen of we zijn ingeloot. En nu probeer ik niet te veel te hopen maar toch fantaseren we er al over. We zijn er zelfs langs gereden. Nu ben ik bang dat we het jinxen maar het is zo leuk om er over te praten.

Dus echt :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

23 likes

Mijn vriend en ik zijn volgende week ook 2 jaar samen en vorig jaar had ik m verrast met echt een leuk kado (smartwatch wat hij graag wilde) maar dit jaar weet ik echt niets eigenlijk. Ik weet dat hij mega graag een chemex koffie filter ding wil maar ik ken hem ook goed genoeg om te weten dat dat ding nooit gebruikt wordt en de laatste 3 kado’s die ik gegeven heb hadden ook allemaal met koffie te maken dus wil weer eens iets origineels doen. Hij heeft het er een paar maanden terug wel eens over gehad dat hij graag wat meer engelse bordspellen zou willen hebben, is het leuk als ik hem nu een geef? Of is het te a-romantisch

Haha wel een paar maanden geleden (tijdens kerst, toen we in de intertoys stonden. Hij was overigens heel teleurgesteld dat je in nederland in een kinderwinkel geen engelse spellen kan vinden :’) :’) )

Oh dat zou echt een mega goed idee zijn, ik woon helaas echt veel te ver weg van tilburg :’(

Al denk ik dat ik wel weet welk spel ik zou kopen, tijdens kerst hebben we een spel met zijn familie gespeeld wat erg leuk was, ik denk dat ie dat wel zou waarden

Ik heb me net aangekleed om door de regen oranjetompoezen te gaan kopen als ontbijt, komt vriend na z’n nachtdienst verregend thuis met tompoezen in z’n hand, held! :heart_eyes:

29 likes

Mijn vriend bleef maar weg uit de woonkamer, bleek dat hij mijn kant van het bed al op aan het warmen was. Omdat ik het zo koud had :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik heb nooit een kinderwens gehad, totdat ik mijn huidige vriend leerde kennen. En ik verbaas mijzelf hier nog het meeste mee. Ook gewoon de gedachte: het hoeft niet nu, maar ik zie het binnen een paar jaar wel voor me. Heb er echt gewoon zin in met hem. Keep it in your pants woman. Ik zal het maar interpreteren als teken dat ik hem heel leuk vind.

13 likes

Ik kwam vandaag thuis na een lange werkdag en hij had de hele afwas gedaan en mn keuken opgeruimd. We wonen niet samen en ik heb echt een hekel aan afwassen en stel het zo lang mogelijk uit, dus er stond best wat en er zat alleen 1 glas van hem bij. Zo chill thuis komen!

15 likes

Wat jullie budget voor de huur is, hangt ook af van de makelaar / huisbaas waar je van huurt. Zij rekenen vaak een bepaalde inkomenseis.

Wij hebben een koophuis maar zijn verder nog geld kwijt aan: verzekeringen, gemeentelijke belastingen, huisdieren, internet, auto, boodschappen, gezamenlijk sparen, VVE (servicekosten), individueel sparen & eigen uitgaves zoals kleding. We houden elke maand ook geld apart om samen iets leuks van te doen zoals uiteten, borrelen, bioscoop etc.

Oh dat gaat dat inderdaad even anders!

De kosten die je maakt per maand zijn inderdaad best wel verschillen. We sparen nu 400 per maand gezamenlijk maar dat komt omdat ik nog niet zoveel verdien. Ik ben bijna afgestudeerd en ga dan 2x zoveel verdienen. Dus vanaf dat moment willen we het sparen omhooggooien zodat we de badkamer kunnen gaan verbouwen :grinning:

1 like

Wij hebben een koophuis, dus de kosten zijn iets anders. We maken allebei elke maand €1000 over naar de gezamenlijke rekening, dat gaat meestal wel zo’n beetje op, we sparen niet samen. Buiten die €1000 houden we onze overige inkomsten gewoon zelf, we sparen zelf, maar wij verdienen ongeveer hetzelfde (en hebben allebei geen gat in onze hand), dus het is niet zo dat we niet op vakantie kunnen omdat 1 van ons niet genoeg geld heeft bijvoorbeeld.
We betalen €110 gas/licht, €20 water(schapsbelasting), €350 boodschappen (maar kijken ook nergens naar, zou best wat minder kunnen), €36 televisie/internet, Netflix/spotify, de (inboedel/reis/aansprakelijkheids)verzekeringen gaan nog van m’n vriends rekening af, dat moeten we nog aanpassen.

1 like

Stomme humor, mn vriend die mij tussendoor (tussen het werken door eigen zaak) een goedemorgen kusje komt brengen (:heart:) met mijn ondergoed over zn hoofd :sweat_smile: goed wakker worden haha

2 likes