Het geluk dat een relatie heet

M’n vriend merkte aan me dat ik graag wat aan beweging/iets met m’n lichaam wilde doen, maar niet zat te wachten op enorme workouts. Toen stelde hij voor om samen Yoga op YouTube te doen. Dat vond ik al lief, dat hij daar zo over nadacht etc.

Toen gingen we dat doen en op 't eind moest je op je matje liggen als een soort zeester. En toen raakte onze handen elkaar en hield hij even m’n vingers vast, ik smolt zo.

20 likes

Doe koekjesjongen? Ik wil meer weten!!!

Ik heb vanmiddag een ´date´ met mijn vriend. We gaan met de auto langs Schiphol rijden om te kijken naar alle geparkeerde vliegtuigen. Ik heb een soort fascinatie met vliegtuigen/vliegen en ik vind het zo leuk dat hij lekker meegaat in mijn gekte en dat hele pokke-eind naar Schiphol rijdt :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Ik ben vandaag drie jaar samen met mn vriend en we gaan morgen om het te vieren planten kopen en “uit eten”, waarin we wel zelf koken maar het gerecht gaan maken wat we zelf hadden besteld bij het restaurant waar we uit eten zouden zijn geweest als het had gekund. We gaan ook het hele appartement verbouwen zodat we echt een restaurant gevoel krijgen, en ik heb er zo veel zin in. Hij is echt zo’n doos en ik klaag wel vaak over zn gedrag maar het is wel mijn doos en ik zou hem ook niet willen ruilen

37 likes

2 jaar samen op 2 mei 2020! :heart:

26 likes

Leuk! Wij zijn vandaag precies 7 jaar getrouwd. Ik ga voor het avondeten wat lekkers bestellen bij zijn favoriete restaurant. En zo nog een lekker taartje halen ergens. :heart_eyes:

18 likes

Wij kijken elke dag Jamie’s 15 minute meals en ik heb al een paar keer gezegd dat ik het boek hiervan best zou willen hebben. En dan gewoon als mededeling en totaal niet bedoelt als hint.
Komt m’n vriend net terug van boodschappen doen en heeft ie een cadeautje voor me… Heeft ie gewoon dat boek gekocht :heart:

24 likes

In plaats van vandaag in ondertrouw gaan en fancy uiteten, hebben we het dekbed naar de bank gesleept en liggen we thuisbezorgd weg te werken :joy::heart: Zo blij dat we na al die jaren nog extreem gelukkig kunnen zijn met kleine dingen

25 likes

Wij hebben vanavond datenight gedaan samen, lekker uitgebreid drie gangen gekookt met wijntjes erbij, en daarna samen een lange film gekeken. Echt super gezellig en merk dat het echt fijn is om toch nog even extra aandacht aan elkaar te besteden, ondanks het 24/7 samenzijn door corona.

10 likes

Ik ga mijn vriend waarschijnlijk over 2 weken zien finallyyyyy :hugs:

30 likes

Ik heb een mini wijn proeverij met mijn vriend (ik heb de wijn gehaald) en het echt zo leuk :scream:
(Sowieso is de regel dat uitspugen verboden is).

4 likes

Yesss!! Ik ben superblij voor je. Hoe lang is het nu geweest dat je hem niet hebt gezien

2 likes

Ik heb hem 1 maart voor t laatst gezien (we hadden gepland dat we in deze tussentijd elkaar 4 lange weekenden zouden zien).

1 like

Oh wat fijn! Ik hoop dat het allemaal doorgaat, wat zullen jullie elkaar gemist hebben!

1 like

M’n vriend en ik werken samen en hij verstopt af en toe lieve briefjes tussen m’n papieren. Heb al een hele verzameling :smiling_face_with_three_hearts:

53 likes

Tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar ik woon samen! Eindelijk de afstand tussen Friesland en Antwerpen overbrugd door te emigreren. Ik heb nog geen verblijfsvergunning voor langere tijd (werk zoeken in mijn vakgebied is nu enorm lastig), maar ik blijf hoopvol. En het gaat zo enorm goed! Natuurlijk is het soms lastig, van eens per twee maanden elkaar zien naar nu 24/7 samen zijn, maar ik had verwacht dat ik er veel meer moeite mee zou hebben!

Plus, ik kan nu de computer die hij voor me bouwde goed gebruiken in plaats van eens om de zoveel tijd eens een weekendje. :smirk:

Hopelijk heb ik snel werk hier in Antwerpen zodat ik ook officieel langer mag blijven!

33 likes

Ik ga over een maand samen wonen in België als Nederlander en ga nu ik paniek modus. Een verblijfsvergunning?? Ik las op internet gewoon bewijs van uitschrijving en wat papieren invullen met verzoek tot inschrijving (voor gemeente Ravels dan) heb ik iets over het hoofd gezien😱.

3 likes

Misschien kan @tuula helpen?

1 like

Mijn vriend woont tijdelijk bij mij en het is geweldig. Elke dag opnieuw. Laatst zei ik hem dat ik het idee had dat ik echt alles tegen hem kon zeggen en zei hij:

“Ik wil ook alles van je horen, het is heel leuk om naar je te luisteren!”

Echt geweldig. Ik heb zelfs vandaag tegen 'm verteld, dat ik ervan baal dat ondergoed verkleurd is omdat ik dan op een laatste menstruatiedag nog wat bloed verloor. Dat ik vind dat dat er vies uit ziet, en ik bang ben dat als hij mijn string uittrekt, het per ongeluk een is met zo’n vlek die er niet meer uitgaat.

Ik hou echt van deze man, dat ik zelfs over zoiets praat en me daar niet eens extreem ongemakkelijk bij voel.

15 likes

Wauw leuk zeg! Vond je het niet spannend om al alles hier op te zeggen voordat je een baan hebt? En wat voor baan zoek je?

Ik ben ook in het buitenland aan het solliciteren omdat mijn vriend (= wel ook een Nederlander) ook sinds 2 jaar in het buitenland woont. Maar ik wil dus graag eerst een werkcontract voordat ik echt verhuis

1 like