Dat klinkt als iets dat mijn neefje ook super leuk gaat vinden, welk boek is dat?
Het is deze. Ik heb hem voor 15 euro bij de Intertoys gekocht.
Je moet een app downloaden en dan kun je diverse dingen scannen in het boek. Dan krijg je bijvoorbeeld een leuk feitje, een filmpje of een nieuwe dino.
Totaal onverwachts zaten mijn vriend (ja eigenlijk mijn man maar dat klinkt nog steeds zo heel erg volwassen) en ik gisteren Selling Sunset te bingewatchen en het was ZO leuk!
Ik heb het heel druk en ben gestresst en dan verwaarloos ik mezelf en het huishouden
En nu komt hij vanavond voor me koken en alle afwas doen zodat ik iets rustiger kan doorwerken
Mijn vriend zei gister dat die zat te denken wat die zou antwoorden als iemand zou vragen wat die na bijna 10 jaar nog zo leuk aan me vindt, en dat die moest denken aan dat we altijd zoveel lachen samen maar dat vond die afgezaagd.
En toen kwam die met dat die bijna 10 jaar geleden verliefd is geworden op een meisje dat activistisch was en net met idealen bezig was, en dat die nu 10 jaar later verliefd is op een vrouw met zoveel activisme en idealen waar die helemaal achter staat en zo trots op is en dat die meteen weer verliefd op me zou worden.
Sowieso noemt mijn vriend echt vaak dat die zo trots op me is en ik zie hem ook gewoon glunderen dan van âthats my girlâ
Hahaha hier hetzelfde! Wat zijn ze toch heerlijk he, relaties
Wij wonen vandaag precies een halfjaar samen. Hij vroeg of ik het al zat was, dus ik zei ânee dit is pas het beginâ. En toen zei hij zoiets van âlaten we gaan voor 60 jaar, dan is het wel een keer genoeg geweestâ. Dan zijn we in de 90. Zo lief. En gek op zân humor.
We keken een dom datingprogramma en ik ging filosoferen hoe ik dat zou aanpakken. Zegt 'ie âgelukkig hoeft dat nooit want wij blijven altijd samenâ. Terwijl we beiden weten dat er altijd iets kan gebeuren maar vond het zo lief. Hij weet ook wel dat ik me onsterfelijk belachelijk zou maken in zoân setting.
Ah met dat laatste ben ik het niet eens hoor. af en toe een slechte dag hebben maakt niet dat jouw vriend beter verdient want je bent toch zoveel meer dan dat! Je hebt ongetwijfeld heel veel leuke kanten waar hij mee boft wel lief dat hij zo geduldig en zorgzaam is.
En verder een dikke digitale knuffel, hopelijk voel je je snel wat beter
Sterkte
Ik heb gister mijn vriend weer gezien na 5 weken elkaar niet te hebben gezien. Ik was van te voren zooo zenuwachtig dat hij kwam en toen hij naast me op de bank zat vond ik hem weer zo leuk en knap en werd ik helemaal blij van hem Vannacht werd ik ook een paar keer wakker en ging ik naar hem kijken
De komende dagen is hij gelukkig hier bij mij.
Oooh wat fijn dat je over een maand weer naar hem toe kan! Dat is echt een heerlijk vooruitzicht!
Ik lag al in bed serie te kijken en mijn vriend was nog niet mee. Was in slaap gevallen tijdens het kijken, word ik ineens wakker gemaakt door hem want hij had piccolinis voor me afgebakken Nu eet ik die in bed
Ik ben ziek en mijn vriend werkt nu door Corona thuis en nu krijg ik lekker kopjes thee etc. Echt heel fijn want normaal moet je het natuurlijk zelf maar een beetje uitzoeken overdag. Heb wel een kat maar behalve een knuffel brengen doet die niet zo veel nuttigs haha.
Mijn vriend bood dit weekend uit zichzelf aan om vrij te nemen op mijn verjaardag. Hij heeft niet veel vrije dagen (is echt aan vaste periodes gebonden en daarbuiten heeft hij weinig dagen over), dus vind het echt lief dat hij dit voorstelde
Ik kwam vandaag thuis van het werken en mijn man had sinds maanden een afspraak gehad en dus zichzelf weer netjes moeten aankleden in plaats van het trainingsbroeken feest van de corona periode.
Hij stond in de keuken, eten te koken (doet hij normaal nooit), er was gestofzuigd en gedweild (zonder dat ik het heb gevraagd) terwijl hij gekke dansjes stond te doen voor onze 1 jarige duivels. In zijn nette kleren. Ik heb denk ik 2 minuten kwijlend staan kijken voordat ik iets heb gezegd.
Zo dankbaar voor de afspraak van vandaag waardoor hij eindelijk eens uit zijn chill kleren is gekomen.
Mijn vriend werkt in een werkveld wat nogal ver van mij af staat en het was voor mij ook altijd nogal abstract. Maar nu is recent het project waar hij aan werkt âaangekondigdâ en ik zie zo veel mensen op sociale media (zelfs hier op het forum) die er heel enthousiast over zijn! Daardoor zie ik opeens in dat hij werkt aan iets dat een heleboel mensen blij maakt. En dat maakt mij dan weer blij en trots op hem
Haha zo leuk, zo maken onze vriendjes elkaar blij En nee joh, is prima om te laten staan!
Vriend is laatst verhuisd naar het huis waar we op termijn willen gaan samenwonen. Als bedankje voor alle stress en hulp gaat ie vanavond voor me koken. Ik mag me nergens mee bemoeien, hij gaat voor me zorgen.
âDenver, ga je please wel mee boodschappen doen, ik weet niet wat dat allemaal is? Denver, hoe moet ik dit doen? Denver waar ligt dit (in zn eigen keuken notabene hahhaha)â maar hij staat met een koksmuts op in de keuken, heeft overal kaarsjes neergezet en vraagt dingen als âmevrouw wilt u nog een glaasje champagne?â. Ik ga helemaal stuk van het lachen en smelt van aandoenlijkheid en hoe erg hij zn best doet.
Edit: nu klinkt ie heel verwend, maar ik heb zn keuken ingeruimd met verhuizen en we hebben hier nog amper kunnen koken haha
Sinds corona doet mijn vriend de boodschappen alleen, en altijd neemt hij als verrassing iets extras/lekkers voor mij mee