Dat ik typische zwangerschapsklachten heb (maar de kans dat ik zwanger ben kleiner dan 1% is en wij ook totaal niet proberen om zwanger te worden) en hij dan heel serieus zegt: maar mocht het op een magische wijze wel zo zijn dan vind ik dat ook een welkome verrassing want in de toekomst wil ik toch sowieso baby’s met jou. Nou jongens, mijn eierstokken rammelden al maar nu nog erger.
Wat zeg je??? Ik kan je niet horen ze maken teveel lawaai
je hoeft niet zo te skreeuwe, ben zwanger niet doof!!!1!1
Wij passen dit weekend op de hond van mijn ouders en mijn vriend is zoo leuk met dat beest. Hij praat er de hele tijd tegen, speelt ermee en vanmorgen ging hij er naast zitten om samen uit het raam te kijken oh mijn hart
Ik word enorm ongemakkelijk van vreemde mensen in mijn huis. En nu hik ik al weken op tegen een soort onderzoek in mijn woning. En gelijk biedt mijn vriend aan dat hij wel langskomt en ik even kan gaan wandelen als die persoon er is.
Dit weekend hadden we weer 200 plannen maar hebben alleen maar in bed gelegen en seks gehad. Als ik soms nadenk over hoe stroef onze relatie is begonnen (heel lang verhaal) kan ik me soms niet voorstellen dat we het nu zo goed met elkaar hebben. Het had toen echt alle kanten op kunnen gaan.
Hij was vanochtend bij mij thuis aan het werken (hij werkt vanuit huis, ik zit weer op kantoor), krijg ik de hele ochtend allemaal filmpjes van hoe hij met mijn kat aan het spelen is, zo ontzettend cute
Ik móet hier gewoon even reageren om te zeggen dat ik vandaag de beslissing kreeg van vreemdelingenzaken dat ik hier vijf jaar een verblijfsvergunning heb! Superblij, want nu kunnen vriend en ik officieel blijven samenwonen en gaan we binnenkort een eigen appartementje in Antwerpen zoeken!
En geheel volgens onze interesses hebben we het gevierd door een middagje Pokémon Go te spelen in het park, onder het genot van een ijsje.
Aaaaaaargh ik ben zo blij!
(Ik mag eindelijk ook iets in dit topic plaatsen)
Hij reisde vandaag een uur met mij mee met de trein de totaal verkeerde richting op, alleen maar omdat ik het nodig had om iemand/hem langer bij mij te hebben. Toen moest hij vervolgens die hele route alleen terugreizen.
Wij zijn druk bezig met ons nieuwe huis en waren gefocust op de plaats van de stopcontacten en/of extra stopcontacten. En toen zei ik: ‘is het niet handig om aan deze wand ook een stopcontact te plaatsen?’. En toen zei hij: ‘nee niet per se, want nu komt daar een kast en in de toekomst komt daar een bedje’. En dat vond ik ZO schattig en lief en leuk. Ook het woord ‘bedje’ in plaats van ‘bed’. Vlinders in mijn buik.
Ik had eigenlijk met een vriendin afgesproken, maar dat gaat niet door en daar was ik heel teleurgesteld om. Maar nu heeft hij als troost pizza besteld bij mijn favo tentje en zo gaan we samen eten en ik ben ineens helemaal blij dat hij er zo is en dat we dan gewoon samen kunnen zijn. Simpel maar ook zo’n fijn gevoel dat het zo’n fijn gevoel is. Haha.
Mijn vriend en ik wonen sinds twee weken officieel samen en ik hoop echt dat we de zaterdagochtenden blijven doen zoals vandaag en vorige week. Rustig wakker worden, bakkie koffie of thee in bed en dan leest m’n vriend de krant en ik doe m’n eigen ding. Vind ik zo een fijn moment en kan ik dus echt van genieten
Dit topic was ver weggezakt
Net weer in het leed-dat-een-relatie-heet topic gelezen over partners die niet ‘zien’ dat er allerlei huishoudelijke taken gedaan moeten worden. Voel me even #blessed met een vriend die dat gelukkig wel ziet. Behalve stof op de vloer, dat ziet ie dan weer niet #hoedan
Haha awh als ik zijn reactie zo lees lijkt het ook alsof hij super goed heeft nagedacht over de juiste bewoording inderdaad, dat vind ik echt schattig.
Mijn vriend en ik hebben samen ons eerste huis gekocht. Zooooo blij❤️
Proficiat!!
We gaan op zoek naar een appartement om te gaan samenwonen. En pff, ik wordt gewoon misselijk van mijn blijheid daarvan
mijn droom <3 nou ja nee mijn droom is samenwonen. Veel geluk samen!
ook dit snap ik! wat leuk, hopelijk vinden jullie snel iets
We gaan proefsamenwonen in december . Vind het doodeng, maar tegelijk ook heel fijn, en megaspannend… Heb nog nooit samengewoond en mijn appartement is niet groot, dus we moeten maar even kijken of het werkt, maar zo ja, dan blijft 'ie. En anders gaat 'ie per januari wat anders zoeken en is het ook gewoon ok.
Sex songs!