Het geluk dat een relatie heet

Het was een succes! Ik had gezellig kaarsjes aangestoken, de tafel gedekt en wat leuks aangedaan. Hij had echt helemaal niets doorgehad en was dus echt verrast. Burgers waren super lekker en toetjes ook :blush:

En hij vond het wel chill dat hij morgen niet hoefde te koken, de pasty’s zitten in de koelkast! Na vijftien jaar kan ik gelukkig redelijk inschatten waar hij blij van wordt :sunglasses:

Onze relatie is niet perfect maar door dit soort dingen ben ik mij er altijd weer van bewust dat het echt een lieverd is :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Ah ik word helemaal blij en fuzzy vanbinnen van dit topic! :pleading_face:

Gisteravond zaten we samen op de bank, kaarsjes aan en beiden gewoon ons eigen ding aan het doen. Dan kijkt hij soms even op met zo’n idiote grijns en zegt hij ‘Gezellig zo hè?’ Nou veeg me op :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Dit inderaad, hoe lekker is het om gewoon samen op een bank te kunnen zitten met iemand en je eigen ding te doen zonder dat er een soort van gedwongen gesprek moet ontstaan. Mijn ex probeerde na 7 jaar nog steeds stiltes op te vullen.

Mijn vriend heeft vanmiddag 4 zakken van mijn lievelingschips gehaald bij een Chinese supermarkt in een andere stad omdat het daar 2,- scheelt met Jamin waar ik het altijd haal. (Dure Amerikaanse chips haha). Hij was er voor zijn werk in de buurt.

8 likes

Man :heart_eyes: mijn vriend is vanmorgenvroeg vertrokken en kwam me nog even een kus geven om 06:30, en hij kuste me zo overal op mijn gezicht een beetje wakker en toen zei hij “doei liefste, doei liefde van mijn leven, doei hopelijk ooit moeder van mijn kinderen, tot vanavond!” :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes: :heart: :heart: :heart:

Zoooo klef maar zo lief

13 likes

Dit weekend twee leuke dingen:

• hij is dingen in de badkamer aan het veranderen en hield rekening met het soort licht uitkiezen (geel of wit) voor als ik me opmaak. Ik vond het zo kjoet dat ie daar überhaupt aan dacht! Daar had ik zelf niet eens bij stilgestaan.
  • hij stelde voor mijn kerstspullen op te halen (omdat ik mijn eigen kerstspullen mooier vind) zodat ik dit weekend de boom al kon versieren

(nee hij is niet stiekem gay)

27 likes

Lekker sgat, houden!

1 like

Jatoch meid, bonnetje al bij t oud papier hoor!

5 likes

Mijn vriend heeft een bos bloemen voor me meegenomen, omdat ik een ‘zware’ week had. Ik ben ongesteld en klaag daar graag over :grin:

18 likes

Ik zit inmiddels een week met mijn vriend in thuisisolatie en ik ben verbaasd over hoe goed het gaat! Ik was echt bang voor een uitbarsting van mijn kant maar ik heb alleen maar wat kleine irritaties gehad haha. Toen ik me nog heel ziek voelde heeft hij me ook supergoed verzorgd en hij kookt nu extra pittig voor me zodat ik toch nog iets kan proeven :heart:

12 likes

Oh wat een leuk idee! Wij doen niks met sint maar ik ga je voorbeeld volgen!

2 likes

Vanmiddag een zakje met muisjes en kikkertjes in zijn schoen gestopt.
Hij kwam helemaal verbaasd binnen met het zakje.
Zo leuk om dat happy gezicht te zien

7 likes

Ah ik ben zo trots op mijn vriend he :smiling_face_with_three_hearts: ik vind het zo leuk om te zien hoe hij aan het thriven is. Hij was echt een slechte student maar nu met stage is het helemaal omgeslagen, hij zit zo veel beter op zijn plek nu en is zo veel gelukkiger, en het maakt mij zo gelukkig om hem zo te zien. Ik heb een angststoornis maar als ik hem zo zie dan heb ik zo veel meer vertrouwen in de toekomst, en onze relatie, en in mezelf :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Nu ik hier lees over schoen cadeautjes moet ik denken aan geluksmomentjes van de afgelopen 2 jaar. Mijn vriend en ik wonen beiden nog bij onze ouders, en de afgelopen 2 jaar gingen zijn ouders in november op vakantie. Die weken dat ze op vakantie gingen, ‘woonde’ ik bij mijn vriend. Die week zetten we samen de kerstboom op (lekker vroeg ook lol) en deden we manderijntjes of een chocolade letter in elkaars schoen. Dit jaar vanwege Corona en eh vanwege andere omstandigheden, zullen zijn ouders nooit meer samen op vakantie gaan :sweat_smile: maar nu mis ik wel dat knusse weekje samen.

3 likes

Onze vakanties zijn in het water gevallen. Echt niet zo erg maar hebben binnenkort nog een week vrij staan. En nu had hij een financiële meevaller. Heeft hij daarvan een enorm luxe kamer in een hotel geboekt (inclusief bubbelbad :heart_eyes:) waar we zo heen kunnen lopen en heerlijk kunnen badderen. Wat ons nooit samen lukt omdat we binnen 10 minuten er meestal al uitgaan om seks te hebben :sweat_smile:. Dus zei hij net ‘jij mag ook alleen in bad!!’ haha vind ik dan zo schattig.

15 likes

Haha ach zo leuk. Ik vind in bad gaan heerlijk, heb er zelf helaas geen maar in hotels is dat een van m’n favoriete bezigheden. Hij houdt zelf niet zo van badderen maar gaat dan altijd wel met mij mee in bad omdat ik dat zo gezellig vind :smiling_face_with_three_hearts: In zijn nieuwe huis heeft hij wel een bad en daar ga ik veelvuldig gebruik van maken als hij af is, zin in.

1 like

Jaaaa <3 mijn vriend is dol op in bad gaan dus een vereiste voor als we samen gaan wonen is wel een bad. Toen hij tijdelijk van woning naar woning ging had hij soms ook een bad en dan was hij uren van de radar verdwenen. Dus een bad in huis is wel de droom!

Haha mijn vriend is zo’n nerd. Hij zit in de woonkamer te werken en ik in de keuken, komt hij ineens aanrennen, legt een briefje naast me neer en rent terug. Op het briefje staat een hartje, kusjes, ‘I think you’re cute’ en ‘HOTTIE ALERT!!!’ :thumbsup:

34 likes

Normaal zie ik mijn vriend meestal om de week het hele weekend of soms wel meteen weekend erna weer maar dan is het altijd 1 dag, nu zie ik hem straks 3 weken al het hele weekend en het is zo fijn. :heart: Het voelt zo goed en het gaat ook gewoon zo goed.

Met daten erbij zie ik hem nu al meer dan een jaar en ik begin wel echt dat gevoel te krijgen van dat ik van hem hou maar ik durf het niet te zeggen tegen hem want hij heeft zelf al gezegd dat hij niet zo snel dat soort dingen zegt dus nu durf ik het ook niet lol.

5 likes

@Fenayi Ik durfde mijn vriend dus op een gegeven moment een gifje niet te versturen omdat daar ‘I love you’ instond :roll_eyes: En toen werd het ‘ik wil je iets zeggen maar in het echt’. Maar toen durfde ik het weer niet toen ik hem zag. Toen zei hij het gelukkig :sweat_smile:.

2 likes

Hij heeft een robot stofzuiger gekocht.
Fuck yeah, als ik ergens een hekel aan heb is het stofzuigen.

22 likes