goeie god wat een tijden waren dat zeg
Soms als ik langs een koffiezaak loop, komt gewoon random het woord âkoffietentventâ in me op. Maar ik wist nooit van wie dat verhaal was haha. Eindelijk antwoord.
Hahah 1 like is niet genoeg
Mân vriend probeert zân Nederlandse woordenschat uit te breiden, meestal vraagt ie mij âhow do you say x in Dutch?â maar soms probeert ie zelf een woord te vertalen met de woorden die hij al kent en ik weet niet meer hoe dit ter sprake kwam maar ineens vraagt hij mij of buttplug in het Nederlands kontjeplug is
Hahaha zo leuk en schattig. Ik weet nog dat mijn Engelse ex heel trots een sinaasappel pakte in de appie en zei: âkijk een oranjeâ. Volledig overtuigd dat dat goed was je kon me opvegen haha.
Hij is zoân liefje Als ik aangeef dat iets me dwars zit belt hij meteen en wil pas ophangen als ik weer helemaal rustig ben. Hij moest net een traantje laten omdat hij het zo naar/vervelend vond om mij verdrietig/in paniek te zien.
Zegt de juiste dingen, helpt me uit zichzelf.
Ik denk echt zo vaak van ik wil hem niet kwijt en ik ben bang dat hij me opeens zat is. Ik heb dit nog nooit gedacht over iemand.
Mijn vriend is sinds gisteren bij mij zodat we tot midden januari samen kunnen zijn. Hadden elkaar een week niet gezien dus tot 03:00 muziek zitten luisteren, bijpraten en kleffen. Volledig gaar aan het werk nu maar het zo waard. Ben nog steeds zo verliefd op die man.
Haha neee sorry voor de verwarring
Koffietentvent is history hoor, die was heeeel leuk voor alle sexytimes, maar is netjes ten einde geraakt. Dit is een nieuwe (blijvende) vlam
hahahahh love dit. heel herkenbaar, heb ook ooit zoiets meegemaakt. helemaal opgefokt met hints en dat hij zoân leuke verrassing had, was het een filmpje van iets stoms wat hij deed
vriend, waarom geef je dan zulke hints
Mijn vriend is heel lief. We kregen eigenlijk een relatie tegelijkertijd met het overlijden van mijn moeder en sindsdien kookt hij, maakt hij schoon etc. als ik er geen zin in heb en ik hoef het niet eens te vragen. Hij doet het uit zichzelf. Ik ben echt zo blij met hem. Het zorgt voor rust in mijn hoofd.
Echt zo benieuwd wat jij dacht dat het was en welke hints hij dan had gegeven.
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kansloos
Hahaha ik stel me nu ook zijn verbouwereerde gezicht voor wanneer jij dan zei dat het eigenlijk âsinaasappelâ is, not even close.
Ik heb op reis een tijdje opgetrokken met een Amerikaanse jongen die graag Nederlands wou leren want hij vond het een grappige taal met allemaal gekke woorden. Hij was erg teleurgesteld toen mijn antwoord op de vraag âwhatâs watermelon in Dutch?â, gewoon âwatermeloenâ was, toch wel een anticlimax
Ja hij had echt zo iets van hoe dan?! Sinaasappel maakte hem echt van slag wat het alleen maar grappiger maakte voor mij.
Iets anders:
Momenteel liggen mijn vriend zijn super koude voeten tegen mijn voeten aan, die vaak âs avonds mega warm zijn dus dan vind ik koude voeten van hem wel lekker. In de ochtend kom ik juist tegen hem aan liggen voor de warmte. Handig zo.
Mijn vriend kijkt geen series of films, en als hij dat doet is dat echt met tegenzin, vind het zo jammer. Wil zeker nu in de winter lekker samen op de bank tv kijken. Maarr, nu is het WK darts bezig en ik vind dat echt heerlijk om te volgen, ben er zelfs wel eens bij geweest (in Londen). Iedereen in mijn omgeving vind het verschrikkelijk, (mag het met familie ook nooit kijken) dus ik had het gister ook maar op gezet onder het mom, tsja hij dealt er maar weer mee. Blijkt hij dat wel leuk te vinden?! En het ook nog eens super aantrekkelijk te vinden hoe ik fanatiek aan het aanmoedigen ben?! Dus we hebben gisteravond alle wedstrijden van de avondronde samen gezien
Wat leuk om samen te doen!!
Op de Nintendo switch kun je het spel ring adventure doen, is thuis fitness met een spel-element. Of bijvoorbeeld het spel just dance!
Voor als jullie de YouTube filmpjes zat zijn
Ik ga een werkje borduren voor iemand van nabije familie van mijn man en man vindt het dus helemaal fantastisch dat ik dat bedacht heb als cadeautje (past precies in wat diegene leuk vind) en dat ik aan iemand anders denk uit mezelf.
Hij wilde net dus al het ontwerp doorsturen naar die persoon terwijl ik het als verrassing wil houden, ik dus vragen niet te doen want moet eerst ander werkje afmaken en anders krijg ik stress/haast, maar hij is zo enthousiast hierover en ik vind dat zo lief dat hij enthousiast is over mijn hobby. (ik zie het vooral als leuke bezigheid)
Ik heb een lange tijd geleden een keer tussen neus en lippen laten vallen dat ik een analoge camera zou willen. Vanmorgen had ik bij de kruidvat even zoân cheap wegwerp cameraatje gekocht omdat ik graag analoge fotoâs wilde maken van deze rare kerst en lockdown. Leek me een leuk projectje en mooi voor later.
Nu heeft mijn vriend zich afgelopen weken stiekem dus helemaal in die wereld gestort om voor mij als kerstcadeau de perfecte analoge camera te kopen. En toen ik hem net mân wegwerp cameraatje liet zien riep hij âoh nee!! okĂ© nu ga ik je cadeau maar al gelijk gevenâ. En ik heb dus net een prachtige Ă©chte camera gekregen gekregen, met alvast een paar rolletjes erbij zodat ik gelijk kan beginnen met oefenen, en dit maakt me zĂł blij.
Ik zat er helemaal doorheen door de COVID shit op werk (ben verpleegkundige) en een kerst vol met werk op de planning, maar dit maakt heel mân week weer goed.
Deze man, hij kent mij zo goed en doet altijd zo zân best om er wat bijzonders van te maken.
Ik prijs me echt gelukkig.
Mijn vriend belde me net vanuit de supermarkt of ik nog wat nodig had, en ik zei van niet.
âWeet je het zeker? Heb je je wijntje en je chippie voor vanavond?â Hahaha