Nouuu ik heb mijn cadeautje deels/ik weet het. Het is inderdaad een liedje voor/over mij. Inclusief samples van de katten eronder (die babbelen nogal veel). Alleen is zijn geluidskaart kapot gegaan (dus de dingen die nog bezorgd moesten worden waren een nieuwe microfoon en kabels omdat hij eerst dacht dat het daar aan lag). Dus deze week gaat hij het nog opnemen bij een vriend.
Ah, wel super lief van hem!
Yessss, het is weer woensdag gourmetdag
Deze jongen weet gewoon precies wat ik nodig heb . Kan mijn geluk niet op
Echt balen dat we de komende tijd allebei druk zijn en alleen af en toe samen kunnen slapen, maar hopelijk is de lockdown daarna voorbij en kunnen we veel gaan doen!
Hij kan zo lief zijn dat mān hele humeur er zelfvertrouwen van groeit. Ik kwam een foto tegen van vroeger. Vroeger ben ik heel lang gepest om hoe ik er uit zag. Vond/vind mezelf ook heel lelijk. Dus ik liet die foto ook zien van, haha wat was ik ook lelijk vroeger.
Hij vond het juist een hele leuke foto en zag alleen maar een vrolijk meisje. De mensen uit het dorp waren gewoon niks gewend volgens hem.
Brb ga even huilen.
Gisteren kreeg ik spontaan een kop thee met een plakje zelfgebakken cake. En zonet spontaan een schoudermassage. Kan ik wel aan wennen.
Oh en gisteren had hij een nieuw antivirus iets op mān laptop gezet, maar ik ging toen net slapen en toen ik mān laptop vandaag openklapte zat er een lief briefje tussen.
Mijn vriend is soms een beetje onhandig en laat nog wel eens een glas uit zijn handen vallen. Laatst had hij ƩƩn van mijn favoriete wijnglazen gebroken en toen heeft hij vijf(!) nieuwe gekocht. Hij was bang dat ze uit de collectie waren, en toen hij ze vond was hij zo opgelucht dat hij een āreservesetā heeft gekocht haha. Zo aandoenlijk
Als hotels en bungalows na de persco van vanavond nog open zijn, is dat miss leuk?
Van der valk heeft hele mooie suites.
Van der Valk Cantharel in Apeldoorn. Ik ben daar met de Kerst geweest met mijn vriend en het is daar echt prachtig! Het hotel ligt aan/vlakbij de Veluwe dus je kunt ook heerlijk wandelen.
Conscious Hotels Amsterdam hebben nu een fijne deal waar je een overnachting + diner op de kamer + ontbijt kan boeken voor een leuke prijs!
Hotel not Hotel Amsterdam
Mān vriend en ik spelen de laatste tijd voor het slapen in bed vaak spelletjes als wie ben ik. Dikke aanrader, ik slaap best slecht maar hier word ik echt zen van haha.
Mijn vriend vindt het gelukkig nooit erg als er net een wijntje te veel naar binnen is gegaan en ik dan met hele verhalen kom of juist in zoān emo huilbui raak haha. Is gelukkig niet vaak maar toch chill dat hij altijd denkt ach oentje heb je lekker wijntjes op :ā)
Ah heel leuk!! Fotoās zien er ook heerlijk uit.
Aah wat leuk! Wij doen nu ook iedere week echt speciaal een date night, want door die 24/7 op elkaars lip met thuiswerken voelt het zo snel als een sleur en dat is stom. Dus nu iedere week is een van ons aan de beurt om een leuk idee te bedenken. Hoeft echt niet meeeega uitgebreid speciaal met rozenblaadjes te zijn, maar gewoon een beetje effort om het gezellig te maken. Mijn vriend had gisteren bedacht om het matras in de woonkamer te leggen, sushi te bestellen en een Disneyfilm te kijken haha. Was echt heel chill. Komende week is het weer mijn beurt.
Wat een goed idee dit! Ik ga het ook voorstellen aan mijn vriend. We vinden het beiden leuk om te koken en zoān thema met film erbij maakt het net wat specialer.
Ah wat super leuk dit!
Heel leuk! Wij proberen ook vaak uit verschillende keukens te koken, misschien leuk om er bv ook een drankje aan te hangen
Ik was in mijn vorige relaties altijd meteen verliefd en nu heeft dat wat langer geduurd, maar vind dit veel leuker denk ik. Word steeds een beetje meer verliefd op hem
Aah dit is zo leuk!
Off-topic vraag
Heb je eerste dates met je nu vriend in het āleed dat datenā heet topic gelezen. Misschien niet helemaal on-topic voor hier maar ben dan wel benieuwd hoe je daar in het begin instond en waarom je dan even stom gezegd wel hebt door gedate? Of hoeveel dates je echt nodig had om in te zien dat er wel meer inzat?
Soms vraag ik me wel eens af bij dates of ik moet doordaten en hem dan niet leuker ga vinden⦠Mja wanneer is je gevoel daarvoor dan zeg maar āgenoegā?
Onze kat ligt altijd als een soort toeschouwer op een stoel in de keuken als je daar bezig bent.
Nu is mijn vriend de vaat aan het opruimen en heeft hij hele gesprekken met de kat waarin hij uitlegt wat hij doet. Zo schattig haha!