Same!! Zag m’n ex op social media met z’n nieuwe vriendin aan het kerstdiner met zijn ouders en was heel blij dat ik dat niet was
Wauw error, las drie keer ‘mijn ouders’ en begreep er niets van .
Ik besef me nu ik single ben wat voor ‘baan’ het zijn van een leuke vriendin tijdens kerst altijd was. Ook wel leuke momenten natuurlijk, maar ik was altijd vooral bezig met een leuke schoondochter zijn, de week van te voren bepaalde nieuwsonderwerpen bijhouden zodat ik kon meepraten over bepaalde dingen, precies op de goede momenten helpen afruimen, cadeaus verzinnen voor mensen die geen familie van me zijn (ja wat deed ik mezelf ook aan hè).
Heeft iemand dit boek gelezen? Heb hem besteld.
Nee, staat wel op mijn lijstje door dit artikel! Ben benieuwd wat jij ervan vindt
Ik ben net verhuist naar een net appartementencomplex en ik sprak net een buurvrouw en die vertelde dat bijna iedereen hier alleen woont!
Ik ben vaak de enige single, maar voel me hier nu al op mijn plek!
Ik las laatst dat 40% van de bewoners in mijn stad single zijn / alleen wonen. Dat vond ik toch best veel, ik voelde me gelijk ook weer niet alleen. En ik begrijp niet waarom lokale horecazaken er niet op inspelen en bv. een singlesnight organiseren of zo
Ja dit snap ik ook niet! Als je ziet hoe populair dating apps zijn, dan weet je gewoon dat er een enorme markt is. Ik zou wel naar een single feestje/borrel gaan.
Ik heb eigenlijk nooit leed omdat ik single ben, maar vind het vaak wel jammer dat ik de enige single ben! Nu lees ik net dat er een nieuwe podcast komt “steeds meer singles” van 2 single meiden en ik vind het gelijk al zo leuk! Dus misschien een tip voor meer mensen hier!
Als je niet kan vieren dat je al x aantal jaar samen bent, dan maar vieren dat je precies 2 jaar single bent haha. 2 jaar geleden jankend in bed, vandaag dronk ik er een esma op in m’n eentje op een dakterras in Bangkok.
Wat fijn, proficiat!
Ik zat in een gelijkaardige situatie en voor mij is het leven zoveel leuker zo.
Omg dit. Je hebt een vent, waaaaaaaaaarom moet ik alsnog je emotionele steun zijn? Wat doet hij wel voor je dan?
Ik zie echt steeds minder het appeal in de man.
Ik ben voor de derde keer op backpacktrip met een vriendin (toevallig elke keer een andere vriendin) en het is zo gezellig. Dit zouden we waarschijnlijk niet hebben gedaan als een van ons een relatie had, want dan wil je die 3 kostbare weken vakantie met je partner spenderen, maar ik ben zo blij dat we deze tijd samen hebben
Vriendinnen >>>>>>>>>>>>>>> de rest van de mensheid
Boek zijn korte verhalen ingestuurd door vrouwen over de hele wereld over hun fantasieën. Love it.
Wat een leuk pakket!!