Ik mis het bijna nooit om een vent te hebben maar nu wil ik de kerstboom opzetten en het huis versieren maar heb zo geen zin om alles van zolder te halen
Dan is zo’n vent toch wel handig
Ik mis het bijna nooit om een vent te hebben maar nu wil ik de kerstboom opzetten en het huis versieren maar heb zo geen zin om alles van zolder te halen
Dan is zo’n vent toch wel handig
ja dit! zoveel gedoe en gesleep en niemand waar je ff mee kunt sparren of alles wel leuk hangt. ik videobel dus altijd met m’n moeder en zus ![]()
Goeie podcast: maarikwilhetnietalleen
Lekker positief en krachtig!
Wel handig om erbij te vermelden dat het niet gaat over single zijn, maar over solo-ouderschap. Of een kinderwens zonder partner.
Hebben jullie speciale dingen of gebeurtenissen die je uitgebreid viert/bij stil staat? En dan bedoel ik naast verjaardagen en de vaste feestdagen. Ik vier bijv altijd de datum dat ik uit huis ben gegaan. Er zijn trouwens nog wel van die dingen die jaarlijks terugkomen waar ik iets aan doe. Gedichtendag/poëzieweek en ik koop altijd in de zomervakantie en kerstvakantie een boek, en met internationale vrouwendag doe ik ook wel wat. Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie dan zoal vieren!