Het geluk dat single zijn heet

Zooo fijn geen schoonfamilie deze dagen :heart: dat ge-heen-en-weer mis ik echt niet.

18 likes

Omg jaaaa helemaal mee eens!!! Ik ben nu ongeveer 10 maanden vrijgezel en had gedacht dat die feestdagen toch wel zouden ‘steken’, maar ik moet toegeven dat ik gelukkiger ben zonder hem dan met hem en dat besefte ik gisteren ineens zo goed haha. Heb hem en zijn familie 0,0 gemist. W single zijn.

6 likes

Same!! Zag m’n ex op social media met z’n nieuwe vriendin aan het kerstdiner met zijn ouders en was heel blij dat ik dat niet was :grimacing:

6 likes

Wauw error, las drie keer ‘mijn ouders’ en begreep er niets van :joy:.

3 likes

Ik besef me nu ik single ben wat voor ‘baan’ het zijn van een leuke vriendin tijdens kerst altijd was. Ook wel leuke momenten natuurlijk, maar ik was altijd vooral bezig met een leuke schoondochter zijn, de week van te voren bepaalde nieuwsonderwerpen bijhouden zodat ik kon meepraten over bepaalde dingen, precies op de goede momenten helpen afruimen, cadeaus verzinnen voor mensen die geen familie van me zijn (ja wat deed ik mezelf ook aan hè).

13 likes

Je hebt geen partner op wie je moet wachten als je dingen gaat ondernemen. Ik haaaaaaatte wachten op mijn ex altijd omg zoveel tijd aan verspild, zit al twee uur klaar maar hij moest nog ff iets afmaken en dan kwamen we te laat. Andersom als hij vijf minuten op mij moest wachten was uit den boze :smiling_face_with_tear:.

Ik kan gewoon de deur uit wanneer ik wil, mis nooit de trein of bus echt heerlijk.

16 likes

Heeft iemand dit boek gelezen? Heb hem besteld.

3 likes

Nee, staat wel op mijn lijstje door dit artikel! Ben benieuwd wat jij ervan vindt

1 like

Ik ben net verhuist naar een net appartementencomplex en ik sprak net een buurvrouw en die vertelde dat bijna iedereen hier alleen woont!

Ik ben vaak de enige single, maar voel me hier nu al op mijn plek!:grin:

30 likes

Ik las laatst dat 40% van de bewoners in mijn stad single zijn / alleen wonen. Dat vond ik toch best veel, ik voelde me gelijk ook weer niet alleen. En ik begrijp niet waarom lokale horecazaken er niet op inspelen en bv. een singlesnight organiseren of zo :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja dit snap ik ook niet! Als je ziet hoe populair dating apps zijn, dan weet je gewoon dat er een enorme markt is. Ik zou wel naar een single feestje/borrel gaan.

1 like

Ik heb eigenlijk nooit leed omdat ik single ben, maar vind het vaak wel jammer dat ik de enige single ben! Nu lees ik net dat er een nieuwe podcast komt “steeds meer singles” van 2 single meiden en ik vind het gelijk al zo leuk! Dus misschien een tip voor meer mensen hier!

9 likes

Ik heb vandaag allemaal valentijnskaarten verstuurd en een paar gebracht naar mijn (single en partnered) girlfriends die in de buurt wonen en ik ben er echt blij mee

24 likes

Als je niet kan vieren dat je al x aantal jaar samen bent, dan maar vieren dat je precies 2 jaar single bent haha. 2 jaar geleden jankend in bed, vandaag dronk ik er een esma op in m’n eentje op een dakterras in Bangkok.

76 likes