Het geluk dat single zijn heet

Ik vind het zo heerlijk dat ik geen schoonfamilie en verplichtingen heb (ja sommige mensen in een relatie weigeren ook die verplichtingen good for them) en vanavond ga ik volgens traditie met m’n andere single vriendengroepje (3 jongens/mannen) lekker onze boozy/smokey versie van een gourmet avond houden en IK HEB ER ZO’N ZIN IN.

Elk jaar weer fucking Chill (we zijn allemaal echt eeuwig single en happy that way) en ik vind het zo fijn dat ik m’n kerst altijd doorbreng met wie ik echt wil zo tussen m’n eigen familie en deze vrienden, echt love it :santa:t3: :christmas_tree:

24 likes

Vertel!

Hier ook een prima single life. Uiteraard zijn er mindere dagen maar over het algemeen geniet ik er echt wel van. Ben nu precies een jaar single en ik ben echt gegroeid in dat jaar, zowel op persoonlijk vlak als in mijn werk bijvoorbeeld. M’n eigen fijne huisje, niks hoeven afstemmen, alle opties open qua werk/reizen etc. En ook nieuwe en hechtere vriendschappen, veel leuke (en minder leuke) dates, door al dat daten ook een paar scharrels er aan over gehouden die ik kan appen als ik daar zin in heb. Laf it. Ben nu ook een beetje in een experimentele fase qua daten en seks en dat ik die vrijheid nu heb om na te denken over wat ik écht wil en hoe ik een relatie in de toekomst wil voor me zie is iets waar ik heel dankbaar voor ben.

20 likes

Mijn relatie is net over, dus hot girl summer here I come i guess

5 likes

Wat rot dat je relatie over is! :hugs:

Ik doe met je mee! Ik ga voor een slutty summer denk haha

3 likes

Same!!

Op t einde was die relatie zo kut, met zulke extreme ups and downs dat ik eigenlijk vooral opgelucht ben nu. Mis m’n ex wel, maar al het verdriet heb ik geloof ik al gehad de afgelopen maanden.
Dus vooral zin om weer lekker m’n eigen ding te doen nu, en rond te sletten zoals weleer

4 likes

Belated Mother’s Day post!

30 likes

:raised_hands:

2 likes

Verkeerde topic denk ik?

2 likes

Denk ik niet :wink:

14 likes

Denk ik ook niet. Wij hoeven geen mannen op te voeden. :sunglasses:

1 like

Ik heb zon zin in de zomer. Ik vind het ook heerlijk om overal en nergens met allerlij mensen te flirten enzo.
Ben blij dat ik niet vast zit aan 1 iemand.

9 likes

Had vanmiddag een date met een knappe radio dj, vanavond komt er een knappe Italiaan langs. What a time to be alive.

Voor iemand die vorig jaar rond deze tijd met 1 jongen in haar leven had gezoend/seks gehad is het afgelopen jaar soort kind in snoepwinkel gevoel geweest :relieved:

31 likes

Het hele bed voor jezelf zonder geplak, zweet en extra warmte van een ander. Kan niet beter met dit weer.

8 likes

Ik vind alleen slapen sowieso heerlijk

7 likes

Ik heb dit WK nog geen enkele wedstrijd mee ‘moeten’ kijken :partying_face:

In tegenstelling tot vorige jaar toen ik ongeveer alles samen met m’n ex heb gezien (niet echt vrijwillig) met uitzondering van die van Nederland want die werden gekeken met de vrienden en bier en dan mocht ik er niet bij zijn.

7 likes

Oh wauw. Dit klinkt echt heel kut :frowning: Word van zulke verhalen altijd erg verdrietig. Niks is fijner dan zelf alles kunnen bepalen, zelfs in een relatie. Lekker doen waar je zelf zin in hebt!!

2 likes

Oh ja het was niet echt verplicht natuurlijk. Maar bij hem stond gewoon altijd voetbal op en dan zat hij te kijken met z’n huisgenoten en zat ik er maar een beetje bij op m’n telefoon te kloten.

Maar gelukkig geen voetbal dit jaar haha!

Misschien moeten we dit topic even wat beter hoog houden rond deze tijd van het jaar;).

7 likes

Ik sluit me aan bij @lisaanna zooooo fijn om geen voetbal te ‘moeten’ kijken. Heb 0,0 meegekregen en kan dat ook lekker zo houden, want geen vent naast me die per se voetbal wil kijken. En fucking heerlijk ook dat ik geen Sinterklaas meer hoef te vieren (waar ik sowieso al nooit van was, maar ja ex-schoonfamilie wilde dat graag blabla), met niemand hoef te overleggen waar kerst wordt gevierd en dat ik gewoon in mijn nest kan liggen tijdens oud en nieuw. Love single zijn :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Ja vooral geen gezeik bij wie er kerst gevierd moet worden, heerlijk! Met m’n ex had ik ook elk jaar gedoe over oud & nieuw en bij welke vriendengroep dat moest. En de band met mijn schoonmoeder was niet top dus kerst daar was gewoon echt geen ontspanning voor me ofzo. Heerlijk dit jaar gewoon met eigen familie en vrienden

6 likes